![]() |
Vliegtuig
Omdat ik te jong was om te weten
dat papa zich niet expres verveelde en dat de buurman van hierachter niet ‘altijd verstoppertje speelde’, speelde ik vliegtuig met m’n broertje, want niemand had mij ooit verteld dat oorlogje meer was dan een spel en straaljagers meer dan alleen maar snel. |
Ik vind het gedichtje mooi, maar ik mis de 'diepere' betekenis (die er volgens mij wel is) een beetje...ik kan hem iig niet 'te pakken krijgen'... :s
|
Citaat:
|
Ik vind 'm mooi. :) De betekenis komt heel duidelijk naar voren, gewoon dat je vroeger nog zo onschuldig was en je hoofd nog zuiver, zonder enig benul van oorlog en andere vervelende dingen. Een diepere betekenis is hier niet nodig toch?
De rijm is leuk. Ik heb soms misschien een beetje moeite met het ritme, maar dat valt eigenlijk wel mee, want storend is het niet. :) |
Citaat:
Je post best vaak, de laatste tijd. Is 't niet al je derde deze week? |
Citaat:
|
Ik bedoel meer, dat je maar drie gedichten per week mág, en ik bedoelde dus vierde, niet derde. Maar goed, dit is je derde dus dan is 't goed :)
Nee, ik vind niet dat je minder moet posten. Iedereen heeft zo zijn inspiratieloze en inspiratievolle tijden.. Toch? |
Wow, ik vind deze leuk. Duidelijk onderwerp, leuk en helder verwoord, hij loopt fijn, en hij trekt me dus gewoon wel. Leuk!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:55. |