![]() |
Geboortejaar&kleding
hecht jij waarde aan kleding met een jaartal erop..
Moet het perse jouw geboortjaar zijn.. Of juist een ander jaar om de ander te bedriegen.. Spit het uit;).. Mij maakt het trouwens niet uit welk jaartal er op staat, zolang ik die van mezelf maar weet :D.. |
Ik koop alleen kleding met het jaartal 1865 erop, want dat is het jaar waarin Bertolli is opgericht en Bertolli is cool.
|
Als je dan een kledingstuk met een jaar erop neemt, dan het jaar waarin je geïnstalleerd bent.
Tshirts met geboortejaar en alle gebeurtenissen erop, zijn fout. |
Nee, kan me niks schelen. Ik vindt cijfers op kleding lelijk.
|
Ik heb ooit een t-shirt met m'n geboortejaar van m'n ouders gehad. Dat was toen ik 14 was. Ik draag 'm nu nogsteeds, want verwassen t-shirts met uitgerekte prints zijn cool.
|
nah doek niet aan
|
Citaat:
|
Citaat:
Biertje? erbij (y) .. |
kleding met jaartallen? :s (n)
ben je dronken ofzo? |
een 1919 shirt lijkt me toch wel wat
|
Citaat:
net zoals '88 footwear.. En mjah ik ben slaapdronken :cool: .. |
Citaat:
|
Ik heb een shirtje van het merk 1984. Verder niks. Boeit me niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hahaa
|
Citaat:
rare kwast :rolleyes: ik wil misschien 1984 laten tattooeren want dat is mijn geboortejaar en een fokking cool boek :cool: |
Citaat:
|
hehe ik twijfel by the way ook nog om 6655321 op mn borst te zetten hehe :cool:
|
Neejjoh. 1984 is veel cooler. 6655321 mag je alleen doen bij the accidental killing of a person. Doe dat dus maar niet.
|
van tepel tot tepel :cool:
|
Ik vind het stom.
Bovendien kom ik dan nergens binnen :D |
Waarom zou iemand dat willen :confused:
|
ik heb wel een shirt met 303 erop
|
Citaat:
|
bruce you need a job! :nono:
|
Citaat:
|
Ik heb liever kleding zonder iets erop.
|
Citaat:
Maar komt goed hoor ;).. Voorlopig chil ik hem wel :cool: .. BTw naja 1984 ligt in de 12,50 pop bak (omgerekend een geeltje) bij de Left.. En ze hebben dope prints op dat ding staan.. Maja het ligt ook echt in een boodschappen karretje.. Wat zal het vandaag worden een geeltje hasj of een nieuw shirt :cool: .. En jah dat er ondertussen mss ook nog wordt verwezen naar Orwell, helemaal dope.. Niets eens echt bij stil gestaan, ik vind het namelijk gewoon een lekker hip merk :rolleyes: .. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:06. |