![]() |
Nederland - Finland
Hey mensen,
Wie gaat er vanavond winnen?? |
Nederland ==> 4-0
|
0-2
|
Ik vind Nederland tot nu toe wel goed bagger spelen maar goed, ik denk toch wel dat ze winnen. Aangezien ik ze normaal beter vind dan Finland...
Ik denk dat het een 2-1 word. |
3-1 voor NL
|
0-2
|
0-2
|
Citaat:
|
Wat een kutcommentaar dat er een wijnkelder onder de middenstip moge zitten.
En daarbij het constante wegvallen van het geluid en zelfs 1 keer het totale beeld. NeeNee John zo kom je er niet |
Citaat:
|
Ik denk dat het 0-4 wordt. ;)
Ach ja, had wel zoiets soortgelijks voorspeld. Zoutwedstrijd, maar uiteindelijk gewonnen. (y) Maar ik vond het niet makkelijk gaan. Tis trouwens al weer lang geleden dat ik een hele wedstrijd van het Nederlands Elftal live heb gekeken. :o Inderdaad stom commentaar, ik was Eddy Poelman anders gewend. "Maduro... natuurlijk niet Maaduuroo want in zo'n klein huis woont hij niet" :rolleyes: En het Oranje-publiek in de 80e minuut: "Tis stiiiil aan de overkant"... ja en we hebben hun zoals zo vaak ook 80 minuten niet gehoord. (n) |
de R v P die er zelf 1 inlegt, en 2 maal een assist geeft.
Hij blijft niet bijster slim overkomen in interviews, maar laat maar weer eens zien hoe goed hij is. |
Ja net als zatedag, die kans alleen voor de keeper (y)
|
Citaat:
zozo, jij vult cker vast vaak van die totoformuliertjes in ;) |
Waarom laat die Poelman keer op keer een stilte van een minuut of 10 vallen in iedere zin die uit zijn bek komt? Echt een strontvervelende commentator. (n)
En die Genee zegt wat mij betreft iets te vaak 'inderdaad'. Positief van de afgelopen 2 wedstrijden is absoluut Van Persie. Eindelijk lijkt hij door te hebben hoe hij zich moet gedragen. Een beetje dicipline en een minder grote bek en je komt nog ergens. Ik zag het nooit zo in die jongen zitten, door zijn gedrag. Maar hij lijkt dit zowaar te verbeteren... Respect voor die jongen. (En nu hopen dat hij het vol houdt) |
Citaat:
edit ; Brain Damage ; ik heb het altijd al gezegd ;) |
Citaat:
Hadden we alletwee gelijk... :D |
Het was gewoon niet best tot aan te 0-2. Maar goed, Finland heeft op zich een aardige ploeg. Je kan eigenlijk niet anders dan zeggen dat het tot nu toe erg goed gaat. Nog niet verloren, 20 doelpunten voor en 3 tegen, dan doe je het goed. De laatste 15 minuten geven nog hoop op leuk voetbal bovendien.
|
Citaat:
|
We zijn gewoon een counterploeg geworden. :cool:
|
Citaat:
ook wel is leuk :p |
Was best goe dgoaltje van van Nistelrooij hè????
|
Citaat:
|
Citaat:
|
(y) Robin Van Persie (y)
|
(y) ja sekomen allemaal van feyenoord hè (y)
|
Citaat:
|
Feyenoord behandelt ze ook allemaal goed hé (Y) ?
|
te makkelijk ;)
|
ze gaan wel allemaal na een verloop van tijd weg bij feyenoord,
maar dat komt omdat ze zo supergoet zijn opgelied:P (y) |
Citaat:
|
wie niet dan:P??
|
Citaat:
|
cker wel
|
Citaat:
edit ; ze ; 1. Boutahar 2. Persie 3. Kalou 4. El Hamdaoui 5. etc. |
Citaat:
|
jah eerst koopt feyenoord babos en dan word hij weer verhuurd:p
|
Komt natuurlijk deels door Babos zelf -kan misschien de druk bij een topclub niet aan-, maar natuurlijk ook deels door die idiote keeperstrainer van Feyenoord. De kerel heeft natuurlijk 0,0% mensen-kennis, en gaat met iedereen hetzelfde om, dat werkt natuurlijk niet.
|
ja idd
|
Babos zuicht
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo slecht is Babos niet, iedereen lijkt even te vergeten dat hij vorig jaar de beste keeper in de eredivisie was en daar ook weinig twijfel over was. Komt bij een grote club die al geen reputatie heeft om nieuwe spelers goed op te vangen en speelt een kutseizoen. En ineens is hij een slechte keeper... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:49. |