![]() |
nog 2 weken en dan....
Nog 2 weken wachten, en dan Battlefield 2!!! Ik begin bijna te kwijlen als ik aan die game denk, zo vet is ie!!!! Maar weet iemand of er ook een demo komt, en wanneer... En wat de systemeisen zijn (de officiele)...
|
De demo zou dacht ik midden juni komen.
|
- OS - Windows XP with Administrator Rights
- Processor - Intel Pentium 4 or equivalent - 1.7 GHz (Intel Pentium 4 or equivalent - 2.5GHz recommended) - Memory - 512MB RAM (1GB RAM recommended) - Hard Drive - 2.3 GB - DVD-ROM - 16 SPEED - Video Card - 128MB* (256MB video card recommended) - Sound Card - DirectX 9.0c compatible - DirectX - Version 9.0c - Multiplayer - 1 game disc per PC LAN - TCP/IP compliant; 2-64 Players - Internet - 128Kbps or greater - Input - Keyboard, Mouse - Optional - USB Joystick, USB Headset *Battlefield 2 requires a 128MB video card with 1.4 Pixel Shader support. Battlefield 2 only supports the following video cards: NVIDIA GeForceFX 5700/5900/5950 series, GeForce 6800/6800 GT/6800 Ultra, GeForce 5800 series (AGP), GeForce PCX 5900 (PCIe), GeForce 6600 (PCIe); ATI Radeon X300 series, ATI Radeon 8500/9500/9700/9600/9800 series, ATI Radeon 9550 (RV350LX), ATI Radeon X800 PRO/X800 XT Platinum Edition, ATI Radeon X600/X700 (PCIe). |
holy shit, dat zijn wel erg hoge systeemeisen....maar gelukkig heb ik een 9600 pro en een amd 3500+ :)
|
Die systeemeisen gaan het spel nekken ben ik bang :o.
|
Citaat:
(ik kan m draaien (gforce 6800GT), maar lijkt me nogal onhandig als er niet zoveel mensen online zijn bij dit type spel. daarom was/is counterstrike zo lang populair gebleven he.) |
Citaat:
|
Ach zo hoog zijn de systeem eisen nu ook weer niet.
En anders, kom van je luie gat af en ga eens upgraden :P. |
Citaat:
|
Zo een console is anders best verdomd handig, 400 euro voor een PS3, of 2000 euro voor een PC...
:D Keuze snel gemaakt. |
Citaat:
|
Citaat:
Als dit (wat ik verwacht) gewoon kerst wordt dan maakt het idd minder uit, maar op het moment zijn die eisen te hoog voor de gemiddelde gamer. |
Citaat:
RTS kan ook niet op een console. Trouwens als je alles op LOW zet, en je framerate limet op 25 zet kom je met een low end systeem er ook nog aardig. Al moet je niet denken dat je met een kaart van 40 euro ver komt :p |
Citaat:
Een gemiddelde gamer heeft nu een Athlon Xp 3200+ of zijn broertje de Athlon 64, 1024 mb intern is helemaal geen overbodige luxe meer als je een gamer bent, schijf ruimte hebben de meeste wel en over de GPU, de meeste zitten rond het 9800Pro/6600 GT niveau. Dus op medium kan je zeker alles trekken, als je met FSAA en AF en op 1600x 1200 wilt spelen, dan moet je gaan upgraden naar X850XT PE of 6800 Ultra of een SLI variant, maar dat is dus helemaal niet fijn. Helaas is wel nog niet bekend of het beter op ATI loopt dan Nvidia, bij Battlefield Vietnam was dat wel zo, maar dat was een opgepoetste DX 7 engine. |
De enige genres waar ik me kan van voorstellen dat ze goed te doen zijn op een console zijn platformgames en fightinggames. Ik neem aan dat het een typfoutje is dat rts niet op een pc kan en anders vraag ik me af onder welke steen jij je hele leven hebt gezeten.
|
Ow, nee ik bedoelde console :P
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:54. |