![]() |
Rubber Johnny - chris cunningham
Rubber Johnny', the new short film by Chris Cunningham, is released by Warp Films on 20th June.
"Johnny is a hyperactive, shape-shifting mutant child, kept locked away in a basement. With only his feverish imagination and his terrified dog for company, he finds ways to amuse himself in the dark" Rubber Johnny is the latest creation from the UK’s most imaginative filmmaker. Featuring music by Aphex Twin (AFX237 V7 from Drukqs), this nightmarish and hallucinatory experimental short film is accompanied by 40 pages of drawings and photographs - Cunningham’s first published book of original artwork. Rubber Johnny will also be the first ever video download from Bleep, available in archive quality XVID format. http://www.rubberjohnny.tv/ http://www.warprecords.com/media/img/rj.jpg |
:|
|
(y) Ik zat er al op te wachten.
|
wtf 2 uur geleden hoorde ik het eerst over chris cunningham, en opeens zie ik dit topic.
its a miracle :eek: maja wel phatsig |
Citaat:
:nono: :nono: :nono: |
ikweethet :bloos:
overigens heb ik wel windowlicker en come to daddy gezien :p |
wieniet
|
Photocopier, mentalwealth, engine, Clip Clop, Inferno orange allemaal shorts en reclames door Cunningham die meestal niet genoemd worden.
|
die moet ik hebben
|
maar kun je hem nou al downloaden ofzo?
|
oh nee, zijn er ergens anders short films ofzo online of heeft iemand die in zijn/haar bezit (niet de videoclips voor ae/afx/bjork/etc)
|
Chris Cunningham is een van mijn absolute goden, maar dit vind ik een weerzinwekkend project. Niet mijn ding, te duister, zelfs voor mij... Ofzo.
|
Citaat:
|
die dvd ken ik al wel ja, vette dvd
nieuws aan het rubber johnny front: ik krijg binnen: chris.cunningham.rubber.johnny.dvdrip.xvid-mongodx |
waar gaat het over? als het ergens over gaat
dat plaatje is bizar beetje in de stijl van de foto's die op AFX's Druqkz site staan... |
het promo spotje van aphex twin - druqks is hetzelfde in principe
als je wilt weten waar het over gaat : www.rubberjohnny.tv als je hem wilt zien moet je hem maar van henk mul downloaden |
ik zag 'm anderhalve week geleden op huge formaat in het muziekgebouw aan 't ij ;)
ik zou 't alleen geen short film noemen, meer een videoclip waar de muziek in dienst staat van 't beeld.. |
maar vet is hij zeker
|
Ik had er wat meer van verwacht :s
Maar hij is wel grappig |
Citaat:
ik heb trouwens al anderhalf jaar geleden gezien als druqks promo filmpje :P |
Citaat:
|
Citaat:
Maar als videoclip is-ie wel erg cool. |
ja ik had mee licht verwacht want dat suggereert bijvoorbeeld de foto hierboven. maarja.
VAN WIE IS DE PIEMEL OP HET BEGIN EIGENLIJK? OTIS VAN JOU? |
Citaat:
|
http://www.bbc.co.uk/dna/collective/A4202867
The boy, whose anatomy is largely composed of the filmmaker’s genitalia |
|
ik hem gedownload en vind hem opzich best vet...
datie coke gaat snuiven...ziek hoe je hier opkomt.. |
ik heb het vandaag gezien en ik vond het niet echt heel heftig, ben ik nu raar?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zijn jeugd heeft denk ik niks met zijn fantasie te maken.
Als je zulke videokunst kan maken door een slechte jeugd gehad te hebben, vind ik het jammer dat ik niet verkracht ben vroeger. |
Citaat:
|
nono?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en niet te veel leechen anders ben ik door m'n bandwidth heen |
wie heeft er ook windowlicker en come to daddy voor me?
|
Citaat:
windowlicker moet k zelf ook nog.. :o |
Citaat:
|
Citaat:
daar zit volgens mij ook de xvid codec tussen die ervoor nodig is. pas wel op dat je niet allemaal onzinnige zooi installed en de normale divx install kiest (en geen divx pro ofzo + geen internetbalken van yahoo en shit). en geen divxplaya want je kunt ze gewoon met je favo afspeler afspelen (mits het geen quicktime is) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Knap gemaakt, maar verder niet bijzonder.
|
ik vond 'm wel freaky (y)
|
Citaat:
ik vind hem echt ziek :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:54. |