![]() |
Save Toby!
Wat doe je als je als student zijnde een chronisch geld te kort hebt? Dan zeg je gewoon dat je je konijn gaat opeten, ténzij je voor 30 Juni 50.000 Dollar hebt ontvangen....
http://www.savetoby.com/i/gallery6.jpg www.savetoby.com En het frustrerende is... Het lukt hem ook nog! :s |
Van die 23.000 waar ie nu op staat kan hij toch ook wel heel wat eten kopen, lijkt me.. :|
|
jah dies echt vet man:d
heel goed (y) |
Dit valt niet onder reclame of een mededeling?
|
Hoax. Waarom zou je een konijn vermoorden als je al zoveel krijgt van domme idioten?
|
haha, jammer dat ik er niet opgekomen ben om zoiets te doen, hij zit al over de 23 000 USD :p
|
Hahah :D
Mmmm, Toby Con Fit lijkt me lekker... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Briljant, ik wacht op de eerste student doe een koe gaat verorberen :D
|
Citaat:
|
Hehe. :D
|
http://www.cutoffmythumb.com/
Geef hem 50 000 dollar en hij snijdt zn duim eraf. DAT is tenminste een goed doel. |
:d Hij gaat heus dat konijn niet op eten als hij niet 50.000 heeft hoor. En als hij dat wel doet? So what. Zoals iemand al zei, er gaan dagelijks al genoeg dieren dood voor de voedsel industrie. Dit konijn heeft, in tegenstelling tot de bio industriedieren, een leuk leventje gehad.
Citaat:
|
Haha die kerel die z'n duim eraf wil snijden is echt gestoord ;)
Lazlow |
Laten we zeggen. Slotje.
|
Hehe goeie actie.
|
Ik geloof er niets van dat mensen zo stom zijn dat ze echt geld doneren :eek:
|
Dat denk ik wel.
|
Wat zijn dat voor mensen :confused:
|
Amerikanen. :)
|
Ik heb ook gedoneerd. :o
|
het blijft triest om zo geld af te troggelen, elke dag martelen we miljoenen dieren in zeer efficiente concentratiekampen en hij vraagt geld om te voorkomen dat zijn konijn in zijn maag verdwijnt. Wat een mongool.
Als hij nou voor 50.000 een walvis zou opeten zou ik het nog wel humor vinden maar dit echt niet. |
Citaat:
|
Naja...
|
In een woord: briljant
|
Wat is er ook al weer erg aan het opeten van konijnen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lepe kerels :D
Maarre, kunnen ze daar niet mee knoeien, met die donatie-tellers ? |
:d
|
Hm, er stond altijd in de disclaimer dat het nep was... Maar dat kan ik nu ook niet meer vinden :D
|
Citaat:
|
Citaat:
maar paypal heeft hem inmiddels voor de 6e keer geblocked ach als die debielen geld willen geven tja |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:17. |