![]() |
passief?
Krijg je wel eens te horen van je vriend/vriendin dat je wat passief of te passief in bed bent soms? en hoe reageer je? doe je daar dan wat mee?
Ik heb t wellus gehoord ja..nu maak ik er grapjes over: 'poepie, vanaaf ben ik lekker passief...mmmm heerlijk :D' maar hij weet ook dat ik het vervelend vond om te horen, ik wil het wel leuk hebben in bed en ook voor hem...dus ik ben hem ook maar eens meer gaan verwennen:p het was meestal mij masseren en mij verwennen, maar ik ben het ook maar wat meer gaan doen en het is weer helemaal opgebloeid:) |
als iemand mij poepie noemt, wordt mijn piem spontaan passief :(
|
ik heb het nog nooit gehoord maar als ik het hoorde zou ik zeker wat beter mijn best gaan doen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
haha humor..sorry is mn koosnaampje...ik heet ook poepie...haha oudbollig he:p |
Citaat:
|
kan ik niks aan doen:(
wat is jou koosnaampje dan;):p? |
Citaat:
|
Nee, nog nooit gehoord. Ik ben nooit een lijk in bed.
|
Citaat:
het ging erom dat ik me liet verwennen en niet zo veel trg deed, dus ik liet me masseren enzo maar ik verwende hem niet door hem te pijpen wat hij zo leuk vind....verder ben ik super geil beest in bed hoor.. :p ;) ga men niet beledigen aub |
Eigenlijk nog nooit gehoord.
|
Nee, maar kreeg laatst wel n subtiele hint.
Ik ging mn vriendje overhoren want hij had de volgende dag n toets...eerst beetje geknuffeld enzo.. en toen zei ik; NU ga ik je overhoren. Hij: "oke, kom maar op met die mondeling.." naja. dat was duidelijk ;) |
Citaat:
|
Ik ben eigenlijk nooit passief in bed.
|
Citaat:
|
Ik heb het ook wel eens gehad, ik was niet "inventief" genoeg.
Niet dat ik passief of een lijk was in bed, maar ik had gewoon andere partner voorheen gehad en was andere sex gewent, saaie sex. (en nee dat lag toen niet aan mij) Inmiddels al veel meer geexperimenteerd... Ik zou zeggen heb het er toch over, heeft ons alleen maar dichter bij elkaar gebracht. (ook letterlijk ;)) |
Citaat:
|
Citaat:
Gelukkig kwam dat niet zovaak voor, dus het werkt goed. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:17. |