![]() |
Witte stippen keel
Ik weet dat je bij een keelontsteking witte stippen (/vlekjes) op je keel hebt maar vraag me af of je ook stippen kan hebben zónder keelonsteking.
Ik heb dat nu namelijk en barst van de pijn in m'n keel (spuug mijn speeksel liever uit dan dat ik het doorslik) maar voel me niet echt ziek... |
de stippen wijzen volgens mij op een ontsteking. Dus volgens mij heb je ze alleen als er iets ontstoken is. Hoeveel pijn je ervan hebt hangt weer af van hoe erg het is.
|
Je keel is wel ontstoken, alleen de infectie is nog lokaal.
Zodra de bacterien in je bloedbaan komen, dan wordt je pas echt ziek (koorts, belabberd voelen). Je hebt dus wel keelontsteking, maar het is nog niet door heel je lichaam heen. Dat kan nog wel gebeuren! Beterschap! |
hee, ik heb dat ook gehad.
op mijn amandelen. iets van angina ofzo? iig zin mijn amandelen er godzijdank uit, want ik had die ontsteking een paar keer per jaar en dat 4 jaar lang ofzo. |
Citaat:
|
Ik heb het nu al 2 dagen dus laten we hopen dat het zo blijft en ik me niet ziek ga voelen.
Heb een paar maanden terug een streptokokkeninfectie gehad, kolere wat een pijn (en wat voelde ik me ziek!) |
Even tussendoor, je hoeft niet altijd keelontsteking te hebben als je dat hebt. Ik heb het zelf áltijd, maar dan geen last van mn keel.. maargoed dat is weer een aparte afwijking ofzo.. geen idee wat dat is..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:23. |