![]() |
[A] Minibikes
Minibike, 65 km/u, 249 euro incl. verzending
Keuze uit modellen: *advance *fila *go *west Te bekijken @ http://members.home.nl/razzle/minibi...la_go_west.JPG m.visser @ digital-hardware.net |
|
Citaat:
Ik heb net mijn autorijbewijs, maar moet er niet aan denken zo'n ding ineens naast me te hebben, want dat zie je echt niet, levensgevaarlijk dus. maar voor achter in de tuin zijn ze wel grappig (moet je alleen wel een mega tuin hebben) |
Ze mogen ook helemaal niet op de openbare weg..
Je mag ze gewoon hebben en scheuren op prive terrein (mits toestemming van eigenaar ;)). |
Het klopt inderdaad dat je niet op de openbare weg mag rijden met deze bikes. Je kunt er ook geen verzekering voor afsluiten of rijbewijs voor halen. Daarom alleen op eigen terrein gebruiken. Of natuurlijk op een verlaten parkeerterrein op een zondagavond...
Interesse? m.visser @ digital-hardware.net :) |
http://www.inkoopacties.net/ia/h6t8cwf1/1
Daar heb je ze waarschijnlijk vandaan en daar kosten ze 195,- |
Nee, hier heb ik ze niet vandaan.
Ik bied een ander model aan. |
Let wel: de bike kost 249 euro inclusief verzekerde verzending.
|
Citaat:
|
Is naar mijn weten de huidige Rossi bak. Correct me if I'm wrong...
|
Iemand?
|
Pas ik (1m92) er nog op?:P
Heb er eentje op me werk gehad, alleen dat was een crosser van suzuki, daar kon ik nog wel op :) |
ey,
hoe lang blijf je deze dingetjes verkopen>? want nu heb ik er nog niet genoeg geld voor maar na de vakantie wel. en wat moet je aan zoon motortje doen aan onderhoud>>?? |
Het is een 2-takt, dus als je veel rijdt, zul je ook het een en het ander moeten vervangen. Ik weet er niet al te veel van, maar de zuiger zal na een aantal km vervangen moeten worden, net zoals banden en misschien ook wel de ketting als je dr ruig mee gaat rijden :)
Verder zijn er natuurlijk altijd nog andere dingen die je moet vervangen, alleen daar weet ik ni veel meer van. |
Hmm,
Kan iemand me vertellen hoe oud je voor z'n bike moet zijn? |
Geen leeftijd?
Hetzelfde als met auto/motor/scooter.. :) Op prive terrein mag je ermee doen wat je wilt.. |
Citaat:
|
oplichterij heeft ie ingekocht via inkoopacties mensen koop dit niet :)
|
Citaat:
|
Dit lijkt me teveel op een handeltje. Daar doen we hier niet aan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:27. |