![]() |
Donnay joggingbroeken
wat vinden jullie van die "pyamabroeken"waar veel jonges in lopen ?
En trainingsbroeken opzich? kan het of is het not done? Mijn mening is : het ziet er niet uit maar het zal best wel lekker zitten. Dragen jullie het ? |
Not done.
|
Ik word een beetje verdrietig van die dingen :( .Gucci schoenen+pet,opgeschoren kapsel en bling bling oorbellen.Dat is zo ongeveer het type jongens die dat dragen (n)
|
Op het hockeyveld of wat voor sportgelegenheid dan ook, vind ik die joggingbroeken bij meisjes met vorm erin een erg grote verbetering tov al die synthetische shizzle(y)
In het straatbeeld vind ik het alleen wat als de totale outfit erop aangepast is, bijv. zoals die chick in de clip van het nr. Push Up. |
Zoiets: http://img227.echo.cx/img227/7899/lelijk15sm.jpg
Zo lopen er dus echt mensen rond(n) Ik vind het echt walgelijk :eek: |
dat is alleen legaal als het een sportbroek is en er ook een sporttas in de buurt is
|
ik heb een zwarte jogging broek vd hennes en die heb ik weleens buiten gedragen , maar alleen in nood ofzo
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het verschrikkelijk eruit zien, dan nog liever een half gare spijkerbroek waarvan het kruis op je tenen ligt.. |
Lelijk! Maar wel lekker om in te slapen. (y)
|
Ik zag een jongen en een meisje op straat lopen... allebei zo'n relaxte grijze joggingbroek aan (niet in je sokken en die gekke shit), met een leuk shirtje en sneakers eronder.
Ik dacht, wat een relaxte stijl... zit echt heerlijk. Dus dat vind ik wel kunnen. Bij jongens is het 99,99999% fout. Bij meisjes ook eigenlijk :D |
Ik zag vandaag een jongen met zo'n gestreepte 'pyamabroek' :(
|
donnay is te goedkoop, gewoon standaard nike :cool:
|
Neh, not done.
ik heb donnay enkelsokjes. :bloos: |
Ik vind het spuuglelijk.
|
Verschrikkelijk. Als je gewoon een luie dag hebt met alleen bankhangen is een trainingsbroek nog best lekker om in rond te sjouwen, maar maak het niet te gek aub :s
|
een pyjamabroek doe je aan om in te slapen
een joggingbroek om in te joggen/sporten voor de rest niet (n) |
Don-nee!
zo die was effe gevat |
Ik heb er laatst 1 gekocht..
Omdattie 19.99 bij de Helderman was en hij perfect is voor als ik ongesteld ben. Alhoewel ik m best wel aan zou doen als ik alleen een brood moet halen bij de buurtsuper.. (alhoewel ik dan weer net niet naar mn werk-buurtsuper zou gaan). |
Citaat:
|
Citaat:
|
chix met ass + donnay broeken doen hard (Y) :cool:
|
kansloos
|
Ik heb ze nog niet gezien, denk ik :confused:
EDIT: juist in stad, kansloos hip :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:04. |