![]() |
Picture time
bla bla
|
een houweel in de sneeuw.
wat is daar van te zeggen? saaie compositie zo midden in het beeld. Een paar hulzen. Verhaal erachter? is dan niet duidelijk, ook niet door die zinnetjes verder nix te zien. Ik vind het niks (n) |
had wel zo iets verwacht, dat het niet duidelijk was.
Het is een Britse entrenchmenttool, dit behoorde tot de standaard uitrusting van de Britse soldaat te WO2. De hulzen en het bloed duiden op de strijd die er is geweest. die 'zinnetjes' zijn misschien inderdaad niet duidelijk genoeg. Nou goed.. |
..
niet de moeite waard om te laten zien blijkbaar! bedankt voor de aardige comments.... (n) |
sorry maar je hebt geen gevoel voor compositie. De foto's zijn erg saai.
|
heel leuk die comments enzo..
maar kan nergens echt werk van je terug vinden om te kijken of jij wel dat gevoel hebt en of ik er iets van kan op pikken. Maar heb je dan tips ofzo? of dat niet? |
Ik vind de kleuren niet echt mooi... de sneeuw lijkt zo blauw.
|
Dussss tenzij wij het ook niet kunnen mogen wij eigenlijk geen negatieve kritiek geven op je werk.
Ik heb geen verstand van fotograferen maar ik weet wel wat een mooi plaatje is wanneer ik het zie. En ik vind dit dus mooi kut. Maar het kunnen ook de slappelachopwekkende texten zijn die de kwaliteit naar beneden laat denderen, want kom op zeg..''The trucks and the alive are leaving.'' |
ik weet heel wat over de tweede wereldoorlog en dat heeft hier verdacht weining mee te maken.
hetzelfde als bij die eerste: te saaie compositie bovendien is het contrast bij deze zelfs nog slechter want de sneeuw lag zo te zien in de schaduw. Als je geen kritiek kan hebben: geen lelijke kutfoto's posten iedereen heeft zijn eigen talent, dat van jou ligt duidelijk niet bij fotograferen. (dat van mij ook niet dus niet gaan zoeken en zeuren ) beter werk produceren, anders bek houden en oprotten. |
haha wtf!
interpreteren is ook niet jullie beste kant! kan misschien overkomen dat ik geen feedback kan ontvangen maja dat is aan jullie. erg jammer dat jullie zo reageren.. pitty Citaat:
foto 1: 1 maand voor Operation Veritable in het maasland gebied alles bedekt onder een laag sneeuw. Britse en Canadese troepen (3e britse divisie en 2e Canadese divisie) waren hier in gegraven. En stonden tegen over restanten van de Fallschirmjäger die hier vanaf september hebben gevochten in onder andere hoofdrol gespeeld in de operation 'Aintree'. (op foto de Britse/Candese Entrenchmenttool en .303 hulzen) Ik heb rapporten gelezen dat Britse troepen waren overvallen door deze Fallschirmjaeger toen zij hun verdediging aan het aanleggen waren. Foto 2: Schnee-Eifel December 1944, de 106e US Infanterie Divisie aan het 'phantom front'. Volledig in de pan gehakt door de 5e, 6e en 7e SS panzer armee. (op foto een Amerikaanse M1 Garand bajonet met hulzen van het zelfde kaliber) Wederom rapporten gelezen en periodieke foto's gezien van achter gebleven materiaal. nu zou je vast denken van boeie! maar kom niet aanzetten dat er niks van klopt (historisch gezien!) |
Het idee is goed, de uitwerking is ruk.
|
O please ga toch weg :rolleyes: Ik vind je foto's niet super en de zinnetjes erbij cliché en saai.
|
Citaat:
... |
Citaat:
Ik heb nergens gezegd dat het historisch gezien niet klopt. (uil) dan heeft het nog verdacht weinig met die foto's te maken. als je alleen het feit bedoelt dat er hetzelfde materiaal in het beeld staat gecombineerd met sneeuw: jeuj! (dit was sarcasme) Het blijft een foto met een slechte compositie en met slecht licht gebruik. De hele boodschap is er niet uit te halen en de teksten die je eronder zet zijn zo slecht dat het niet helpt. het moet toch wel in joue arrogante-kwallenkop kunnen doordringen dat als er meerdere mensen zeggen dat het nix is, HET WAARSCHIJNLIJK OOK NIX IS! accepteren & beter of niet meer posten |
Citaat:
mja detail, het blijft ruk zoals nietzman en lugosi ook al zeiden |
Citaat:
Hoe zou jij hier de nadruk op leggen dan? tips? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Boring, gast...
|
stoere jongen.
|
[QUOTE]booboolicious schreef op 06-06-2005 @ 16:29 :
Citaat:
Het tweede wereld oorlog thema kan verduidelijkt worden door duidelijkere symbolen en kenmerken. Als we nou zeggen wat er fout is dan heb je toch zelf wel genoeg hersenen om het te verbeteren? Voorkauwen doe ik niet, anders was ik zelf wel foto's gaan maken. Citaat:
Citaat:
niet als een debiele kneus verdedigen. Win dan met woorden, maar niet zo. Het dringt gewoon niet tot je door. Het verduidelijken werkt blijkbaar niet anders was deze discussie niet nodig geweest. Naast foto's maken is het overbrengen van een boodschap ook niet jouw talent. |
mjah, vind het niet echt boeiend ofzo?
|
nou goed hier heb je ook niets aan!
cheers (n) |
Mods..
delete dit topic maar.. ik heb geen zin telkens zo op deze toon aangesproken te worden! ook de namen die naar mijn hoofd worden gesmeten stel ik niet echt op prijs! |
gaaf topic
(y) |
Citaat:
nou ouwe zeikneus: DOEI!!! :D |
Dicht op verzoek van de ts.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:03. |