![]() |
virus
het is waarschijnlijk het virus choke moet je de zoek opdracht doen en kijken nar choke + waarschijnlijk op de c schijf staan allemaal van die vage bestandjes die genoemt zijn naar dingen van msn zoals namen en email adressen van andere mensen die moet je ook wissen ook staat er een about bij die moet je eens lezen best grappig
p.s. ik heb hem ook gehad het is geen ernstig virus maar wel lastig |
okee dank je wel voor dit nieuws dat wisten we nog niet gebruik de volgende keer wat meer leestekens en druk af en toe op shift om een hoofdletter te krijgen dank je wel groetjes joost
|
Is goei.
|
niet iedereen is zo infantiel dat ze besmet worden met de meest lullige virussen hoor..
bovendien, wat is het nut dat je dit even komt melden? heb je enig idee hoeveel virussen er bestaan? -- gaan we voor ieder virus hier een announcement maken.. mag Jon een beste partij schijfruimte vrijhebben op z'n bakkie.. slotje dus ps -- interessant leesvoer: http://www.perl.com/language/misc/virus.html |
Ik denk zelf dattie een reactie gaf op een bericht, maar zo 'tarded was op 't verkeerde knoppie te drukken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
he mensen ik probeer hier ook maar te helpen.............
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:05. |