![]() |
Meeting georganiseerd door Apomes
Een meeting dus. En een poll voor de data. Als er nog meer data komen, kunnen die erbij in als het goed is.
De meeting wordt dus gehouden in Amsterdam in het Vondelpark :) (en als het kut weer is dan...) |
oja en dit:
Aanwezig: - Chaos - Lepra (wss) - Cutt_off als we gaan singstarren - Schimmel (wss) - Lebitch - Hermione - Blenderhead (wss) - Heroïn Chique - Oma - Terror Koekjes omdat ze verliefd is op EPD en indien het niet te ver is! - ZerO - Freakjuh - Strychnine (mss) - Haligh (mss) - EPD omdat die verliefd is op TK en op mij - Vice als die kan - MR. ED. - Vixen als het niet te ver is - Adam Warlock als het niet te ver is - Paranoide - testout.com - Riddertje - Roman (mss) - Gadje (mss) - Snoodard - Bart - Apomes - Koekjes rent wel effe langs als het in de buurt is - Metal - Grandmommy - nps - AngelLena - To be continued |
oja en snuitermans en metal niet :(
|
Ik ben nog heel nieuw hier, maar mag ik ook komen? Ik zal dan wel een paar gezellige liedjes voor jullie zingen! :):)
|
en nps wel.
|
ik alleen als rieno komt
|
ik ook als rieno komt.
|
Ik kom als Apomes komt want dat vind ik wel een lekker hapje!
|
ik ben sowieso voor een vrijdag want dan heb ik vrij en ik wil hier opzich niet speciaal vrij voor nemen
|
Citaat:
|
als het in het weekend is kom ik niet nee.
|
ik ben ook voor een vrijdag.
|
Citaat:
|
Ik heb gestemd voor 9 juli, moeder is dan weg en pa zegt er nix van (y)! Kan ik zelfs overnachten in een goor hotel (y)
|
hm die dag voor de 9e is presidents of the usa dus dan ben ik wel brak:s
|
Citaat:
die komt op breda barst, aap |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik denk dat ik mijn kat ga aaien. :confused:
|
ik hou een dagboek bij
|
Rieno op breda barst!
|
wie is de surprise act? :)
|
zolang epica de afsluiter blijft vind ik het SUPERVET :)
|
wtf :|
|
9 JULI IS TROUWENS EEN ZATERDAG :mad:
|
Epica!
|
\\o------------------- _o_
o//-------------------<o> \o/------------------- |o| |
Citaat:
|
data's :eek: (n)
hee ik kom blijkbaar ook :confused: ik moet echt eens uitkijken met wat ik zeg. |
Waarom staat midden-juli er niet bij?
|
Ik weet echt niet zeker of ik kom, vanaf 1 juli t/m 18 juli ben ik op vakantie dus dat gaat niet. Verder zou ik wel willen komen.
|
Wie weet kom ik ook wel, ligt aan de datum.
KAN NIET WACHTEN TOT IK DRIES KAN ONTMOETEN!! :eek: (y) |
dries? wie is dat nu toch.
|
midden juli is ook gewoon het enige wat voor mij nog open staat :D Ernstig :D Maar zie maar even, misschien kom ik, misschien ook niet.
|
doe maar niet
|
ik kom ook. Als vixen gaat of blenderhead of .. iemand anders die ik ken en lief vind.
|
Jeuj
Zhe meeting continues |
Citaat:
|
Oe, het gaat nog spannend worden tussen eind juli en vrijdag 8 juli :o
|
Ik ben voor de vrijdag.
|
Poorleno en ik komen alleen als Exo komt met mueslirepen. :bloos:
|
Ik had gezegd dat ik niet kom.
|
8 juli. dan mogen jullie taart kopen en opeten ter ere van mijn verjaardag. Want dan zit ik in curacao :bloos:
|
8 juli ga ik naar presidents denk ik dus dan niet
|
Citaat:
|
Ik kom alleen als er gedronken wordt en er sprake is van heavy petting.
|
Ik ben niet te vervangen door welke G'mom dan ook, misschien door Grandaddy.
|
Citaat:
|
donderdag 7 juli of anders eind juli
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:18. |