![]() |
Profielwerkstuk
Is het bij iedereen zo slecht geregeld....doordat het slecht geregeld is zit ik nu nog een extra week op school en is het nog niet goed :( Alle leraren hier hebben andere ideeen over wat voor niveau het moet zijn.....en ik heb weer als begeleider iemand die op vwo niveau nakijkt :(
|
Dat is bij een hele hoop zo.
Alles wat 'zomaar' te beoordelen is (dus zonder zeer strikte regels, wat ook niet kan bij iets wat zo uiteenloopt als een profielwerkstuk) krijg je dat soort gezeur mee... Mijn profielwerkstuk is wel goedgekeurd trouwens, maar dat komt denk ik ook voor een groot deel omdat mijn begeleider ons aardig vond... |
Volgens mij heeft iedereen het ondertussen wel af. Bij mij op school was het ook heel slecht geregeld, maar gelukkig heeft mijn begeleider het slechte resultaat wel goed gekeurd. :p :D
|
Citaat:
|
wij hadden een deadline, twee maanden voor het examen ofzo, dus dat gezeik hebben wij niet.
|
Die van ons moest 31 januari al ingeleverd zijn. En de herschrijving 2 weken later.
Ik zou gewoon een zo goed mogelijk werkstuk maken en even aan je leraar uitleggen dat je het niet helemaal eerlijk vind. |
Mijn profielwerkstuk is al lang af en ik had een begeleider die nogal streng was, maar ik heb er uiteindelijk wel een G voor gehad. :cool: (y)
Het ging over de hsl zuid, dus dat was voor mij leuk om te doen. |
Bij ons moest het half Maart ofzo.
Alleen vriendin heeft het pas vandaag ingeleverd omdat die steeds moesten blijven verbeteren enzo. En het zal idd ook wel aan je begeleider liggen, wij hebben ook tussendoor nooit afspraken gehad gewoon ingeleverd toen het ingeleverd moest worden en toen nog 2 dingetjes moeten verbeteren en we hadden een goed |
ik heb het eind maart ingeleverd al ofzo en dat was al aan de late kant. Had redelijk interesant onderwerp. Franse choreograven in de tijd van de romantiek, hoewel het me af en toe ook welleens tegen stond.
|
Mijn profielwerkstuk was gelukkig direct goedgekeurd, vooral omdat die leraar klaar wilde zijn met dat gedoe rond die profielwerkstukken. Dus hij heeft een verslag goedgekeurd met informatie van internet ;), zodat ik ipv 80 uur (iets in die richting) nu 2 uur bezig was.
Bij andere leerlingen werd dat profielwerkstuk echt een stuk of 10x teruggestuurd door de leraren, omdat ze liever verbeteringen zagen. |
ik had het binnen 3 dagen gemaakt:) en heb er verder niks over gehoord :D
|
Heb nooit gesprekken tussendoor gehad of iets dergelijks, heb het op laatste moment afgemaakt en de leraar (best aardige:P) vond het goed genoeg.... Voldoende dus
Dit soort dingen nakijken zal altijd een probleem blijven. |
Wij moesten het 1 of 2 maanden geleden al af hebben
Het ligt trouwens heus niet alleen aan de school, als je het nu nog niet in orde hebt, heb je het zelf ook slecht geregeld |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:47. |