![]() |
Favo Pathé ???
De mijne schouwburgplein, lekker om de hoek..
For comfort enzo, dan de KUIP.. Maja Subliminal Campagne Op en Top ;).. Maar wel BIGGIE.. |
Pathe ArenA kom ik het vaakst.
Pathe Tuschinski blijft echter het mooist... |
Schouwburgplein is idd lekker dichtbij. (kuip ben ik nog niet geweest) Maar goed, dat is ook zo'n beetje de enige Pathé waar ik geweest ben. Mijn ouders wonen in het oosten en daar is er geen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ken hier in Groningen maar 1 pathé.
Tis wel een goede. Ik heb er dit jaar zelfs heel veel colleges gevolgd in de grote zaal :P |
Schouwburgplein, omdat het dichtbij is en De Kuip voor de lekkere stoelen :) .
|
Ik kom nooit in de bioscoop.
|
Tuschinski
|
Pathé Groningen, maja dat is omdat ik nog nooit in een andere Pathé geweest ben...
|
ik ben nog nooit in een Pathe geweest :o
|
Pathé is kut.
Er zit nooit pauze in de film en ik moet minstens één keer per uur naar de wc. :mad: En het is er altijd stervenskoud. Maar ja, het is de enige bioscoop in Helmond. |
pathé de kuip :cool: , jammer van t uitzicht als je naar buiten loopt
|
Tuschinski blijft toch wel dé bioscoop.
Pathé Arena om het uitzicht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kom eigenlijk nooit in Pathé...
Ik weet alleen dat ik Pathé de Kuip beter vond dan Pathé ArenA... Terwijl Pathé ArenA toch veel dichterbij is :) |
scheveningen :cool:
en bij de rest ben ik volgens mij nog nooit geweest :cool: |
Pathé Helmond, uiteraard.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
de kuip fo'shizzl
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
scheveningen :cool:
maar meestal ga ik naar het buitenhof omdat dat dichterbij is |
Citaat:
Pathé Eindhoven (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Hoewel vaak sommige films gewoon niet in Helmond komen. |
Citaat:
|
Opdonderen met pathe, echt fucking saaie kut bioscopen zijn dat zeg, en dan over de mensen die er komen maar nog niet te beginnen!
behalve dan als er filmfestival in rotterdam is natuurlijk! :p |
Ben eigenlijk alleen maar in de Pathé bioscopen van Amsterdam geweest. Arena heeft lekkere zalen maar heeft niet altijd het beste publiek naar mijn ervaringen (en vind ik persoonlijk lastiger om te bereiken, is te ver uit de weg). Ben al een hele tijd niet in de City geweest dus kan niet echt oordelen (al is het volgens één van m'n vrienden een enorme ghetto bios geworden).
Tuschinski is geweldig wat betreft het interieur. De Munt vind ik eigenlijk ook wel goed voor een multiplex, en het filmaanbod daar is best divers aangezien ze daar af en toe "kleinere" films draaien. Citaat:
|
Citaat:
Tuschinski saai noemen, is wel een heeeel gedurfde uitspraak... :p De Munt vind ik overigens wel een geinig gebouw, hoe alle zalen en trappen er in elkaar gevlochten zitten. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik ga altijd naar de KUIP :) lekkere stoelen daar en veel beenruimte ;) (oh en dat houdertje voor je drinken is tenminste naast je stoel ipv voor je op de grond, vind het zwaar irritant om steeds weer te bukken en te zoeken waar dat "gat" zit :bloos: ) |
Ik ben een paar keer in Eindhoven naar de Pathe geweest, maar ga meestal naar Helmond, omdat dan de kosten voor vervoer minder zijn (dichterbij vanaf thuis). Maar zoals Mark Almighty al zei draaien ze daar niet alle films, dus soms moet je wel naar Eindhoven als je een bepaalde film wil zien.
Niet dat ik nou zo vaak in de bioscoop kom, maar toch. |
Citaat:
Bij mijn in de buurt is niet eens een Pathé, dus ik kom er nooit ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga altijd naar schouwburgplein..
kuip is moeilijk te bereiken.... |
Pathé Groningen is, tot nu toe, de enige waar ik ben geweest.
|
Pathé Eindhoven is de enige waar ik geweest ben..
|
Alleen in Pathé Groningen en City in Amsterdam geweest, allebei wel oké.
|
De Kuip is veel beter dan Schouwburgplein :p
|
Gee. Pathe de Munt is wel erg mooi maar ik heb daar alleen nog in de kleine zalen gezeten.
Pathe de Kuip is ook wel relaxed Pathe Schouwburgplein heeft de kutste stoelen van allemaal en is ook best saai qua gebouw en filmaanbod. City vind ik niks, beetje armoedig. doe dan maar de Kuip omdat die relaxed is en redelijk dichtbij. Schouwburgplein zit zowat om de hoek maar die is dus a-relaxed. |
Citaat:
|
In Pathé De Munt kom/kwam ik het vaakst. Dat is, samen met Pathé Arena, de enige bioscoop van Pathé waar ik ben geweest. Ik vind Pathé Arena wel leuk met die verlichte trap :) :p
|
Naar Pathé de Munt ga ik het vaakst. Pathé Tuschinski het mooist, maar heeft vaak een beperkt aanbod.
|
Pathe de Kuip/Pathe Tuschinski
|
De Kuip maar, want die is dichtbij. Maar ik ga toch alleen maar naar Cinerama in Rotterdam, of Lantaarn.
|
de Kuip, dichtbij en lekkere stoelen
|
Alleen maar in Scheveningen en Arena geweest.. allebei wel okee.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze draaien ook Amerikaanse art-house films. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34. |