![]() |
al 2 jaar vrijgezel
Dat is toch best een lange tijd...
En ik begin het een beetje zat te worden. Ik heb 1 serieuze relatie gehad (wat nogal een slecht einde had) en sindsdien niet meer. Ben ook nooit meer ECHT verliefd geweest...wel een paar zeer korte "relaties"gehad (na een week was het al weer uit) Kan dit zijn doordat die eerste relatie zo rot was? Want een betere verklaring heb ik er niet voor. Help :( |
Dat begin ik nu ook te krijgen.
Niet op zoek gaan, dan lukt het namelijk ook niet. Het overkomt je wel een keer, maar het duurt wel erg lang nu. |
je bent jong en je wilt wat;)
je hebt nog tijd zat joh..laat het lekker komen, ik was ook pas 18 en had mijn eerste relatie...dus...komt allemaal..je bent pas 20 joh! |
edit
|
agossie
|
Citaat:
|
Zo te zien hebben veel mensen er last van, veel topics daar over.
|
Ik ben ook vrijgezel, maar et deert me niet echt. Het goeie moment zal zich echt wel een keer aandienen! (y)
|
ja ik heb er ook al last van maja...
|
Of 19 jaar (op een maandje na dan :p)...
|
Same here. Nu zo'n 1,5 jaar. Nog maar 1 keer daarna verliefd geweest, maar dat was mn fysio en hij heeft een vriendin, dus dubbel geen kans..
Wel een soort seksrelatie gehad met een jongen en ook wel met een enkeling gekust, maar meer niet. Ik moet maar gewoon afwachten :) |
ik word altijd verlieft op mannen die ik toch niet krijg :eek:
|
Citaat:
Is dat niet strafbaar? |
ben nu goed een jaar vrijgezel, maar dat wil niet zeggen dat ik sommige dingen in die tussentijd niet leuk vind. Een vrouw die zenuwachtig naar me kijkt kan mijn avond goed maken, misschien bedoelde ze er niets mee en ik ben te scheit om erop af te stappen maar je krijgt het gevoel in de markt te liggen en dat maakt je avond wel weer leuk.
Ach, jaartje vrijgezel, moet kunnen, die schone jonkvrouwe die mij komt versieren en die me aankan zal er vast nog wel komen. |
Citaat:
Staat nergens dat hij er op inging, sterker nog, hij had al een vriendin! |
Citaat:
|
the drama :rolleyes:
|
ik denk het niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alsof de wereld vergaat als langdurig vrijgezel. Zucht, stelletje aanstellers
|
Dit lijkt nu wel verdomd heel op het topic van hoe lang ben jij al single of het zogenaamde vrijgezelle topic.
Gaan we nu ook met z'n alle daten? :o Gezellig. |
Citaat:
|
Regel gewoon een paar dates: sommige zullen dan niet leuk zijn, maar sommige ook wel!
|
Citaat:
Naja, niet gaan zoeken, en vooral niet erover gaan zeiken, dan lijk je zo wanhopig en ben je onsexy. hier spreekt ervaring :p |
misschien ben je te kritisch
|
Uhuh...Ik ben al 2 jr. 3 maanden vrijgezel. Ik weet niets eens meer wat houden van is! :D
Ik heb in die tijd best wat scharrels gehad, maar als ik echt iemand leuk vond, waren er altijd wat andere probleempjes, waardoor een relatie niet echt mogelijk werd. 1. Ex-vriendjes van de betreffende dame. 2. Leeftijd, ik was 20, zij 17.......dacht ik, maar ze was 15! Oeps. :) 3. Ze is bezet. 4. Het blijft bij 1 keer. Ik heb ook geen relatie-attitude. De relaties die ik had waren voor mijn gevoel negatief. En dat kwam volgens mij meer door mijzelf dan door de ander. |
2 jaar. Wat is dat nou. Ik heb toen ik 18 was, 1 keer een oppervlakkige relatie gehad van 2 weekjes. Ben nu 25 en in de tussentijd is er gewoon niks gebeurt. Snap er zelf ook niks van. Maar ja. Heb zelf de 'hoop' wat relaties betreft wel een beetje opgegeven. Ben niet meer actief op zoek of wat dan ook.
Dus het kan altijd nog stukken erger... |
Het ligt meestal aan jezelf
|
Niet te druk over maken, je bent pas 20. Lekker genieten van je vrijheid.
Het komt vast allemaal goed :). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je hebt geen fotoboek dus ik kan niet beoordelen waar het aan ligt.
|
Citaat:
Een relatie is dan mogelijk; maar toch raar, immers het is begonnen vanuit een hele andere relatie (namelijk patient- hulpverlener). |
Waar staat dat?
|
Voordat mijn vriend en ik een relatie met elkaar kregen had hij ook al geruime tijd "droog" gestaan. Zulke verliefdheden kom je meestal pas tegen als je er niet naar zoekt. We waren zonder dat we het van elkaar wisten verliefd op elkaar, maar we durfden geen toespelingen naar elkaar te maken omdat ik bevriend ben met zijn zusje. Uiteindelijk kwam alles toch boven water en zijn we ervoor gegaan... En gelukkig maar... :o
Wees dus niet te wanhopig, ga niet bij de pakken neer zitten, maar vul je leven op een andere, leuke manier in. Dan komt de liefde vanzelf... |
Citaat:
Verder denk ik dat dit mss wel mag, ik kan zo snel geen wet vinden dit dit regelt, maar je die uit fatsoenlijkheid niet doet. Je bouwt er waarschijnlijk niet echt een hele goede naam mee op. |
Ik ben al 18 jaar vrijgezel hoe kansloos is dat
|
Citaat:
|
Citaat:
Als vrijgezel behoor je dan wat van je "vrijgezelle" leven te maken. Ga niet wanhopig zoeken naar die ene liefde, dan vind je hem niet. |
Ikke lekker nie-hiet.
-sorry, ik kon het niet laten- |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dus het is niet strafbaar... zie je wel. Zou me ook absurd belachelijk lijken.
|
Nu ik mijn bedenk. Ik ben ook 18 jaar vrijgezel geweest. Maar sindsdien heb ik behoorlijk de schade ingehaald! :bloos:
Wat ik deed was: 1) er goed proberen uit te zien. En nu heb ik best een kledingtik en mijn haar is anders dan nu; 2) lol maken, veel naar feesten; 3) ik maak makkelijk contact. Ik vond het niet echt leuk rond mij 17de dat ik helemaal niks had. Als thuis was, dacht ik daar veel over na. Aan de buitenwereld liet ik dat nooit merken, mede omdat ik veel gelachen heb rond dat levensjaar! :D (Je wilde niet weten hoe ik er vroeger uitzag. Dan herken je mij niet meer :P) |
Je zegt dat je eerste echte relatie slecht is afgelopen, misschien dat je daarom niet echt open staat voor nieuwe relaties.
Maar het kan ook zijn dat je juist te graag wil, iets wat op 'wanhopig' lijkt. Ontmoet nieuwe mensen bij de sportclub of ergens anders. Of je zit niet lekker in je vel, waardoor je ook niks speciaals uitstraalt. Ga goed voor jezelf zorgen, neem bijv. een nieuw kapsel en koop nieuwe kleren en dan ga je je ook beter voelen. Ik weet van mezelf dat ik liever een serieuze relatie heb dan een paar scharrels. :) |
Ik ben ook al langer dan 2 jaar vrijgezel, ik heb zelfs van die dating sites waarop ik aangemeld sta. Helaas werkt dat gewoon weg niet.
Je moet mekaar tegen het lijf lopen en uiteraard openstaan voor een nieuwe relatie. Makkelijk is het niet maar geduld hebben schijnt toch de enige oplossing te zijn. Groetjes Jeffrey |
Mensen die zo lang vrijgezel zijn die doen consequent iets verkeerd
|
haha, 2 jaar pas!! hard voor je
sorry, kan geen medelijden hebben met je. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:13. |