![]() |
medi wiet
wie o wie heeft ervaring met medicinale wiet en waarvoor heb je het gebruikt?
Ik heb migraine en Tourette en je schijnt dan veel baat te kunnen hebben bij wiet. Ik hoor graag ervaringen. (Heb vroeger geblowd maar weet niet meer of ik er baat bij had. Ik wil in ieder geval niet meer roken, dus ik zou dan voor medicinale wiet gaan met een verstuiver) |
Medicinale wiet heb ik niet zo'n verstand van.
Ik heb wel Northen Lights en Jack Herrer gehad. Dat valt ook onder medicinale wiet als ik nirvana.nl moet geloven. Ik weet nie wat er mee is ofzo maar Northen Lights is zoet en niet zo zwaar. Het verlicht wel hoofdpijn. Jack Herrer bezorgde mij een zware hoofdpijn maar dat kwam vast van de waterpijp.... :p Lazlow |
het schijnt dat die medi wiet echt kut is.
veel takjes enzo (n) ik ken trouwens wel iemand die het gebruikt, zal het em eens vragen. |
Ik heb het ooit gerookt, merkte er dus echt geen fuck van.
|
de kwaliteit ervan is maar matig.
je kunt net zo goed naar de shop gaan, bonnetje vragen, krijg je het meestal ook wel vergoed, maar check dit dan wel eerst ff bij je verzekeraar (y) |
dat klinkt niet erg logisch.
je hebt wel een recept nodig voor mediwiet, wil je het vergoed hebben. en je krijgt van de huisarts vast geen recept voor k2 bij de plaatselijke buurtshop. |
het klinkt niet logisch, maar als je de mediwiet niet helpt, dan mag dat.
moet je er alleen wel voor zorgen dat ze in de shop een bonnetje maken voor je. |
Citaat:
|
Citaat:
|
mediwiet is niet sterk
mediwiet is duur mediwiet is geflopt |
Citaat:
Bij bepaalde ziektes (zoals glacuoom geloof ik, sommige vormen van reuma / artritis) wordt de pijn / druk verlicht door de THC, en is dat dus een essentieel onderdeel van het medicijn. Dan moet het mogelijk zijn om medicinaal wiet te krijgen (op recept, en vergoed) MET (genoeg) THC en kan je in principe dus gewoon je gekochte wiet door de verzekering laten vergoeden... |
Citaat:
|
Citaat:
Lazlow |
Afgezien van de medicinale weed, ken ik wel toepassingen voor het gebruik van weed als medicijn (is een verschil natuurlijk).
De 'patient' hier is iemand die lijdt aan psychoses en het tevens gebruikt als slaapmiddel. Op zich apart, omdat de consensus is dat weed lijdt tot psychoses (op lange termijn, in speciale gevallen, whatever), maar toch gebruikt ze dit, op eigen 'recept' en daarnaast heeft ze van de apotheek thc-pillen. |
werkt idd voor geen hond..
|
Citaat:
|
Me oma rookte het tegen de pijn toen ze kanker had. Ik vond het maar niets, me oma met wietplanten in de kamer...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:34. |