![]() |
Laatste toetsweek??
Bij mij gaat het (vrij) slecht :( ..
Ben benieuwd naar jullie ervaring(en) tot nu toe. |
Nu al? Die van mij begint pas de 23e
|
die van mij begint pas 27 ste en daarna nog herkansingen . maar wel vakantie tot 2 september :).
|
bah ik had vandaag duits, meer 15 van de 30 vragen fout denk ik :bloos: (n) :mad: nog maar 5 dagen en ik ben klaar :D
|
Die van mij duren drie weken en beginnen a.s. maandag. In augustus zijn herkansingen, ik geloof dat de herkansingsweek 1 week duurt.
|
Citaat:
|
Begint vrijdag, en loopt tot volgende week donderdag. Op 26 juni rapportuitreiking.
|
Citaat:
|
mijn laatste toetsweek begint 8 juni
|
Op de Uni noem ik zoiets een tentamenperiode. :D
Nou ja 2 weken geleden eerste tentamen gehad, dat ging wel redelijk. Vorige week weer een tentamen gehad, dat was moeilijk. En morgen nog een tentamen, maar daar hoef ik maar een 3 voor te halen. :p Eigenlijk is het voor mij niet echt mijn laatste tentamenweek, want begin augustus heb ik ook nog 2 hertentamens. :s |
Die van mij begint 22 juni en eindigt 28 juni (is heel belangrijke week :|)
|
ik heb deze week mijn toetsweek. Vandaag ging wel goed, maar de toetsen voor morgen heb ik niet echt goed geleerd.
Ik heb geen zin meer om m'n best te doen en ik ga toch wel over want is sta voor elk vak (behalve wiskunde) minimaal een 7. |
Begint volgende week dinsdag bij mij. Ik mag echt alles voor een 5 maken ofzo om nog 7'ens en 8'en te staan, behalve voor frans, duits en waarschijnlijk engels ook niet. :(
|
De mijne begint over twee weken. Veertien tentamens, waarvan tien SE's, die ze dan ook nog in zes dagen willen proppen. Over overgaan of niet hoef ik me geen zorgen te maken, maar voor die SE's wil ik natuurlijk wel een relaxed cijfer halen.
|
Had vandaag NL (clausale verbanden) en Geschiedenis (einde WO II en Koude Oorlog). Voor mijn gevoel ging NL vrij slecht en Geschiedenis net iets beter, maar ook niet denderend, dus ben benieuwd naar de resultaten.
|
mijn toetsweek begint op 15 juni :cool:
|
Citaat:
Is wel te doen! :) |
Citaat:
|
Vandaag mijn laatste tentamen gehad. Ik moest (net als veel anderen) minimaal een 2,8 halen om een 5,5 gemiddeld te halen... maar het was zo moeilijk en veel (en dat had NIEMAND maar dan ook NIEMAND verwacht) dat ik nu zelfs wat ga twijfelen of ik wel een 2,8 heb?! :o
Er zijn veel momenten dit jaar geweest waar ik zo gefrustreerd van mijn nieuwe opleiding werd en dit is er weer één. Doe je er zo veel aan, krijg je toch altijd weer achteraf een teleurstelling. :mad: Nee, dat is niet leuk. Naja nu maar hopen... kans zit er ook wel in dat ik het gehaald heb. En van de andere kant: het zit erop. :p Nu nog scriptie afmaken en dan een maandje vakantie. :) |
Tegen de tijd dat ik proefwerkweek heb, heeft 2/3 van Nederland al vakantie :( .
|
Bij mij kan het beter, ik sta allemaal 6jes en een paar 7s...
Deze repweek moet ik er nog ff tegenaan :) |
Bij mij kon het beter (ik had de toetsweek vorige week). Mijn motivatie lag ergens rond het vriespunt, en ik kon al bijna niet meer blijven zitten, dus ik heb niet zoveel tijd in die week gestopt. Maargoed, het is ook niet zo erg uitgepakt..
|
6,3 voor me GS :D .
|
Morgen begint voor mij de laatste toetsweek. Hopelijk gaat het goed, ik ben vooral bang voor natuurkunde, wiskunde en scheikunde (mijn profielvakken dus).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb 10 toetsen, moet er nog 3 doen. Heb nu 2 cijfers terug:
6.4 wiskunde zebratoets (waardoor ik een 1 mag hebben voor het andere tentamen:p) 7.5 geschiedenis, afgesloten met 7.3 Nja het kan beter, mn economie ging heel slecht, om Engels ben ik bang. |
begin ook pas over een paar weken. Heb wel alvast een rot-rooster :o
@Kimisa: I know the feeling ;) |
Heb hiervoor al goede cijfers gehaald, dus ik hoef niet zo hard te leren.
Mijn pw-week begint vrijdag, nog 7 dagen school dus :cool: |
Mijn toetsweek begint 10 juni! (vrijdag al dus :eek: ).
Heb het super druk en moet ook nog eens super goede cijfers halen om over te gaan!! Nog ff heel hard er aan trekken dus. |
Citaat:
Veel succes alvast. ;) Gelukkig heb ik morgen een toets die je niet kan voorbereiden, scheelt leerwerk. Ik ga zo alvast verder leren voor vrijdag. |
WOW! nu al toetsweek.. die van mij is pas van 27 juni tot 1 juli :s :s :s .. ey.. maar jullie wonen zeker in het zuiden?
Veel succes he mensjes, jullie kunnen het wel:) |
Citaat:
Ik maak mezelf grandioos druk over Natuurkunde en Wiskunde, scheikunde zit wel goed :). Maar ik ben een beetje lomp met krachten :o |
Citaat:
|
Inderdaad, ze halen echt de meest waanzinnige capriolen uit op het VWO om vector rekenen te omzeilen, terwijl het echt heel eenvoudig en tijdsbesparend is.
|
Mijn laatste seweek begint de 22e pas, maar hoef me geen zorgen te maken over overgaan ofzo, komt helemaal goed (y)
Moet voor elk vak cijfers halen varierend van 0,5 tot 3,4 om voor alles een 7 te staan op m'n eindrapport, dus geen probleem :cool: :o Wel ziek rooster trouwens, er is één dag met 3 se's van elk 2 uur, achter elkaar :s 6 uur concentratie (n) |
'Weet niet' ik heb 'm nl. pas over een paar weken.
|
de mijne is pas week 26 :s k heb er helemaal geen zin in (dûh)
|
Citaat:
ik heb geen tentamenperiodes. Ik heb gewoon per blok 1 tentamen dus als ik die verknal is gelijk mn blok weg. Heb mn laatste tentamen op 1 juli :) |
ben nu bezig met herkansing-week.. nog 3 toetsen.. zucht. maar dan op vrijdag. vakantie! :)
|
Tot nu toe gaat het wel... Maar de ergste vakken moeten nog komen :( wiskunde bv...
Maar 'k ben wel heel erg blij dat Latijn goed ging! :d |
Het is allemaal reuze meegevallen, alleen Nederlands een 3,5 --> herkansen (n) .
|
Ik haat toetsweek echt vanuit de grond van mijn hart!!! Nog meer haat ik wiskunde!!! Nog geen cijfer terug, maar ik denk niet dat het hoger als een 4 is!!
|
klaar :)
nooit meer frans,nooit meer duits, nooit meer geschiedenis en nooit meer maatschappijleer. hiep hiep hurey |
Ik begin volgende week donderdag pas. :)
|
YES, bij mij gaat het tot nu toe goed, heb net een 7,1 voor mijn wis gehaald (ikhaat die vak en ik had een hoge cijfer nodig om over te gaan), een 9,1 voor Duits, 6 voor bio (helemaal niets geleerd en alles afgekeken. echt waar) en een 8,9 voor schei. Ik ben zo blij vandaag, ik kan niet meer blijven zitten. HOERA HOERA, nu nog 5 handelingen.............
|
Ik heb gestemd op 'weet niet' omdat mijn toetsweek pas dinsdag begint.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
laat me raden: niets :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:18. |