![]() |
Vind het maar eng.
Ik heb sinds een paar dagen een wit bultje op mijn penis, een beetje aan de bovenkant. Het lijkt op een puist. Het doet alleen pijn als ik er op druk, verder heb ik er geen last van.
Als ik het van 'dichterbij' bekijk, dan zie ik dat er een haartje onder zit, een stoppel om precies te zijn. Hebben jullie enig idee wat dit kan zijn? :| Groetjes, Hans |
Ingegroeid haartje
|
Kan geen kwaad, goed schoonhouden en een beetje zinkzalf opsmeren zodat 't uitdroogt en wegtrekt.
|
Citaat:
|
Je lul vaker wassen.
|
Citaat:
|
Citaat:
En bedankt voor de serieuze reacties. (y) |
Ik heb nu ongeveer hetzelfde, maar ik vindt het net wat enger aangezien hij nu een beetje zacht lijkt te worden, alsof het een lekgeprikte blaar is...
Kan het iets anders zijn? |
Citaat:
|
Ik heb ook ooit een keer een bultje gehad wat ik niet vertrouwde daar en ik bestierf het echt van de zenuwen. Ik had met mezelf afgesproken dat ik na een week ernaar zou laten kijken maar na 5 dagen werd ik zo knettergek van de gedachte dat het misschien een soa zou kunnen zijn dat ik toen maar naar de dokter ben gegaan. Die heeft ernaar gekeken en zei; o, dat is niets, dat gaat binnen een week weer weg, en zo geschiedde.
Wij kunnen het hier op het forum ook niet met zekerheid zeggen dus als je je zorgen maakt ga dan gewoon naar je huisarts. |
Citaat:
Als je even naar de huisarts gaat, krijg je een zalfje, dan is het zo weg! (als het tenminste herpes is: hoeft natuurlijk niet per se) |
Bedankt voor de reacties dames,
Ik ben er al achter gekomen dat het heel snel weggaat als je er tijdens het douchen wat meer aandacht aan besteed, gister dus met aandacht gedouched, en vandaag zie je er al veel minder van, rinse, wash, repeat. Overmorgen weg. Note: Voel er ook al niets meer van, is dus idd niets. Hoogstens een ontsteking ofzo. Werd idd ook gek van de gedachte dat het een SOA was. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:37. |