![]() |
mmorpg gratis?
weet iemand leuke mmorpg's die gratis zijn? ik ben er best wel aan verslaaft geworden alleen die ik ken kosten bijna alleen geld.....
|
Tibia is gratis, www.tibia.com
De graphics zijn alleen wel ontzettend kut en er is geen geluid. Mijn broer speelt het. Verder: mu, www.muonline.com Gratis MMORPG, maar het kon me niet langer boeien dan een paar weken. |
|
Kalonline is erg cool. Helaas zijn er wel maar 3 speelbare klasses dus iedereen lijkt op elkaar
|
www.fallenrealms.net <- Dark Age of Camelot Free Server
www.darkknightsrelm.com <- World of Warcraft Free Server Free betekent bij spellen waar het normaal 'pay-to-play' is helaas wel dat de stabiliteit niet helemaal top is, en dat hier en daar sommige dingen niet goed werken (bij WoW heel weinig, bij DAoC meer). |
Citaat:
|
http://www.onrpg.com/
Leef je uit |
Guild Wars. Maandelijks geen kosten, maar je moet de game wel aanschaffen.
|
Ultima Online. Gratis wanneer je Age of Shadows download en op private shards gaat spelen.
|
|
Citaat:
|
Yep yep, zo is dat!
De pay2play laat denk ik nog wel even op zich wachten, dus dat is in ieder geval mooi meegenomen. |
Citaat:
2 jaar Ragnarok frustratie |
www.knightonlineworld.com
Je hoeft er niet voor te betalen het is gratis en het is 1 van de betere gratis spellen die je kunt krijgen (vooral de graph is goed) SilverBlue |
Citaat:
|
Je hebt natuurlijk altijd nog de illegale servers. Maar dat mag je hier niet adverteren.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:15. |