![]() |
Lieve mensjes, ik verveelde mij enorm en was een beetje op het internet aan het surfen.
Toen kwam ik de IQ test gemaakt op http://www.scholieren.nl klik dan op IQ en vaardigheid en dan op Mensa IQ test Ik was heel erg verbaasd, want dit was mijn uitkomst: Uw score is 153 De gemiddelde score tot nu toe van alle mensen die deze test invulden: 127. Wanneer u werkelijk niet meer dan 20 minuten gebruikt heeft om de test in te vullen, dan kunt u in de tabel de betekenis van uw score aflezen. 75 Dit is de minimale score wanneer u niets ingevuld heeft. 85 De basisschool kostte u waarschijnlijk moeite. 100 De gemiddelde IQ score. 110 Een middelbare schoolopleiding moet lukken. 120 Een HBO opleiding zal wel lukken. 130 U bent van universitair niveau. 140 U bent zeer intelligent. 150 U bent een genie. 160 Minder dan 0,5 % van de invullers scoren meer dan 160. 174 Gefeliciteerd! U heeft alle antwoorden goed. Willen jullie deze test ook maken en je uitslag neerzetten??? KUS Merijn |
Is meer iets voor kantine; vooral omdat dit topic bedoelt is om verveling te doden. :o
|
IQ .. de waarde waarmee quasi-intellectuelen zichzelf trachten op te waarderen ten opzichte van anderen.
|
ik snap niet goed wat dit topic op psychologie staat te doen :confused:
|
't zal vast wel, maar dit kan stukke beter in de kantine, onzin of gesloten worden.
|
IQ test zegt heel weinig over hoe slim je nou eigenlijk bent, het test je inzicht op bepaalde dingen, verder stelt het geen hol voor... idd iets voor DK
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:52. |