![]() |
Wat doe jij in de vakantie tegen de verveling?
Wat doe jij als je je in de vakantie te pletter verveelt?
|
Op vakantie gaan, werken, rijbewijs halen, uitgaan, website maken, bier drinken en de rest wat je doet als je tijd teveel hebt.
|
werken en feesten :o
|
Lezen, buiten lopen, drinken, zonnen, op vakantie gaan.
|
De wereld veroveren.
|
Citaat:
|
werken,uitslapen feesten voornemens voor t volgende schooljaar nemen, stadten, blowen drinken enz.
|
Ik teken/kladder/ga andere mensen vervelen die mij dan weer terug vervelen zodat ik een goede reden heb om hen terug te vervelen :o /zwemmen/watergevecht/ lezen/ of me gewoon zuf vervelen
|
Spoorwegen aanleggen door lijntjes te tekenen in de atlas.
|
Is die daarna nog leesbaar dan? Leuk idee btw. (y)
|
Citaat:
|
Boeie! Anti-verveling is Anti-verveling! Ik zou zeggen; maak het mogelijk :p.
Spoorwegbedrijf? leg ns uit? |
Citaat:
|
Ik zal niet lachen.
|
internetten, lezen, tv kijken, werken, aan autootje werken, boodschappen doen voor familie die geen vakantie heeft, vrienden/vriendinnen lastigvallen die ook nog geen vakantie hebben, spelletjes spelen, filmpje kijken, autorijden, vanalles eigenlijk. en toch verveel ik me. :(
|
Citaat:
Ik doe vanalles, en toch verveel ik me. |
Naar het strand gaan, zoveel mogelijk proberen te werken en anders maar computeren (gamen, forummen of (web)programmeertalen proberen te leren) :)
|
Slapen, eten, computeren
Wat ik normaal gesproken ook doe |
Reminds me; ik heb helemaal geen vakantie, dit jaar. :(
|
Citaat:
|
Van maandag t/m vrijdag werk ik van 08.00 tot 17.00 daarna naar m'n vrienden om te voetballen, dvd kijken, zwemmen enz. op donderdag en vrijdagavond gaan we soms uit.
Zaterdag: Soms wat bijklussen buiten m'n normale bijbaan of uitslapen en dan wat sporten of met m'n vrienden hangen en in de avond uitgaan. Zondag: uitslapen en daarna meestal voetballen, computeren, dvd kijken enz. Meestal verveel ik me dus niet omdat ik aan het werken, uitslapen of sporten ben, dat doe ik dus tegen de verveling :) |
Ik heb weinig tot geen vakantie, omdat ik een scriptie schrijf. Maar de tijdstippen die ik voor mezelf reserveer breng ik door met anime kijken (grootste gedeelte van de tijd), stappen, bier drinken, forummen, met mensen lunchen en dineren en slapen.
|
Uitgaan, werken, op vakantie gaan, slapen, forummen, msnen, winkelen, sociale contacten onderhouden, in de zon liggen, naar walibi gaan, tv kijken.. Genoeg te doen.
|
Werken, uitslapen, met vrienden stappen, zuipen, uitgaan en kaarten, naar een geel scherm staren en spelletjes doen. En nog wat losse klusjes die altijd moeten gebeuren.
|
Met mensen afspreken. En als dat om wat voor reden ook niet lukt ga ik mensen bellen, forummen en tv kijken. :)
|
Ik verveel me nooit..
Ik werk, of ik doe iets leuks met vrienden of ik ga schoonmaken/foto's inplakken, dat soort dingen :p. Of ik chill gewoon :) |
Werken, 's avonds een beetje hangen achter tv/computer of wat hobbyen in de garage.. Maar vooral werken, als het kan een uurtje of 50 toch wel
|
me afvragen waarom ik geen vakantiegevoel heb.
|
werken, in de zon zitten, computeren en alle films van het hele jaar kijken die opgenomen zijn maar waar ik nog geen tijd voor had om te kijken... en nog een map vol tv series die ik nog niet gezien heb.
|
Naar vrienden gaan, lezen, computeren of uitslapen.
|
forummen, boekjes verslinden, buiten rondhangen, anderen vervelen, mailen, knutselen (alleen in het uiterst sippe geval), en verder nog vanalles.
|
Naar het park gaan en kijken wat andere mensen doen. :o
|
oowja, das ook leuk, mensen kijken :D. of met een vriendin enorm melig over drukke straat lopen en kijken hoe men reageert. :D ;)
|
Met Balance pm'en of emailen. Of had ik dat al gezegd? Maar dat doe ik eigenlijk altijd. :bloos:
|
TV kijken, muziek luisteren, vrienden bellen doelloos surfen, als het lekker weer is in de tuin zitten / zonnen.
Maar meestal verveel ik me nooit. Ik plan altijd alles, zodat ik altijd iets te doen heb. |
Normaal plan ik ook, maar in de vakantie vind ik dat niet zo nodig, je hebt al de tijd vd wereld. Bovendien heb ik ook nog geen baantje, dus daar hoef ik ook geen rekening mee te houden. (y)
|
Een leven hebben :)
|
boek lezen, in de mogelijke zon liggen, afspreken met vrienden, rijlessen gaan volgen, gaan werken, creatief bezig zijn, nuttige werkjes doen..
|
werken, op vakantie gaan, alle boeken lezen die ik nog wilde lezen
|
Lezen, muziek luisteren, dvdtjes kijken, winkelen, hangen, in bed liggen, badderen, met mn zusje spelen, oppassen, in huis helpen, smsen en net zo lang wachten tot hij er eentje terug stuurt.
En me vervolgens weer ontzettend vervelen. :( |
Werken, op vakantie, rijbewijs halen, herkansingen leren, feesten en uitgaan, website bouwen.
|
Werken, chatten, sleutelen en 2 weken op vakantie gaan.
|
Citaat:
|
Inbraken plegen
|
Citaat:
|
Naar het strand, zonnen, shoppen, terrassen, met vrienden afspreken, drinken, eten, op het balkon bij iemand zitten.
En werken. |
kokosnoten voetbal
|
werken en dronken worden.
meer doe ik eigelijk niet. |
Ik ben 6 weken op vakantie, dus veel zal ik mij hier tijdens de vakantie niet kunnen vervelen. :p
|
Vriendje pesten, zwemmen en computeren:P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:41. |