![]() |
WormWood
"...The third angel blew his trumpet, and a great star fell from heaven,
blazing like a torch, and it fell on a third of the rivers and in the fountains of water. The name of the star is Wormwood. A third of the waters became Wormwood, and many died of the water, because it was made bitter..." Ik kan God`s ongeboren zoon zien Spelend met een geladen geweer All onze zonden... Hij zal voor ons sterven... Of heeft er iemand gelogen? Ik kan de vorm van God zien Zwemmend in een zee van bloed Een machtig koor van ouden zingt Pas op! De hand des doods Verspilt de aarde`s laatste adem De sterren vallen uit de hemel En ik weet waarom Zie God en zijn hand des doods de laatste adem van de aarde uitknijpen Hoe is dit zo gekomen? Door de kus van Judas? Ik kijk terwijl de zon ondergaat Ik heb geleefd tot het einde... Terwijl ik de zon zie ondergaan Het verliezen van leven, vervangen door een twijfel Al onze zonden... Hij zal voor ons sterven... Of heeft er iemand gelogen? Laat ons dode zielen laat drinken Schenk de glazen vol De wereld staat ter dood... Ik kan het koor horen zingen Pas op! Je nachtmerries komen uit! God heeft z`n laatste kracht... De wereld stopt met draaien En dood is overal... Kom... Geniet mee God is dood! |
wat jij wil
|
Citaat:
|
ik ga genieten van alle mensen die 'slotje' gaan roepen, subtiel of niet. :cool:
:rolleyes: hoe moeten we trouwens gaan genieten als we dood gaan, zoals je voorspelt. *ja, ik hap :p * |
eindelijk een spamtopic op psych. :o
|
Ban!
|
spam
|
ow jij rebel
|
hehe...
|
Kan iemand dit topic even sluiten? :s
|