![]() |
Vanaf morgen...
Vanaf morgen
vanaf morgen is alles anders vanaf morgen schijnt de zon niet meer vanaf morgen zal de tijd stilstaan vanaf morgen ben ik niet meer soms wil ik niets meer geven soms is de dag te lang soms lijkt niemand mij te zien soms ben ik te bang gisteren was er nog vreugde gisteren leefde er nog iets in mij gisteren was alles nog bekend gisteren was ik nog blij maar vandaag veranderde er iets vandaag scheen de zon te fel vandaag was ik teveel vandaag ging de tijd te snel er gebeurde iets wat mij veranderde er gebeurde iets waardoor ik anders ben er gebeurde iets waarbij ik mezelf niet in de hand had er gebeurde iets waardoor ik mezelf niet meer herken vanaf morgen zal ik enkel leven in gedachten vanaf morgen zal ik niemand tot last meer zijn vanaf morgen zal ik niets meer vragen vanaf morgen zal ik verlost zijn van al mijn pijn daarom is van af morgen alles anders vanaf morgen is de zon enkel schijn vanaf morgen zal de klok niet meer tikken vanaf morgen zal ik niet meer zijn... Oke jullie hoeven niet te gaan denken dat ik mezelf van kant maak ofzo want dat doe ik toch niet. Doei, kiss Swissie |
Misschien moet je letten op "het niet tevaak herhalen van delen"
want dat gebeurt wel in jou stukje. Het kan wel leuk zijn, alleen gaat het snel storen in een lang deel zoals jij het schreef. Kdenk dat dat het enige is wat het voor mij persoonlijk minder gaat maken. De inhoud komt er duidelijk uit en het had mooier gekund, maar het is niet slecht :) |
In haar soort erg aardig, ik ben het niet met Frida eens dat de herhaling stoort, de herhalingen zijn er te kort voor.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:25. |