Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Mystiek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=12)
-   -   rare luchtjes !! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=119760)

makita 07-06-2002 11:37

rare luchtjes !!

ja het is een beetje een raar verhaal maar soms als ik tv kijk dan ruik ik dingen die op dat moment in beeld zijn. Als ze een ziekenhuis inlopen dan ruik ik die lucht en ik rook ook een keer het parfum van iemand die ze intervieuwde. Nou ik het zo opschrijf klinkt het echt heel dom ! haha. ik zal het me wel verbeelden. of hebbe jullie dit ook????

CryperA 07-06-2002 11:38

Nee eigelijk niet :)

makita 07-06-2002 11:49

nee het is ook een beetje een raar verhaal. ik zal het me wel verbeelden. Das maar goed ook want stel je voor dat het erger wordt en dan zit je een programma te kijken en dan lopen ze opeens over een vuilnisbelt nou dan kan je me ook wel afvoeren denk ik :p

Ki Fighter 07-06-2002 13:19

Citaat:

makita schreef:
ja het is een beetje een raar verhaal maar soms als ik tv kijk dan ruik ik dingen die op dat moment in beeld zijn. Als ze een ziekenhuis inlopen dan ruik ik die lucht en ik rook ook een keer het parfum van iemand die ze intervieuwde. Nou ik het zo opschrijf klinkt het echt heel dom ! haha. ik zal het me wel verbeelden. of hebbe jullie dit ook????
Ja dat heb ik ook heel vaak. Maar ik denk zelf dat het toch een soort van verbeelding is, stel je weet hoe kaas ruikt, je denkt eraan en herrinert hoe de geur is, dan ruikt je neus die gewoon. Maar ik heb het ook vaak ja.

Remqo 07-06-2002 22:32

heel af en toe heb ik het ook.
ik denk dat het komt dat je mss (onbewust) te diep in opgaat wat er op TV gebeurt. En daarvan uit ga je de sfeer en omgeving proeven.... euh, pardon,... ruiken ;)

morgaine le fay 09-06-2002 15:22

mm,

misschien wat vergezocht, maar misschien ben je wel

morgaine le fay 09-06-2002 15:23

sorry, helderruikend ofzo???
het bestaat wel, het is een paranormale gave, net als helderziendheid en heldervoelendheid.

licht en liefde,

morgaine :)

Roozie 09-06-2002 16:46

nee ik heb wel iets anders met luchtjes

Ik heb de hele avond met een jongen staan praten

De volgende dag toen ik lekker lag te dagdromen over hém in de auto rook ik ineens het luchtje wat hij droeg die avond daarvoor terwijl ik het die avond niet bewust heb geroken!!

Droyd 09-06-2002 21:08

Heb ik ook...soms ruik ik plots aarbeiyoghurt zonder enige reden

Aissyla 10-06-2002 20:21

Had een keertje dat ik op bepaalde plekken iedere keer kost rook, ik ging er af en toe bijna van over mn nek....

Yule 10-06-2002 20:37

Citaat:

nee ik heb wel iets anders met luchtjes

Ik heb de hele avond met een jongen staan praten

De volgende dag toen ik lekker lag te dagdromen over hém in de auto rook ik ineens het luchtje wat hij droeg die avond daarvoor terwijl ik het die avond niet bewust heb geroken!!
Dat ken ik ook, is wel cewl...vooral een goed gevoel as et een leuke jongen/meid was :D

Moonnature 11-06-2002 09:53

Sjah heb ik ook, ik ruik soms overal wiet *That's me moeten ze ut op school maar niet zo vaak gebruiken* of ik ruik iets anders wat er niet is. Maar van de tv.. nee dat heb ik nog nooit gehad, maar raar is het eigenlijk niet.

Greetszz MoonNature

mystic girl 13-06-2002 19:10

Citaat:

morgaine le fay schreef:
sorry, helderruikend ofzo???
het bestaat wel, het is een paranormale gave, net als helderziendheid en heldervoelendheid.

licht en liefde,

morgaine :)

:eek: I was just about to say that!

Pink panter 20-06-2002 15:10

eh..nee :rolleyes:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:36.