![]() |
Hoi wie was de hipste persoon die je vandaag zag
Ik ben de deur amper uitgeweest en voor mij was het mijn huisgenootje
ze droeg een zwarte pofbroek met groene beenwarmers en retro adidasjes wit met blauw, en een zwart shirtje en blauwe sjaal |
Uhmm ik ben het huis ook niet uitgeweest, dus m'n zusje. Ze had een groen overslagvestje (van mij), een roze riem (van mij) en een spijkerbroek aan.
|
Klasgenootje, ze heeft mooi rood haar en ziet er altijd stylisch uit:
zwarte broek, van die rode eighties boots (ik weet niet hoe die heten), paars hemdje met daar overheen een zwart a-symmetrisch geknoopt (ja wat is het eigenlijk?...) ehm... ding met coole pof achtige mouwen en een beetje breder bij de schouders. Ehm... naja, heel mooi iig :cool: |
mijn overbuurvrouw in haar kuikentjesgele badjas :)
|
pfff nix hip on the streets..
Owh jah die ouwe in de reefer, die wist wel what's up.. :cool: |
mezelf, meer mensen heb ik nog niet gezien in dat half uurtje dat ik wakker ben...
|
niet vandaag, maar ik zag een meisje met een erg coole aem-kei broek en nog een gast met een Lakai petje (y)
|
gister in de trein naar leiden zag ik een neger (mag ik dat zeggen?) met een afro. en hij was dun, en had een geruite bloes aan met een hele mooie spijkerbroek en geweldige schoenen<3. en hij was troost aan het lezen en af en toe moest hij lachen en hij had zo'n leuke lach! en ik voelde me helemaal verliefd:confused:
en hij zat naast een blank meisje die denkik zn vriendin was en ik vond haar dus maar een trut(y):mad: |
n jongen uit mn klas
hij had een baggy legerprint-maar dan in pixels-broek aan. zn shirt weet ikniet meer, vast leuk.:p en dan dunks, en zn haar zo lekker door de war (y) |
Ik.
|
Citaat:
omg ja negers zijn mooi:o ik zag vanaag alleen maar foute hockeykakkers en nerds. echt niks. och ja een klasgenoot van me zag er wel leuk uit maar die is heumeu dus dan kan dat niet anders ofzo. |
Ik zat net te leren in de faculteit en toen zat er n hele mooie jongen naast me met halflang haar en n houthakkersblouse met n versleten spijkerbroek en slip ons en hij rook ook nog eens heel lekker en toen kon ik me niet meer concentreren en ben maar weg gegaan :(
|
een leipe emo in de hennes vandaag met een geweldig kapsel
|
Citaat:
|
2 hele leuke jongens in de AH waarmee ik sjans had (apart). Allebei een baggy spijkerbroek aan, eentje had n bruin leren jasje aan en allstars (y) en eentje had mooi zwart haar, enz.
|
Citaat:
|
een jongen die de trap af liep op centraal een paar dagen geleden met hete witte schoenen, een kuyichi broek en een literpak chocomel in zn handen
|
Citaat:
:nono:, ;) |
:( roxaantje
|
oh en fuck toch die allstars :mad: minst originele schoen ooit :nono:
|
een vrouw met een mooie spijkerbroek, jasje en een hele mooie tas, een stijvolle bril en mooi haar.
|
Mijn date met een lichte baggy spijkerbroek, roze overhemd en donkerblauw jasje en donkerblauwe gympen. Oh ja hij is neger met gemillimeterd haar. <3
En speciaal voor hem had ik m'n moeilijke fratelli rossetti-schoentjes aan (au) maar het stond heet! :cool: |
Citaat:
|
gister zag ik een vrouw met geblondeerd haar, rood leren jasje, kort zwart rokje, zwart witte eeh luipaard panty ofzo, en zwarte laarzen.
en vandaag zag ik een grote dude met kort uitgebleekt haar en spijkerkleding maar hij was punkig dus het stond hem wel. en dat ze allebei peroxide waren zegt niet zoveel. |
Jim..
Hij had zijn surf look alweer op tijd in huisgehaald dit seizoen :cool: .. De krent was alleen te gierig om zijn Funkie Jim t-shirt niet aan me te geven, hij had geen zin om te zoeken.. Jammer, het had een leuk shirt kunnen worden :cool: |
|
Citaat:
|
mn vriendin yvonne , hermione :confused:
|
Ik heb vandaag alleen maar asociaal tuig in trainingspakken gezien (Markt in het centrum!)
|
mezelf natuurlijk :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ootiepoot :s ?? |
Citaat:
ja ik dacht ik doe eens lekker gek! :rolleyes: |
ik zag carmen ze zat op een fiets zonder zadel en ze reed hard :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
volgens mij zak je over je zadelstang als je naakt bent en op de fiets zit
|
mmm
|
Een nep-emo meisje met wel een kekke modieuze emo-look, of iets dergelijks.
|
een vriendin van me,
met een bruin colbertje grijze hoodie eronder, puik bos bruin haar, grijze hoge nike dunks en een blauwe vale baggie broek, en een schuin petje. lekker. |
Citaat:
|
en wie was de hipste persoon die jij vandaag zag carmen:p:p :p :p :p :p :p :p :p :p ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Me nicht kwam net even langs en ze zag er eggg wel hip uit :)
|
Citaat:
|
ik heb alleen maar kleine kinderen en mensen in knalgele nemo polo's gezien :(
maar mijn soort van baas was erg hip, hij had altijd kort warrig haar en nu ineens bijna millimeter haar en nog een babykrul voorop oja en hij is homo :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:34. |