![]() |
[standby] internetverbinding
Als ik mn laptop dichtdoe, gaat ie op standby. Maar dan valt de internetverbinding ook uit. Kan je ergens instellen dat die gewoon aan blijft staan? Ik kan t niet vinden..
|
Ik kan wel de standby uitschakelen voor wanneer ik m dichtklap, maar is dat wel aan te raden? Gaat de accu dan niet sneller leeg? (ik heb m meestal wel een de netstroom zitten, maar toch)
|
Uiteraard kost de stand by mode stroom..
En dat internet wegvalt komt doordat alles stopt met werken (doordat het standyby mode is :)) |
maar kost de standby mode niet minder stroom? Kan ik hem uitschakelen zonder gevolg? Kan dat geen kwaad? Dus dat wanneer ik mn laptop dichtklap he?
|
Citaat:
Standby en uitschakelen kunnen beide geen kwaad. |
Maar het gaat mij erom dat als ik even iets anders doe, ik mn laptop dicht kan klappen zonder dat mn internetverbinding uitvalt :)
Ik zag dat het dus kan als ik de standby modus uitschakel. Kan dat geen kwaad als ik dit doe? |
Standby uitschakelen kan geen kwaad, maar het kost wel meer stroom. Via Configuratiescherm -> Energiebeheer -> Tabblad Geavanceerd kun je instellen wat je laptop moet doen als je het beeldscherm dichtklapt.
|
Citaat:
Standby kun je zien als het uitzetten van de PC, maar dan dan alles wat je ziet en gebeurt sopt en bewaard blijft . Als je scherm dan weer open doet gaat hij verder waar hij gebleven was. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:03. |