![]() |
vrijen jullie veilig of niet
Ik bedoel dan vooral voor de mensen die zeg maar geen vaste relatie hebben. Bijv als je een meid/jongen tegenkomt tijdens stappen en je neemt diegene mee naar huis. Doe je het dan veilig of niet?
|
Nee natuuurlijk niet!
HIV/AIDS <3 Geslachtsziekten <33 |
Ja, op het politiebureau. Bureau van de commissaris zelfs.
|
Citaat:
|
Tuurlijk wel. En nieuwe vriendjes mogen eerst langs de dokter als ze niet kunnen zeggen dat ze niets hebben.
|
tien jaar geleden deed ik dat niet nee. Daarna alleen vaste relaties gehad en nu 6,5 jaar een relatie. Bij de eerste vaste relatie heb ik me laten testen, want ik moest er niet aan denken dat ik hem iets over zou dragen.
Op het moment geef ik bloed en dat wordt natuurlijk altijd gecontroleerd. Ik heb ook natuurlijk alleen seks met mijn huidige vriend. |
mijn 3 night stand:p heb ik met condoom gedaan, zat toen ook niet aan de pil en met mijn vriendje in het begin ook met condoom...toen ik aan de pil ging en nadat hij zich heeft laten testen lekker zonder condoom;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ben 25 |
vroeg erbij dan;) was je niet bang zwanger te raken? of zat je toen aan de pil?
ps ik keek net naar je profiel dinges en zag dat je sph studeert...leuk! ik ook;) |
Citaat:
Leuke opleiding he! |
ontopic: heb je dus wel erg groot risico genomen, was je niet bang??? zou ik wel zijn:s
offtopic: ja redelijk:p hahah welke klas zit je? 4e ofzo? |
Behalve met mijn huidige vriend heb ik het altijd veilig gedaan.
Ik weet eigenlijk niet waarom mijn vriend en ik het meteen zonder condoom deden... Ik heb tot nu toe nergens last van, dus ik ga maar uit van het beste. Mijn vriend en ik hebben alleen seks gehad met degenen waarmee we een relatie hadden. |
Citaat:
Vroeger was ik zo'n puber die niet bewust was dat ze leefde. Ik deed maar wat. offtopic: ik ga nu naar het 4e jaar ja. Jij in de 2e? |
maar wrom niet gewoon ff aan de pil gegaan? of durfde je niet vanwege je ouders?
offtopic: jep 2e...ben je geslaagd:D? wat klinkt dat stom, laat ik het anders vragen: heb je je diploma gehaald? |
Citaat:
offtopic: ben over naar het vierde jaar, mag dus nog een jaar. scriptie maken.... :| best spannend! |
oow spannend ja!!! maarum ik ga naar mn vriendje! fijn weekend allemaal! (offtopic);)
|
prettig weekend!
niet teveel seksen he ;) |
offtopic: ben ik weer, ik neem een trein later haha!
ontopic: maar waarom geen condoom dan? veel makkelijker te verkrijgen of was dat 10 jaar anders;) offtopic: niet te veel sexen?! haha het hele weekend door, heb m 2 weken niet gezien joh.. |
ja condoom én ik ben aan de pil
wat ben ik toch ongelofelijk verstandig en veilig en slim en truttig (Y) |
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: ik was me niet zo bewust van veilig vrijen, eigenlijk van niks bewust. heb een kut pubertijd gehad. ouders gescheiden en ik mezelf verloren :( offtopic: nu moet ik gaan, werken...doei! |
Citaat:
|
Citaat:
|
tuurlijk doe ik het veilig... je moest eens weten hoeveel geslachtsziekten er alleen al op een landmacht-kazerne rondsluipt. dat is echt niet gezond meer
|
Dûh!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb het bij allemaal de eerste keer wel veilig gedaan. Maar als ik een relatie kreeg met de jongen deden we het ook wel vaak zonder condoom
Dit zonder te testen, misschien beetje naief. Maar ik vertrouwde ze. Ik denk er wel over om me ooit te laten testen. Want je weet het nooit. Maar tot nu toe nog niet van gekomen Maar een one-night stand zouk altijd met condoom doen. |
Ik ben absoluut geen type dat tijdens een one-night-stand seks met iemand zou hebben, dus die optie is vrijwel uitgesloten voor mij.
Met mijn vriend doe ik 't overigens niet veilig. Ik ben wel aan de pil maar we gebruiken geen condoom o.i.d. ter bescherming tegen geslachtsziektes. Ik weet 100% zeker dat ik zijn eerste ben dus over geslachtsziektes hoef ik me niet druk te maken. |
In een vaste relatie alleen (pil) en geen condoom.
In een one-night-stand...zou ik het altijd safe doen. Al zou ik niet graag een one-night-stand willen... Beetje tegen mijn principes... Al moet je nooit nooit zeggen. |
Citaat:
|
ja
en nee en ja ik schaam me dat ik ook nee moet zeggen, voornamelijk omdat het een'nee' is bij een potentieel gevaarlijk type. en ja ik laat mij testen, snel, maandag...of dinsdag...ooit... :( |
Citaat:
|
tsja.. vriendin en ik allebij eerste voor elkaar..
alles lekker dus..:p |
NOOIT :evil: :D
|
bah vandaag werden bij biologie de syfilis-plaatjes maar weer eens uit de kast getrokken, ik stop er denk ik maar mee, met seks
|
Citaat:
|
nee maar ik heb een vaste relatie, beiden getest op geslachtziekten en schoon verklaard
|
Citaat:
|
:| dat ik nog reageer op zo'n dom topic
|
Ja.
En ik heb me laten testen voordat ik met m'n vaste vriendin overging op condoomloze sex. :) |
Tegenwoordig meestal met condooms (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm nee eigenlijk vrij ik nooit veilig..
ook niet toen ik geen vriendin had nog is dom weet ik maarja :o |
Ik ben ook af en toe een beetje dom geweest. :o
Heb mezelf een maandje terug laten testen, clean gelukkig. Nooit meer zonder bij one night stand. :o |
Nee, al 4 jaar niet meer :)
|
in een vaste relatie nooit gedaan
ik vertrouw mijn partner dan maar bij losse meisjes zou ik het nooit onveilig doen ;x |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:33. |