Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   plassen tijdens vingeren? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1198609)

Jessy 08-06-2005 16:33

plassen tijdens vingeren?

Heb ik AlTIJD last van :o dit is zo irritant!!
Het maakt niet uit of ik niks drink, of dat ik er voor mn blaas leegmaak want het gebeurt toch wel.

hebben nog meer mensen hier last van?
en kan je er wat tegen doen? want het is supervervelend, en om nou alles te laten lopen................ :rolleyes:

Kitaantjuh 08-06-2005 16:44

Jeetje best onaangenaam *-) Ik vinger niet ofzo maar ik had het in begin wel als me vriend het deed en ik kwam bijna klaar had ik echt zoiets van: Neej ik moet pissen man :S:S:S Maar tis er nooit uitgekomen :P gelukkig *-) maar bij mij ging vanzelf over, succes!

Silent Moon 08-06-2005 18:15

Komt het er ook uit, of denk je het alleen maar? (beetje rare zin maarja.)

MarMaar 08-06-2005 18:18

is het ook echt al een keer gebeurt dat het ging lopen?
Ik weet dat ik vroeger ook altijd de drang had om te plassen, en als ik dan daadwerkelijk ging, duurde het "uren" voor er ook maar een druppeltje uit kwam.
Probeer gewoon een keertje maling te hebben aan het gevoel, met het idee van lama stromen.

Hoe meer je je erop focust, en aan denkt, hoe sterker de drang word.

Jessy 08-06-2005 18:54

Ja dan gebeurt het ook echt, zeg maar :o het is niet alleen een gevoel.
Moet ik tussendoor steeds naar de wc, waardeloos dus.

het dappere meisje 08-06-2005 18:55

Ja en als je dan naar de wc gaat, plas je maar 3 druppels ofzo... heb ik ook altijd :(

Dusjcrib 08-06-2005 19:40

Weet je zeker dat het plassen is?

SilverBlue 08-06-2005 20:00

Ik Heb het ook 2 keer gehad.
En dat kwam tegelijk met mijn orgasme zeg maar.

En ik had ook de drang om te plassen en kon het echt niet meer ophouden.
Maar het was een doorzichtige vloeistof wat dus kleurloos en geurloos was.
Heb dus geen idee als dit urine kan zijn maar volgens mij is dit dus wat anders ?

Hoe ziet die vloeistof er bij jou uit ?

SilverBlue

Gsusss 08-06-2005 20:31

Hoi hoi,

hetgeen waar jullie 'last' van hebben heet ejaculerend klaarkomen.. Met andere woorden: spuitend klaar komen..
het is dan ook geen plas, als het goed is ruikt het namelijk anders en smaakt het zoet?

Ik snap dat je het niet leuk vind dat je er elke keer 'last' van hebt, maar neem van mij aan, je bent een van de weinige!! Klaar komen is al moeilijk, laat staan spuitend! (ben er maar trots op)

Zorg gewoon dat je een handdoek onder je hebt liggen, dat scheelt al veel uitleg aan ouders....

Gsusss 08-06-2005 20:32

nog meer uitleg:

Wat is een ejaculerende orgasme?
Een veel gehoord verhaal is dat door de stimulatie van de G-spot, de vrouw zou kunnen ejaculeren tijdens het orgasme. Dit zou het gevolg zijn van een intenser of ander orgasme door de G-spot. Inmiddels is
gebleken dat de vrouwelijke ejaculatie niet direct met de stimulatie van de G-spot te maken hoeft te hebben maar te meer met het bereiken van een hoge mate van opwinding.
Het vocht zou aangemaakt worden door klieren die wel of niet door de stimulatie van de G-spot geactiveerd worden. Geleerden verschillen van mening over de substantie van het vocht. Er wordt gezegd dat dit
zou gaan om een afscheiding van de blaas wat min of meer neerkomt op zeer 'verse' urine. Anderen beweren dat dit zou gaan om een totaal ander soort vocht die aangemaakt wordt door klieren in de buurt van de G-spot en de blaas. Het vocht zou veel overeenkomsten vertonen met het vocht wat het mannelijk prostaat aanmaakt wat weer zou
moeten onderschrijven dat de G-spot of de klieren een overblijfsel is van het mannelijke prostaat.
Uit de praktijk blijkt dat vrouwen tijdens een hoge mate van opwinding inderdaad de drang tot ejaculatie voelen. Dit valt het beste te omschrijven als het krijgen van een orgasme en gelijktijdig een sterk gevoel tot plassen.

evanescence 08-06-2005 22:30

ik herken het plasgevoel wel, maar niet zo erg als jij blijkbaar...ik ga meestal dus ook eerst plassen voordat we gaan sexen...standaar eigenlijk...behalve als we zo geil zijn dat er geen tijd voor is...maar ik ken t wel ja..doe je nie veel tegen denk ik..

Shitonya 08-06-2005 23:45

Citaat:

Gsusss schreef op 08-06-2005 @ 21:32 :
nog meer uitleg:

Wat is een ejaculerende orgasme? ( knip lulverhaal)

Als mensen niet weten wat het is zoeken ze het wel op via google (y) Geen woordenboeken neerkalken (n)
En trouwens "wat nou ejaculerende orgasme"? Het kan ook gewoon zijn dat ze wel steeds normaal moet pissen "tussen door".

TS: Sterkte meid

snuggles 09-06-2005 00:30

Citaat:

Shitonya schreef op 09-06-2005 @ 00:45 :
[B]Als mensen niet weten wat het is zoeken ze het wel op via google (y) Geen woordenboeken neerkalken (n)
B]
wat een onzin. lijkt mij juist handig voor degenen die het niet weten, het topic gaat er toch zo'n beetje over? duidelijkheid is dan wel een pre.

Shitonya 09-06-2005 10:46

Citaat:

snuggles schreef op 09-06-2005 @ 01:30 :
wat een onzin. lijkt mij juist handig voor degenen die het niet weten, het topic gaat er toch zo'n beetje over? duidelijkheid is dan wel een pre.
Laten we meteen gaan opzoeken wat vingeren eigenlijk precies is.
"lijkt mij juist handig voor degenen die het niet weten, het topic gaat er toch zo'n beetje over? duidelijkheid is dan wel een pre"

Jessy 09-06-2005 12:07

Het is niet tijdens het klaarkomen, en ja het is echt urine.

het komt gewoon tijdens het vingeren, maar goed ik merk wel dat ik zo'n beetje de enige ben dus laat maar zitten verder :o

zeep007 09-06-2005 12:43

Citaat:

Shitonya schreef op 09-06-2005 @ 11:46 :
"lijkt mij juist handig voor degenen die het niet weten, het topic gaat er toch zo'n beetje over? duidelijkheid is dan wel een pre"

jezus, waarom is het forum er dan nog, als je zo gaat lopen miereneuken. Googlen kunenn we namelijk ook allemaal. Tiswah!
:|

snuggles 09-06-2005 12:55

Citaat:

Shitonya schreef op 09-06-2005 @ 11:46 :

jezus ben je dom ofzo?! er zijn grenzen natuurlijk. maar dat lijkt me voor zich spreken. dat is een heel ander onderwerp, en als mensen dat niet weten zijn er zat andere topics over.

zoek jij anders 'dom' even op in het woordenboek :) :)

Kitaantjuh 09-06-2005 15:06

Wat een kinderachtig gedrag hier man :S Damn...

bracelance 09-06-2005 17:00

andersom zou ook vrij lastig zijn

AngelLena 09-06-2005 17:52

om even de doorslaggevende stem te geven: ik wil de poster wel graag bedanken voor de uitleg, ik denk dat het idd erg handig is, als je dan toch al aan't uitleggen bent, doe het dan meteen goed, scheelt iedereen een hoop gegoogle, maw: Shitonya: google eens op het woord 'forum', je zult vinden dat er op fora uitleg wordt gegeven bij beweringen/feiten die gegeven worden als antwoord op een vraag.

Lorelei 10-06-2005 14:42

Citaat:

Jessy schreef op 08-06-2005 @ 17:33 :
Heb ik AlTIJD last van :o dit is zo irritant!!
Het maakt niet uit of ik niks drink, of dat ik er voor mn blaas leegmaak want het gebeurt toch wel.

hebben nog meer mensen hier last van?
en kan je er wat tegen doen? want het is supervervelend, en om nou alles te laten lopen................ :rolleyes:

Ik heb het niet zo heftig, maar ik heb wel dat ik na seks (of masturbatie) altijd naar de wc moet. Ook als ik ervoor nog ben geweest. Ik denk dat er niet heel veel aan te doen is, maar je kan wel even kijken of je net een andere beweging kan maken en/of op een andere plek. Dat kan uitmaken.

Miss. D 25-05-2010 15:33

Bij m'n eerste orgasme kwam er gewoon helder en geurloos vaginavocht uit, maar bij de daarop volgende orgasmes leek het wel urine. :s
Het is donkergeel van kleur en het stinkt echt heel erg naar urine. :o

MiBe 25-05-2010 15:55

Je reageert op een topic waar al sinds juni 2005 niet meer in gepost is...

JustADreamer 25-05-2010 16:47

Das hip tegenwoordig MiBe... ;) Snap sowieso niet waarom die topics nog open zijn om in te posten, zou al hoop gezeik schelen mjaa, wie ben ik?:P

duivelaartje 25-05-2010 18:05

Oud topic, dus een slotje.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:49.