![]() |
Verhalenwedstrijd: 1 augustus
De eerste dag van augustus 2005 is de deadline voor de verhalenwedstrijd. Zoals u heeft kunnen zien, heeft het volk gesproken en is de keus gevallen op het thema Openbaar Vervoer en de mokkende schrijvers die op iets anders gestemd hadden, zullen slaafs in de pen moeten kruipen mits ze toch willen meedoen. Jawel, mensen, het leven van een schrijver gaat niet over rozen.
Als lengte voor de tekst dient zoals vanouds de drieduizend woorden aangehouden te worden. Mocht dit u niet lukken, dan zou minder woorden meer welkom zijn en meer woorden minder. Duidelijk, toch? Deelnemers kunnen door forumbazen of andere leden aangesproken worden mt de vraag hoe het thema nu precies verwerkt is in het verhaal, wanneer hierover onduidelijkheid bestaat. Met het oog op de wedstrijd-poll aan het einde, spreekt het voor zich dat deze vragen pas na het verkiezen van de winnaar door leden gesteld mogen worden. Het forumbazenteam Letteren wenst u veel succes en hoop dat u de bus niet mist. LUH-3417 |
Zeg beste LUH, ik vind het best als je illegale stemmen wegsnoept bij de zeven hoofdzonden, maar als dat essentiele stemmen zijn, had mij en Sketch dan gewoon op de laatste dag nog laten stemmen ipv de poll voortijdig te sluiten. :mad:
Ik had namelijk al een goed idee voor de zeven hoofdzonden... |
Vette pech voor het kaboutertje :p
Dat is dus het risico van literaire democratie, sucker :D |
Ieke heeft de illegale stemmen weggesnoept, dus daarover zou je met haar in gesprek moeten gaan, maar het lijkt me niet meer dan logisch dat er na het sluiten van de poll geen stemmen meer uitgebracht worden.
Hoe het precies zit met de 'zeven dagen na' regeling weet ik niet, maar ik gok dat de poll zichzelf zeven keer vierentwintig uur nadat hij geopend werd dichtgooit en dat je dus het risico loopt om niet meer te kunnen stemmen als je tot de laatste dag wacht. Het spijt me, maar het is een ingecalculeerd risico dat je neemt wanneer je je stem zo lang mogelijk spaart met het doel om een beslissende schwing aan de boel te kunnen geven. Stem wijs, stem vroeg. :) LUH-3417 |
Bwlah, het is gewoon niet eerlijk! :mad: Daar gaat mijn idee, want ja, ik had ook al een idee.
Trouwens, de vorige wedstrijpoll bij DoP worden gewoon door een fb gesloten. Maar goed, het maakt ook niet meer uit, gedane zaken neem geen keer, oid. Eens zien of ik iets met OV kan. |
Wat een kut-thema!
Zo, die vol eruditie geschreven en ongetwijfeld bijzonder inspirende lozing van emoties moest ik even kwijt. Nu nog een verhaal verzinnen. |
Ik verplet de mensen die graag wat aanklikken nog eens. :mad: Wedden dat het allemaal niet-Letteraars waren die op dit thema hebben gestemd? Ik vind dit echt zo'n columnonderwerp, niet voor een verhaal...
Maar misschien krijg ik opeens een geniaal idee...;) |
Columnonderwerp inderdaad.
|
Zondigen is veel leuker :( *zucht* Nou ja, ik ga nadenken...
|
Ik heersch over jullie allen, want ik heb het al uitgedacht :D
|
Citaat:
|
Tsk. Krijgen ze een keer een uitdaging, is het weer niet goed! :P
Als ik het zo hoor, heeft 80% van het Letterenvolk al een paar nobelprijswinnende verhalen over de zeven hoofdzonden klaarliggen. Ook al kunnen ze niet meedingen aan de wedstrijd, ze kunnen altijd nog gepost worden. LUH-3417 |
Citaat:
|
Jeuj.
Beter dan de Zeven Hoofdzonden, en beter nog, ik ben toevallig net vanmorgen met een verhaal over het Openbaar Vervoer begonnen:). |
Trouwens, met het onderwerp openbaar vervoer voor mijn verhaal heb ik wel een keer de verhalenwedstrijd gewonnen... Misschien lukt het wel een tweede keer. :cool:
|
Citaat:
|
Mwah, dat mag sowieso niet. :p
|
Citaat:
Misschien doe ik wel mee, al was het maar om te proberen Grimmie z'n woorden in te laten slikken. |
Citaat:
Laten wij tezamen der Grimm aanpakken met onze meesterwerken. Zijn eerder voorbereide schrijfseltje zal verdrinken in onze zee van haatdragende treinverhaaltjes. :evil: |
Als ik mijn tentamens heb afgerond ga ik elke vezel in mij aansporen een verhaal te schrijven wat zo briljant is dat men het zal uitprinten en verspreiden over deze hele aardkloot, waarna de hele wereldbevolking zo ontroerd is dat zelfs de grootste vijanden elkaar huilend in de armen vallen. Alleen om de mensen die op dit waardeloze thema te hebben gestemd te laten zien dat het goede het altijd van het slechte zal winnen. En er was geen honger meer, geen oorlog en geen haat, want liefde en hoop vulden zich in elk mensenhart.
Of, zoals een vriendin van me deze keuze zou verwoorden: TUH! :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
Verder vind ik ook Changshan en Sketch maar aanstellers. Geef toe dat ik de beste ben. |
Citaat:
Wat een kortom uitermate RUK onderwerp! |
Citaat:
Duidelijk? :p |
Als ik meedoe zal het voltallige regenwoud moeten wijken om nieuw papier te kunnen leveren waarop mijn werk kan staan, en zodra er geen splinter hout meer op de planeet te vinden is, zal het vanaf andere planeten ingevoerd moeten worden in zulke grote hoeveelheden, dat het gewicht van de aarde zich verveertienvoudigt, waarna alle mensen de planeet moeten verlaten ter compensatie en de aarde als een lege bol met een oppervlak van mijn verhalen rond blijft zwabberen door het universum.
LUH-3417 |
Citaat:
|
Nah, het openbaar vervoer vond ik wel leuker klinken dan de zeven zonde, al kan je er veel minder mee.
Misschien moeten wij allen gewoon wat creatiever worden om dit onderwerp tot zijn recht te laten komen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had op dit thema gestemd, maar nu had ik me al ingestemd op die stomme hoofdzondes(n)
|
Het openbaar vervoer dat leuker klinkt dan de zeven hoofdzonden? :eek: Siem, du bist krank.
Door mijn verhaal op de rails te zetten, zal ik de lezer tot reiziger in een groots railsysteem laten rondcrossen. Halte voor halte zal ik doorlopen in het spectrum der literaire gebruiken. Nimmer meer zal iemand blaadjes op zijn/haar rails vinden, uw taxichauffeur brengt u direct naar uw bestemming. (y) Iedereen zal weten dat ik de Poeta Dictus ben. :cool: |
Haha! Mijn verhaal is briljant*
:cool: *Deze opmerking behoeft geen nadere toelichting. |
Citaat:
|
Ik heb me toch een geniaal idee voor een verhaal wat 100 procent van de stemmen gaat krijgen!
goed, ik lieg, maar wat dan nog |
Citaat:
En dit begint verdomd veel op oorlog te lijken! Maar dan een op papier, en dat is dan op zich nog wel te gedogen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Laat het maar aan mij over jongens, ik maak die Grimm helemaal in.. :p
|
Is drieduizend woorden trouwens niet erg veel, of klinkt dat gewoon zo? En is een vliegtuig ook openbaar vervoer?
Ik droom de hele tijd over het openbaar vervoer, maar een goed verhaal wil nog niet echt komen:( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(maar wat is nu het verschil dan? Waarom een vliegtuig niet?) |
Citaat:
Bus, trein, tram en metro. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat een klotethema, we zijn het er niet eens over eens wat het is, laat staan dat we het kunnen verwerken in een verhaal. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik dacht gewoon alles wat je niet zelf bestuurde... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40. |