![]() |
[TK] Boeken, schoolboeken, video's, cd's
Boeken
Lijsters, prijs 2,50 euro per stuk: Peter Verhelst - Zwellend fruit Marcel Möring - Het grote verlangen Rascha Peper - Oesters Naima el Bezaz - De weg naar het noorden Joost Zwagerman - Gimmick! Herman Koch - Red ons, Maria Montanelli Barbara Rogasky - Rook en as G.L. Durlacher - Strepen aan de hemel/Drenkeling Willem Frederik Hermans - Au pair Jan Wolkers - Terug naar Oestgeest Gerard Reve - De vierde man Connie Palmen - De vriendschap Kader Abdolah - De reis van de lege flessen Kader Abdolah - Spijkerschrift Erwin Mortier - Marcel Marga Minco - De val Abdelkader Benali - Bruiloft aan zee Jeroen Brouwers - Bezonken rood Oek de Jong - Opwaaiende zomerjurken Marek van der Jagt - De geschiedenis van mijn kaalheid Paperback, 2,50 euro Martin Huxley - Crossing the line (Engelstalig boek over Eminem) Paperback, 1 euro R.T. Cusick - Ben ik de volgende? (thrillerboekje) Diane Hoh - De getuige (thrillerboekje) Lydia Rood - Een mond vol dons Bart Moegaert - Wespennest Theo Hoogstraaten - Blind date Abbing&van Cleeff - Struisvogelkoorts (kinderboek) Veronica Hazelhoff - Elmo Hans Hagen - Het spoor van de panter (kinderboek) Anke de Vries - De weg uit het verleden Imme Dros - De reizen van de slimme man Paul van Loon - Gezicht in de mist Schoolboeken Doe jij volgend jaar VWO examen? Koop nu alvast je examenbundels voor weinig geld. Alle bundels verkeren in goede staat, er is niet ingeschreven o.i.d. Het zijn allemaal de bundels van 2004/2005, dus de examens van 2005 staan er niet in, maar wel t/m 2004 en natuurlijk kan je in elke bundel oefenen per deelonderwerp. - Examenbundel Economie (voor zowel 1, als 1+2) - 5 euro - Examenbundel Wiskunde B (voor zowel 1, als 1+2) - 5 euro - Examenbundel Aardrijkskunde - 5 euro - Samengevat Aardrijkskunde - 5 euro Videofilms, 1,50 euro Bad company The sum of all fears In the bedroom The Skulls II Kate&Leopold Ali G Indahouse About a boy American Pie: The wedding Gangs of New York John Q Alle artikelen verkeren in prima staat. Verzendkosten koper. Reacties (of vragen) in dit topic of via PM. Schuingedrukte artikelen zijn 'in de verkoop'. |
Ik wil De Passievrucht en Gimmick wel. Hoeveel verzendkosten is dat?
|
1,56 euro. Check je PM :)
|
Citaat:
|
Zijn het van die lijsters of gewone uitgaves? Als het geen lijsters oid zijn wil ik:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil die twee cd's wel .
|
Het zijn wel lijsters o.i.d. Beiden niet meer geinteresseerd?
testout.com ik heb je een PM gestuurd over die CD's. |
Het zijn dus boeken besteld via school/'boekenclub' zonder originele kaft?
|
Via school ja, met een kaft van lijsters, maar die zijn niet verschrikkelijk lelijk hoor..
|
Nee dan hoef ik ze niet..
|
Citaat:
|
Hoi, ik heb je een PM gestuurd over twee boeken.
|
Updates!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:22. |