![]() |
X&y
vandaag kwam het nieuwe album van coldplay officieel uit..
ik heb hem nu helemaal gehoord en mis iets... de nummers zijn echt niet slecht, er zitten goede nummers tussen, maar misschien is het nieuwe ervan af... parachutes en a rush of blood to the head blijven stukken beter... iemand al gechecked? |
is al een topic van basabas.
en ik vind hem teleurstellend en die nieuwe single is buiten de clip kut. |
Citaat:
ontopic: ik vind parachutes erg mooi en rush op een paar uitzonderingen na middelmatig, de nieuwe moet ik nog steeds een keer luisteren. |
Ik vind uhm speed of sound wel leuk nummer.
Ik vond het vorige album al beetje gaan vervelen en dit zal er wel veel op lijken dus (n) wel leuke titel |
Citaat:
|
Ik zal wel even de alto uithangen:
Ik vind m cool. |
Ik ben sowieso niet zo'n fan van ze...
De vergelijkingen met U2 zijn iig erg overdreven, niet dat ik U2 zo geweldig vin maar dat is mijn berscheiden mening... (y) |
Ik vind hem tot nu toe niet erg bijzonder. Wel mooie liedjes maar niet echt een hoogstandje na de vorige twee albums.
Maar misschien moet hij nog groeien. Hoop ik. (y) |
Citaat:
|
oudje hitjes waren best goed, maar speed of sound is kut
rest van het nieuwe album ken ik niet... overgewaardeerd/hyped sowieso |
Nog niet gehoord. De single vind ik beslist onder de maat van Coldplay, jammer.
|
Ik vind ook dat dit album iets mist in vergelijking met de vorige twee. Ik denk dat ik de 'puurheid' die parachutes duidelijk wel heeft mis... ik weet het niet zeker.
|
een nummer als the scientist 'staat' gewoon, de clip en het nummer zijn gewoon goed.
maar aan deze plaat mist idd iets. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
waar baseer je dat in godsnaam op? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
er zullen genoeg moeders in ierland zijn die lopen te stofzuigen op the frames. |
Citaat:
|
Citaat:
ik ben altijd wel in de mood voor parachutes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en dat is bij coldplay bij de eerste 2 albums zeker het geval. meer wil ik er niet over kwijt. |
Citaat:
|
Citaat:
zz. owja, en eigenlijk wou ik ze ook wel live zien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wat valt aan te raden van x&y ? |
Citaat:
|
Citaat:
kan me trouwens herrinneren dat toen NERD met de gegevens kwam van het aankomende nieuwe album, de beschrijvingen van de nieuwe songs een stuk meer beloofden dan wat iedereen nu blijkbaar van de plaat vind. :s |
ja, dikke bullshit was dat zeg.
die paranoid android vergelijking sloeg echt als een lul op een complete drumkit |
Citaat:
dat is dan wel een voordeel, mn verwachtingen van x&y zijn niet zo hoog als bij rush dus het kan nog best meevallen |
Ik vind "Parachutes" nog steeds hun beste album... x&y vind ik niet zoveel variatie hebben. Maar ik heb ook vaak dat ik een album na een eindje meer ga waarderen. En ik heb zoals sommige hier ook hebben dat ze in de stemming moeten zijn voor deze muziek. Ik kan er niet tegen als ik me helemaal kut voel en dan nog mooi zielig liedje hoor... maarja :D
Ps: special voor mr T gewijzigd.... (ja 't was ook een domme fout maar ik haal Parachutes en Yellow altijd doorelkaar...) |
Citaat:
|
Het fijne aan een mooie plaat vind ik altijd, dat je de plaat pas na een tijdje begint te waarderen, en de schoonheid ervan erkent.
Het is echt niet leuk als er van die catchy 'juweeltjes' opstaan, die gelijk aanspreken maar na een paar luisterbeurten al weer grandioos vervelen. dat schijnt bij die nieuwe plaat het geval te zijn, dus ik heb eigenlijk geen behoefte om hem te horen. |
:eek: denk je dat je alle albums hebt, blijk je de beste te missen
|
Ik ga eens downloaden.
parachutes is goed. a rush is saai, ookal staan er veel goede nummers op. Maar al met al klinkt ie toch saai. Al vond ik het toch best een goede opvolger, ik had slechter verwacht toendertijd. Mijn verwachtingen zijn nu vrij laag, maar ik ben benieuwd. |
Citaat:
|
redelijk album. Square One vind ik geniaal. De rest wat minder al mogen White Shadow, Fix You en X&Y er zeker ook zijn
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind a rush of blood to the head zeker niet veel onderdoen voor parachutes eigenlijk. |
En ik maar denken dat deze thread over de Moving Units ging. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
over 20 minuutjes zijn ze trouwens weer op tv |
Jaa die ook (y)
|
Citaat:
Je kan zeggen wat je wil, maar die show was echt geweldig. Jammer dat BNN er zo'n zooitje van heeft gemaakt en alles door elkaar heeft gehusseld |
Nou, Coldplay wordt hier duidelijk ondergewaardeerd. Ik ben blij met deze ideale schoonzoon-formatie, want mijn moeder (ja, ook zo'n stofzuigende 'huisvrouw') luistert graag naar Coldplay. En ze gaat ook lekker mee naar het concert 7 juli!
Ik heb 'm al, sinds vrijdag, en hoe vaker ik 'm hoor, hoe mooier ik hem vind. Fijne cd. Nog steeds mijn verliefdheidsmuziek. Antigone: wat moeten moeders volgens jou luisteren dan? :confused: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:19. |