![]() |
Duits interview
Heeft er iemand een interview in het duits?? Het moet niet een interview van een bekend persoon zijn, maar een interview van een normaal persoon als jij. Kan iemand me helpen aan zo'n soort interview met inhoud aub...
Groeten |
neem een duitser op msn
ga naar viva.tv en ga naar de chat ga naar mtv.de en ga naar de chat ga naar zdf.de en zoek een chat interview de eerste de beste! |
Ik moet het opnemen op video... Das et jammere er van... Maar het gaat mij ook om de interview zelf, de vragen...
|
je mag niet een van de tv opnemen? :o
|
ha
ha ha niet leuk... we moeten het zelf spreken.. we moeten de interview dus zelf houden |
dan lijkt het me verstandig dat je een duitser gaat zoeken ;) of een klasgenote die wel mee wil werken
|
Je meent et.. daar gaat het niet om! Het gaat on de interview zelf, de inhoud, niet om de persoon die ik wil/kan interviewen...
|
en je kan niets verzinnen waarover je iemand wil interviewen? :|
|
10 minuten over 1 onderwerp :S D8 et niet seun.. maar dat vroeg ik dus niet om een onderwerp te verzinnen, ik vroeg of iemand toevallig ook een interview voor me had in het duits... LEZEN
|
giga.de
|
Jeetje, als ik dit zo lees kom je een beetje sneu over. Doe eens wat voor school. Qua onderwerpen moet er zat zijn, waar je 10 minuten over vol kunt praten.
|
Citaat:
ikk kan nergens die link naar een chatbox vinden?!.. :S |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tiswa.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10. |