![]() |
ik kan niet kiezen...:S
shit ik moet kiezen tussen 2 baantjes:
1) werken in een pizzeria, vrij-za-zo avond, vanaf 16.00 uur of 2)werken in een drogist: do avond en zaterdag overdag. Ik kan niet kiezen!! loon is het zelfde.... wat zou beter/leuker zijn..? |
2 :)
|
nummer 2... je gaat tog niet op zaterdagavond werken?
|
Ik zou ook 2 kiezen. Maar met 1 maak je wel meer uren denk ik en verdien je dus wel meer.
|
ik zou voor 2 gaan. in een pizzeria krijg je meer zeikerds en vervelende klanten dan bij een drogisterij...
|
Citaat:
Toch zou ik ook voor 2 kiezen, omdat je bij de eerste zowel een middag als een avond kwijt bent (16.00 uur beginnen; dan kan je dus ook niet overdag iets leuks gaan doen ofzo) |
duidelijk keuze 2. pizzeria kan best leuk werk zijn, maar je geeft wel 3 van je vrije avondjes op, en je kan dan ook op za. niet de hele dag weg bijvoorbeeld. daarnaast, op zondag werk ik niet, punt uit. maar das persoonlijk.
|
Beiden, past precies.
|
Citaat:
|
Ik zou ook voor 2 gaan (y)
|
Citaat:
|
Ik zou voor 1 gaan...zeker weten.
Dat lijkt mij het leukste. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je kan toch ook nog uit gaan om 11 uur? Beetje nutteloos argument. |
Ik denk eigenlijk niet dat een stelletje forummers voor jou moeten (kunnen) beslissen waar jij gaat werken..
Kun je niet een lijstje maken met daarop alle plus- en minpunten die jij belangrijk vindt van beide baantjes? En dan kun je natuurlijk gewoon het baantje uitkiezen die als 'beste uit de test' komt. |
Ik heb ook in een pizzeria gewerkt en dat is me erg goed bevallen. Leuke sfeer en daarna is er nog tijd om gezellig te gaan stappen. Ga voor jezelf na welke werkzaamheden jij het leukst vindt, dat lijkt me het alle belangrijkst. Welk gevoel heb je bij beide bedrijven, waar voel je je het best. En trouwens bij de pizzeria krijg je vaak ook nog fooi heh ;) Succes!
|
pizzaria, je gaat toch niet zaterdag vroeg opstaan :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Afgaande op de tijden zou ik de drogist zeggen. Dan heb je op de 2 leukste avonden van de week (vrijdag en zaterdag, tenminste, in mijn ogen de leukste avonden ;) ) lekker vrij. Maar dat ligt er ook aan tot hoe laat je in die pizzeria zou werken. Maar ik zou als ik jou was de drogist kiezen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat moet je doen bij de pizzeria dan?
bezorgen? want dat is best OK werk (y) |
nee ik krijg geen fooi extra bij de pizzeria, maar het werk is verder leuk. Ik ben zo bang dat het saai gaat worden in een drogist. Maar ik heb al gekozen! Het is toch de drogist geworden, makkelijker te combineren met school, qua huiswerk. dankjewel voor het meedenken :)
|
Drogist. Het is fysiek minder hard werken.
Bovendien kun je dan nog wat met je weekend. |
Goed gekozen vind ik zelf. (y)
|
idd goed gekozen :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55. |