![]() |
[firefox] wachtwoorden onthouden
Ik ben sinds gister overgestapt op firefox, maar als ik nu op s.com uitlog, en daarna mijn broertje wil inloggen, logt ie automatisch weer als Briseïs in. Ik heb al geprobeerd bij opties het opgeslagen wachtwoord weg te halen en ook 'wachtwoorden onthouden' af te vinken, maar dan verandert er niets. Iemand enig idee ?
|
Het is standaard dat je bij s.com automatisch ingelogged blijft.
Wat MSIE dan waarschijnlijk deed was elke sessie alle cookies weggooien. |
Citaat:
En dan nog, hoe kan ik dan als iemand anders inloggen ? |
Lijkt me sterk dat je dan ingelogged blijft..
Klinkt eerder als een proxy waardoor lijkt dat je nog ingelogged blijft.. |
Citaat:
Edit: even geprobeerd, en als ik dan zeg maar vanzelf weer ingelogd ben ben ik ook daadwerkelijk ingelogd, ik kan onder mijn naam posten etc. |
En als je deze dingen eens test?
|
Citaat:
Ik wil gewoon wel automatisch ingelogd worden als ik op s.com kom, maar de sporadische keren dat mijn broertje van mijn pc gebruik maakt moet hij ook kunnen inloggen. Is dat dan echt niet mogelijk ? Nouja, gelukkig heb ik explorer nog. |
Ik snap het niet.
Als je uitlogt, en je wilt weer inloggen, moet je een gebruikersnaam en wachtwoord ingeven. Misschien dat die van jou standaard zijn ingevuld, maar dat kun je toch weghalen? |
Citaat:
|
Dus eigenlijk kun je gewoon niet uitloggen? Want het bestaat niet dat Firefox automatisch voor jou inlogt.
|
Citaat:
|
Ha :)
Misschien als je je cookies wist, dat het dan weer normaal gaat werken. Tools > Options > Privacy, "Clear" knopje bij Cookies. |
Citaat:
Opgelost dus :) |
Citaat:
Mijn beide oplossingen zou dit probleem hebben verholpen,... |
Citaat:
Maar jij bent ook cool hoor (y) |
En dit had in het centrale Browsers topic gemoeten.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:17. |