![]() |
''penis-val''
'Penisval' moet verkrachters afschrikken
Bron: Algemeen Dagblad / Times Online Gepubliceerd: woensdag 8 juni 2005 @ 17:01 Een soort van vaginaal ingebrachte 'penisval' moet verkrachters gaan afschrikken. Het apparaatje is een Zuid-Afrikaanse vinding van ontwerpster Sonette Ehlers. Ehlers kwam op het idee toen een verkrachte vrouw haar toevertrouwde dat zij wenste tanden in haar vagina gehad te hebben. Het anti-verkrachtings-apparaatje wordt ingebracht als een tampon, en hecht zich met haken aan het mannelijk lid. Het is zo geconstrueerd dat alleen artsen het kunnen verwijderen van de penis. Het apparaatje komt in doosjes van tien op de markt, en gaat ongeveer tien cent per stuk kosten. Het voorkomt overdracht van bloed en sperma, zodat besmetting met aids wordt voorkomen. Critici waarschuwen voor de wraak van verkrachters, als zij aan hun lid de gevolgen zien van het apparaat. Zelfs vrouwengroepen lieten weten niets in de 'penisval' te zien. "Dit vergroot juist het gevaar voor vrouwen, die tijdens een verkrachting al het nodige te verwerken krijgen. De regering moet de verkoop hiervan verbieden", stelt een slachtoffer, die tijdens een verkrachting tevens twee steekwonden opliep. Een nationale commissie schatte onlangs dat 1,69 miljoen vrouwen per jaar worden verkracht in Afrika. Slechts 52.000 vrouwen doen aangifte. "Meer dan veertig procent van de slachtoffers zijn kinderen, en ongeveer 65 procent betreft groepsverkrachtingen", stelt Charlene Smith, een bekende vrouwenactiviste. De politie in het land staat niet bekend om een vrouwvriendelijke houding. Slachtoffers die wel aangifte doen trekken deze vaak weer in als aan hun ouders een schadevergoeding is betaald. wat vinden jullie ervan?? ik vind het niet erg slim. ik wil volgens mij niet weten wat die verkrachter met zijn slachtoffer gaat doen..... (de cijfers zijn zoizo al ziek :( ) |
Was zoiets ook al niet ooit bij seksualiteit?
|
Ik dacht dat dit een urban legend was.
|
moet alleen nog gif bij zodat de verkrachter binnen 2 seconde dood neervalt.
|
Citaat:
Maar eigelijk vind ik het meer nieuws.... kijke wat de FB's er van vinden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tsja. Jammer dat dit nodig is (als het waar is), net zoals het jammer is dat nog zo veel mensen 'sowieso' niet juist kunnen spellen.
|
Citaat:
|
Hiermee bereik je alleen nog maar dat verkrachters die eenmaal met dat ding bekend zijn, nog gewelddadiger te werk zullen gaan.
|
Citaat:
|
Als verkrachters hier vanaf weten, rukken ze dat ding er toch gewoon uit?
Daarbij lijkt het me een beetje vreemd dat je zelf gewoon met zo'n ding in je vagina kan rondlopen, maar dat een penis ervan stukgaat. |
Citaat:
|
Whahahahahahaha wat mensen allemaal al niet verzinnen. Dit is natuurlijk te idioot voor woorden. Hier bereik je niets mee. Ja dat verkrachters nu eerst gaan nadenken over of ze de vrouw die ze gaan verkrachten niet eerst eens goed moeten pijnigen om dat ding er uit te krijgen voordat ze te werk gaan. Als je als verkrachter zijnde al zo dom bent om dat niet eerst te doen dan heeft de vrouw in kwestie het daarna waarschijnlijk alleen nog maar moeilijker en acht ik de kans klein dat ze het daadwerkelijk overleeft.
|
Als we nou gewoon alle (op heterdaad betrapte) verkrachters chemisch castreren hoeven vrouwen niet met vreemde "penis-vallen" rond te lopen.
|
Raar en zinloos
|
Citaat:
|
Leuk voor je vriendje als je een keer vergeet dat ding uit te doen.
|
Citaat:
|
Het lokt alleen nog maar meer agressie uit. Verkrachters zullen hem er met geweld uitrukken of als ze dat niet gedaan hebben en dat apparaat toeslaat, de vrouw ernstig mishandelen of misschien wel erger, als wraak.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dokter, Dokter! Ik heb een penis-val om m'n lul en ik krijg 'm er niet af!
|
Citaat:
|
Als een vrouw eenmaal ontsnapt is van haar verkrachter, loopt ze met stukjes penis rond in haar vagina. :(
|
Citaat:
|
Vind ik niet kunnen hoor, je moet de verkrachters tegen zichzelf in berscherming nemen, zij kunnen er ook niets aan doen dat ze verkrachten. (n)
Die wijven lokken het zelf uit met de blote buikjes.. gooi maar gewoon een mooie burka over ze heen.. |
Citaat:
|
Als er nou een cursus zelfverdediging bij inbegrepen is (y)
|
Citaat:
Waarschijnlijk bedoelen ze dat een dokter de penis uit de val kan verwijderen zonder dat de verkrachter ernstige letsel eraan overhoudt. |
Citaat:
|
Zo krijg je dus een nog grotere oorlog, of alle verkrachters gaan anaal doen, of krijg je dan een anul plug met tandjes?
Zoiets flopt gegarandeerd. |
Citaat:
:confused: |
Ik vind dat iedere vrouw moet kunnen dragen wat ze wil. Die vieze verkrachters moeten gewoon hun handen/penis thuis houden!
|
Citaat:
|
Citaat:
toch? En ik heb geen klonen op dit forum. |
Citaat:
|
Citaat:
Het al dan niet 'hoerig' kleden (definieër 'hoerig') van een meisje geeft niemand het recht om met z'n tengels aan haar te zitten. Het is geen uitnodiging. Het meisje wil niet dat een wildvreemde kerel ongevraagd en met bruut geweld zijn lul in haar ramt. Al loopt ze in haar beha en slip over straat! Voor verkrachting is nooit, nooit! een excuus. Nooit een uitvlucht. Nooit een uitnodiging. Jouw gedachten hierover zijn erg gevaarlijk en komen helaas bij teveel (allochtone) jongens voor die vinden dat ze meiden mogen verkrachten omdat ze er 'sletterig' uitzien. Tegen de muur met dat soort volk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja idd, onzekere mensen.
Het is echt niet dat ze seks uitstralen hoor, want mensen die dat uitstralen zijn ook vaak zeker ;) Mijn zus bijvoorbeeld (tja niemand kent me hier dus ik vertel het maar gewoon) die is aangerand op haar 15e. Nou toen straalde ze echt geen seks uit hoor... Maar ontopic; Je weet toch nooit wanneer iemand verkracht wordt? Betekent dat dan dat je altijd over straat moet lopen met zo'n ding in :confused: |
Leuk idee, die lui zullen hem al schijten :P
Fuckers, schiet je niets mee op... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lijkt me dus een puik plan. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Zuid-Afrika staat berucht om de vele verkrachtingen die er plaatsvinden. Ze laten zelfs de VS ver achter zich. |
Citaat:
1. meisjes zijn die zich soms wel erg bloot (gewaagd) kleden. 2. Er kerels zijn, die dat soort meisjes zien als makkelijker prooi. Die 2 dingen kunnen nooit goed gaan. Natuurlijk moet je van iemand afblijven, maar ga dat liever tegen verkrachters zeggen i.p.v. tegen mij. Je gaat mij niet wijs maken dat je als meisje geen signaal naar mannen afgeeft wanneer jij in je naveltruitje en bijbehorende accessoires op straat loopt. En ga me niet vergelijken met een allochtoon a.u.b :nono: Ik zeg dat een meisje zich normaal moet kleden, omdat ze anders kans loopt op ongewenste intimiteiten, zo is dat nou eenmaal in deze maatschappij. De 'allochtoon' waar jij het over hebt verkracht haar, omdat hij vindt dat ze daar om vraagt. Maar woorden verdraaien, daar ben je goed in. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:53. |