![]() |
Ben jij een keukenprins(es)?
M.a.w.: Kan jij je eigen potje koken? Of kom je niet verder dan een gebakken ei?
Kook jezelf omdat je bijv. op jezelf woont of laat je je mama/papa nog lekker alles klaarmaken? Poll-antwoorden beetje ruim nemen, anders stemt iedereen op anders ;) |
Ik heb gestemd op 'ja, ik kook vaak zelf, ik woon niet meer thuis'. Eigenlijk kook ik iedere avond voor mezelf, behalve als we eens een keertje met de hele gang sameneten. Ik wil iig iedere dag een keer warm eten en eten halen ofzo is niets voor mij. Ik kook dus wel iedere avond zelf en dat lukt ook wel aardig maar ik zal mezelf nou niet direct een keukenprinces noemen hoor :)
|
Citaat:
|
Ja, ik kook vaak (voor me)zelf, ik woon nog wel thuis. Maar om mezelf nou een keukenprinces te noemen. :)
|
ik kook soms zelf, woon nog thuis
maar als ik kook probeer ik wel altijd te experimenteren met nieuwe recepten, aardappels, vlees en groente-gerechten mogen papa en mama doen, dat vind ik gewoon minder leuk :p |
Kook vaak zelf, woon niet meer bij mijn ouders (maar wel thuis, thuis is niet waar mijn ouders zijn :P ).
Een keukenprinses zou ik mezelf niet noemen, zulke moeilijke dingen maak ik niet. Gewoon groente, rijst/aardappels/pasta en vlees. |
Ja, ik kook vaak zelf, ik woon niet meer thuis
Dat heb ik gestemd. Thuis kook ik ook regelmatig. Ik vind het leuk werk, dus ik kan het ook wel redelijk. ik weet er ook wel wat vanaf. |
Ik woon nog bij me ouders en soms kook ik weleens. Soms als me moeder 's avonds weg is kook ik voor mezelf en heel soms voor me ouders en mezelf natuurlijk ook dan.
|
ik kook best vaak...
ik woon nog thuis.. |
Ja, ik kook vaak zelf, ik woon nog wel thuis....
Ik vind koken wel leuk en meestal moet er apart gekookt worden, omdat mijn broer en ik vegetarier zijn en ik tegen veel dingen niet kan en mn broer weinig lust :o. Ik maak dan vaak het eten klaar voor mij en mn broer en mn moeder voor haarzelf en mn vader :)....wel komen we regelmatig gaspitjes te kort :( |
Kook vaak zelf, en woon niet meer thuis. Ik kook wel iedere avond eigenlijk. Als ik met andere mensen eet, dan koken we samen.
Als ik thuis, bij mijn moeder ben, dan kook ik toch ook wel vaak, dan help ik mijn moeder iig altijd. Toen ik nog thuis woonde, kookte, of hielp ik met koken, ook wel geregeld. Kan wel aardig koken, maar noem mezelf geen keukenprinces :). |
Ik kook heel regelmatig, als mijn moeder overdag moet werken, meestal een paar keer per week. Kan ook alles wel maken, gewoon aardappels/vlees/groente maar ook dingen als nasi, chili con carne, kip tandori, ovenschotels, en natuurlijk spaghetti en lasagne enzo :)
[Edit] Niet echt superspannende culinaire hoogstandjes dus, maar wel lekker en gezond :p |
Ja, ik kook soms zelf, ik woon nog wel thuis
|
Nee, ik kook bijna nooit. Vind het niet leuk en ik kan het ook bijna niet. Ik ben te onhandig. :bloos: Maar als ik kook (vaak op zondagen) doe ik het samen met iemand anders, meestal mijn ma of mijn zusje. Maar ik steek er eigenlijk te weinig tijd in om het écht goed te leren. :D
|
Koken is mijn werk, c.q passie :o
|
Citaat:
|
Ja ik vind mezelf wel een keukenprinses(je). Vaak eet ik een simpel roerbak-gerecht (volgens mijn vriendinnen zijn dat al hoogstandjes (op studenten-maatstaven gebaseerd :p)
En als er iemand blijft eten, vind ik het superleuk om uit te pakken. Mijn specialiteit is kipfilet gevuld met o.a. geitenkaas en tijm, ingepakt in ardennerham met honingjus :D En onhandigheid is geen excuus om nooit te koken: ik ben zoo klunzig en de keuken is ook echt een slagveld achteraf :D |
Citaat:
|
jah ik vind mezelf zeker wel een keukenprinses en ik woon (nog tot augustus) thuis.
ik vind het super leuk om voor andere te koken en nieuwe dingen uit te proberen ik ben niet het type van de gekookte aardappels met vlees en groente :p |
Maar zelfs de meeste simpele dingen met de meeste lekkere ingrediënten kunnen tot een mooi geheel worden gebracht.
|
oeps, verkeerd gestemd :o
heb op anders gestemd.... ik dacht dat de stelling was: ben jij een keukenprinses...wilde eigenlijk ja ik kook vaak, ik woon niet thuis stemmen, maar dat maakt me nog geen keukenprinses ;) dus ik stemde anders, staat erboven: kook jij wel eens.... :D |
Citaat:
|
3e
ik kan niet koken:D haha naja probeer het wel maar dan is dr nix aan en zit ik weer binnen no-time achter de tv om er vervolgens na een half uur achter te komen wat er zo stinkt in huis :o (is egt waar:bloos:) maar ik vind altijd wel weer andere mensen die willen koken;) |
Ja, ik kook soms zelf, ik woon nog wel thuis
Ik vind het heerlijk om te koken, maar vaak komt het er niet van. Af en toe wel. Meestal maak ik dan makkelijke dingen, maar af en toe ook wat moeilijks. |
ik kook vaak zelf, woon nog thuis.
moet vaak werken om 5 uur/6 uur dus dan moet ik wat voor mezelf maken. Kook ook soms voor de rest. |
Ja, ik kook vaak zelf, ik woon niet meer thuis.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, ik kook (bijna) nooit zelf, ik woon nog wel thuis.
:bloos: |
Ja, ik kook vaak zelf, ik woon nog wel thuis
Ik hou van koken en mijn moeder vindt het stom, dus ja... :) |
Ik kook soms thuis en ik kook op mijn werk. :| ( thuiswonend)
|
omdat ik nu vakantie heb kook ik elke dag voor mijn moeder en haar vriend .. en voor mezelf natuurlijk :D (thuiswonend)
|
Ik kan wel koken (nou ja een maaltijd bereiden :p) maar ik doe het niet vaak.
|
Ik kook af en toe zelf, en woon nog thuis.
Heel vaak zie ik van die lekkere recepten in een blad staan en dan ben ik helemaal excited, en dan denk ik: oeeeeh lekker koken, heb dr zin in! En dan ga ik koken, vind ik het opeens niets meer aan :mad: |
|
|
Ik kook veel en woon nog wel bij mijn ouders.
Ik vind dat ik best wel een keukenprinses ben, ik verleid mensen met mijn heerlijke gerechten. :o Ik kook meestal voor mijn boyfriend en voor vrienden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12. |