![]() |
PitaMac
Hee hebben jullie de nieuwe PitaMacs geproefd? ik was wel benieuwd, ben vandaag naar de mac geweest:)
Het is verkrijgbaar in 3 smaken: PitaMacChicken PitaMacBeef PitaMacFeggie Ik heb de PitaMacChicken gehad vandaag en ik moet je zeggen dat ik het niet zo geweldig vond, het smaakte niet geweldig en het koste mij ook nog 3,45 !!! alleen voor de pita dus, zonder frietjes of wat dan ook. Beetje teleurstellend, maar wel leuk bedacht. |
ik vermijd macdonalds :)
|
Citaat:
|
ik werk bij de mac:s
maar heb hem niet op. |
Hai,
Ik heb de pitamac gister op, kip variant. Opzich wel goed te doen, maar alleen het kaas mogen ze achterwege laten, want dat is echt ranzig. Alles was helemaal onder in het broodje, waardoor al de sappen van de groente en saus , zich gingen mengen met het kaas. :mad: Was echt smerig. Volgende keer maar vragen om 1tje zonder kaas :rolleyes: *Gumby* |
|
Ik vind de mac sowieso al niet zo lekker...
Bijna alles smaakt naar de verpakking (of andersom natuurlijk). Al die burgerdingen vind ik klef.... Toen ik deze op zo'n reclamebord zag, dacht ik, nah, misschien is die wel lekker. Maar na 1 negatieve reactie probeer ik hem toch maar niet (A) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:39. |