![]() |
Vind hij mij ook leuk?
Ik ben er pas achter dat ik weer eens echt verliefd ben. Ik denk steeds weer aan hem etc. Alleen hoe weet ik nou of hij ook echt in mij geinteresseerd is en of hij niet al een vriendin heeft? Dat weet ik nog niet. We hebben verder wel eens oogcontact en laatst bood hij mij een snoepje aan (zo lief :) !). Hij verdedigt mij ook (met uitspraken bijv.). Verder hebben we nog niet gezoend ofzo. Hoe moet ik nou verder en hoe kom ik aan de antwoorden?
|
Knoop een keer een gesprek met em aan, en probeer et subtiel uit te vissen. Dan weet je ook meer (y)
|
Een keer tijdens uitgaan met hem praten, of proberen te gaan dansen ofzo...iig geen vriendinnen op hem afsturen, bij mij werd dat altijd een fiasco... :(
|
Citaat:
Je moet et zelf doen, want et gaat om jou, en niet om je vriendinnen |
Praat met hem...
Het is allemaal echt niet zo lastig...:rolleyes:. Als je gewoon over iets simpels begint en hij praat een btje simpel mee maar verder niet dan is ie óf verlegen óf niet geinteresseerd. Gaat hij er serieus op in en bouwt hij verder op andere onderwerpen dan is ie óf een echte babbelaar óf geinteresseerd. En ga hem aub niet pesten door een vriendin op em af te sturen...:o |
Okee, ja ik was ook niet van plan om vriendinnen op 'm af te sturen (n) . Verder hebben we wel eens hele korte gesprekjes gehad. Dus jullie advies is deze uit te breiden?
|
jep!
Als hij wat wil dan komt het wel goed, anders kan je lekker babbelen :P |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:13. |