![]() |
rare luchtjes !!
ja het is een beetje een raar verhaal maar soms als ik tv kijk dan ruik ik dingen die op dat moment in beeld zijn. Als ze een ziekenhuis inlopen dan ruik ik die lucht en ik rook ook een keer het parfum van iemand die ze intervieuwde. Nou ik het zo opschrijf klinkt het echt heel dom ! haha. ik zal het me wel verbeelden. of hebbe jullie dit ook????
|
Nee eigelijk niet :)
|
nee het is ook een beetje een raar verhaal. ik zal het me wel verbeelden. Das maar goed ook want stel je voor dat het erger wordt en dan zit je een programma te kijken en dan lopen ze opeens over een vuilnisbelt nou dan kan je me ook wel afvoeren denk ik :p
|
Citaat:
|
heel af en toe heb ik het ook.
ik denk dat het komt dat je mss (onbewust) te diep in opgaat wat er op TV gebeurt. En daarvan uit ga je de sfeer en omgeving proeven.... euh, pardon,... ruiken ;) |
mm,
misschien wat vergezocht, maar misschien ben je wel |
sorry, helderruikend ofzo???
het bestaat wel, het is een paranormale gave, net als helderziendheid en heldervoelendheid. licht en liefde, morgaine :) |
nee ik heb wel iets anders met luchtjes
Ik heb de hele avond met een jongen staan praten De volgende dag toen ik lekker lag te dagdromen over hém in de auto rook ik ineens het luchtje wat hij droeg die avond daarvoor terwijl ik het die avond niet bewust heb geroken!! |
Heb ik ook...soms ruik ik plots aarbeiyoghurt zonder enige reden
|
Had een keertje dat ik op bepaalde plekken iedere keer kost rook, ik ging er af en toe bijna van over mn nek....
|
Citaat:
|
Sjah heb ik ook, ik ruik soms overal wiet *That's me moeten ze ut op school maar niet zo vaak gebruiken* of ik ruik iets anders wat er niet is. Maar van de tv.. nee dat heb ik nog nooit gehad, maar raar is het eigenlijk niet.
Greetszz MoonNature |
Citaat:
|
eh..nee :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:36. |