![]() |
Nada Surf 4th album release
Van de website
============================================= Jun 1, 2005 07:26pm It’s with great excitement that we announce plans for the release of Nada Surf’s fourth album “The Weight is a Gift.” Produced by Chris Walla (DCFC) and Nada Surf, the record is scheduled for release on September 12th in the UK/Europe (City Slang) and September 20th in the US (Barsuk). Plans are being made in other territories as well. The track listing is: 1. Concrete Bed 2. Do it Again 3. Always Love 4. What is Your Secret 5. Your Legs Grow 6. All is a Game 7. Blankest Year 8. Comes a Time 9. In the Mirror 10. Armies Walk 11. Imaginary Friends The band will tour a large part of the world once the album is in stores. Check www.nadasurf.com for updates. -------------------------------------------------------------------------------- Op deze release zat ik persoonlijk al een tijdje te wachten, ik hoop dat het weer een beetje up-tempo album wordt als the proximitry effect. Of de tour langs ons koude kikkerlandje komt is nog niet bekend. Diggen jullie Nada Surf? hoge verwachtingen over dit nieuwe album? |
Ah mooi. (y)
Ik heb vrij hoge verwachtingen, ik vind ze persoonlijk per cd beter worden. En ik gok dat ze wel naar Nederland komen, anders weten ze niet watskeburt. |
Ze zijn inderdaad per cd beter geworden en ik verwacht dan ook dat deze erg goed is (y)
Mat, ik denk dat ik je moet teleurstellen als het gaat om dat 'up-tempo'. Een aantal nummers spelen ze al live en die zijn niet bepaald up-tempo. Ze zijn schijnbaar erg content met de mooie nummers als Killian's Red en Paper Boats en daar kan ik ze geen ongelijk in geven <3. |
Citaat:
|
ik ken alleen de eerste cd, zou eigenlijk wel eens wat meer van ze moeten checken.
tips ? |
De cd Let Go en dan met name Blizzard of '77, The Way You Wear Your Head, Killian's Red, Hi-Speed Soul en Paper Boats. Verder Amateur, Robot en 80 Windows van de cd The Proximity Effect.
|
Dat en Bacardi.
|
hoe tof is fruit fly? <3
|
Neh.
|
nou ik vind het tof in ieder geval.
|
Lijkt me goed.
Hoop dat ze nederland aandoen. |
Fruit Fly is cool, maar niet echt representatief en 'goed bij de eerste keer luisteren'.
|
Citaat:
de tekst is tof, vind het verder wel mooi, maar het zegt niet echt veel over de rest.. dus als je ns wilt kijken wat nada surf is, dan zou ik iets anders luisteren, of iig OOK iets anders on topic: stoer! zeker kopen |
Tof, ik ken een aantal nummers van deze band. Vooral Killian's red is een absolute topplaat natuurlijk. Ik ga eerst even het oudere werk checken, dan het nieuwe album wel. Hoop inderdaad dat ze naar Nederland komen.
|
Mmm ben benieuwd! Altijd leuk Nada Surf... (y)
|
Blizzard of '77 en Killian's Red !
<3 ! |
Er is al een review:
http://www.staticmultimedia.com/cont...ews_1118156456 Dan zal 't album toch ook wel binnenkort leaken (y) |
Enkele leuke nummers, niet geweldig maar wel koddig.
|
Citaat:
Ik heb twee albums , maar ik zoek nog steeds naar album waar popular op staat . (n) |
Die staat op high/low, volgens mij ligt die meestal wel standaard bij de betere platenboer?
|
|
Hij is al een poosje geleaked hoor..
Vindt het persoonlijk wel een goed album! Misschien maar kopen als hij uitkomt |
Iemand die hem shared op slsk?
|
Albumpje is wel cool maar wel een albumPJE. De nummers zijn vrij kort, snel en relatief poppy. Wel leuk, lekker fris ook.
Comes A Time vind ik het beste nummer. Ook Blankest Year en Your Legs Grow zijn erg goed. |
8 december in de Effenaar! vvk begint woensdag 10 augustus. Schade is €12,50. Present!
Heb nog geen andere data kunnen vinden, maar ik gok dat ze nog wel wat meer shows zullen doen. Nieuw album is trouwens erg prettig, maar haalt het niet bij Let Go. [edit] 7 december in de Melkweg, Amsterdam. |
ben benieuwd
|
Citaat:
|
Ik kan niet wachten... lijkt me een geweldig album, ik vind alle cds tof heb ze ook allemaal dus :cool:
|
Citaat:
kan er niks over vinden, komen ze ook nog ff in belgie? |
Citaat:
|
Donderdag 8 September geeft deze band een gratis optreden in platenzaak Concerto, Amsterdam
De nieuwe cd is daar al te koop terwijl hij pas de 19de verschijnt. |
Ik kende de band enkel van 'Popular' maar iemand had me het album "Let Go" aangeraden en dat album kan ik zeer zeker smaken. Zeer mooi.
|
Ik ben heel benieuwd !
<3 Nada Surf ! |
Citaat:
|
Klinkt zeer okey...
Verplichting om der bij te zijn wordt de 5de keer al.. ;) |
Tourschema is wat veranderd, het is nu als volgt:
7 december: Effenaar, Eindhoven 8 december: Vera, Groningen 9 december: Melkweg, Amsterdam Howie Beck is het voorprogramma, alle shows zijn €12,50. |
daar wil ik heen <3 ben ook benieuwd naar het nieuwe album, hoop dat het let go evenaart of overtreft
|
zoiezo aanwezig in de Vera
|
melkweg wil ik wel heen
|
ik vind het jammer dat ze altijd zo weinig nummers van hig/low spelen
|
shows update:
Citaat:
Citaat:
Dus ze komen nog wel, maar effenaar mensen moeten wachten tot maart volgend jaar (N) |
Aanwezig in de vera, heb het album al een aardige tijd heeft me niet teleurgesteld.
|
Citaat:
Balen zeg dat ik nu tot maart moet wachten :s |
Oeh, eens kijken of ik mensen kan meekrijgen naar de Melkweg. De nieuwe cd (y)
|
Ticket binnen (y)
|
Volgens mij gaat dit heel snel voor Vera. :)
|
Iemand beckend (haha) met howie beck?
|
Zijn er nog mensen die van hun vera-kaartje af willen? :bloos:
|
ik ga er in maart heen, en ik eun de zaak met ufke dan ;9
|
Kut, ik wilde morgen gaan, is het uitverkocht. :mad:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56. |