![]() |
Wat wil jij zien? (NCRV kijkersonderzoek) :)
Hallo allemaal,
voor de NCRV doe ik een kijkersonderzoek onder jongeren in de leeftijdsgroep 15 tot 25 jaar. Ze willen namelijk weten wat voor programma's jongeren in die leeftijdsgroep leuk vinden om te zien, om programma's eventueel te maken die daarop aansluit. Graag vraag ik jullie dan ook om voor mij (en jezelf) de enquete in te vullen op http://www.watwiljijzien.nl . Onder de ingezonden enquetes (met mailadres) verloot ik een cd bon van 10 euro. Alvast bedankt! :) |
Done. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gedaan (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ook Gedaan :)
|
Uurtje geleden al gedaan.. moet ik het dan hier melden? :rolleyes: :D
|
did it...
hier en daar beetje kromme enquete.. maar goed |
Gedaan.
Er zit wel een groot verschil tussen 'heb ik wel eens gezien' en 'kijk ik regelmatig' daar had best iets tussen gemogen. 'kijk ik af en toe' ofzo. |
Ik kan er weinig mee, ik kijk eigenlijk alleen Belgische zenders. Ik woon op de grens en vind het Nederlandse aanbod echt niet opkunnen tegen de Belgische zenders (ik krijg zowat alle Nederlandse en Belgische commerciële zenders).
|
Done and done :)
|
Ik heb de enquete zojuist ingevuld. Er zit alleen één mankement aan: er wordt helemaal niet gevraagd naar buitenlandse zenders. Hier staat namelijk geregeld één (België 1) of Ketnet aan.
Ik heb gezien dat ze op dat gastenboek dezelfde smilies hebben als hier, maar die 'coole' van ons rookt niet. :D |
Citaat:
|
Al klaar. :)
|
Lekker onduidelijke enquete :S
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
gedaan :)
|
gedaan
|
twee dagen geleden gedaan ofzo :)
|
Citaat:
|
Niet erg positief geweest tegenover de Nederlandse televisie, maar alé, zo denk ik erover.
done, dus. |
Citaat:
|
Klaar :)
om maar ff een ander woordje in t topic te gooien ;) |
Ik mag niet meedoen.
|
waarom niet ?
|
gedaan
|
Ik heb stiekum ook meegedaan (ben eigenlijk te oud maar voel me nog jong).
|
Heb ook mee gedaan.
Dit vond ik wel tof: 'nee@dankje.nl' :D :D |
(y)
|
done
|
Ingevuld :)
|
Citaat:
|
YES! Ik hoor er ook bij ;)