![]() |
commentaar topic en wie vertelde je dat je een kutkop had
Nou, ik heb vandaag geen commentaar gekregen, maar die van jullie wil ik maar al te graag weten
|
ik vind deze titel iets fijner.
|
ik juist niet :mad:
|
Citaat:
|
geen commentaar voor mij maar een chickie vond mijn nieuwe hond lief.
|
op school zei iemand net : LEUK SHIRTJE CARM
|
mark je bent een zielige emo :p
|
Wat gezellig Carmen!
|
Citaat:
|
ik fietste danet met een kratje bier over straat en toen staken bouwvakkers hun duim op. :)
|
oh, ontopic:
ik werd vandaag 'n zielige emo genoemd. :( |
'oh je was zo goed gister!' (over toneelspelen eh..:p)
|
nou, gefeliciteerd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik was vandaag bij de dokter en hij zei Tja je hebt vervelende borsten :| :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"Oh neee je hebt zo'n mooi gezichtje,verpest het nou niet"
mijn lieftallige slijmballen moeder wil niet dat ik een anti-eyebrow neem. |
anti-eyebrow is heet. (y) gewoon wel doen.
|
Ik stak een sigaret toe en toen kwam er een vrouw naar mij toe en die siste: slecht slecht slecht! zóoo zonde van je huid :confused:
En net riep een stratemaker joehoe naar me |
Citaat:
|
aight. :cool:
|
Ik stapte uit mn moeders auto en toen kwam er een busje met bouwvakkers en die deden van hoehoe.
En nu voel ik mij heel erg gevleid. :rolleyes: |
ruim je kamer eens op blabla iedere keer als ik je kamer binnenkom schrik ik ervan (MOET JE NIET DOEN HE.) en blablabla.
en daar nog even achteraan: anders neem ik je mee naar het grof vuil. doe maar. (y) |
je hebt mooie tanden :cool:
|
'Je moet nodig naar de kapper, ik zie je gezicht nog amper door die pony', aldus mams :)
|
"Je ziet er veel te leuk uit, misschien moeten we toch maar geen koekjes gaan bakken." :confused:
|
"met je bootschoenen" refererende aan cheap ass slipons
|
Wat zit je haar leuk!
|
'jij weet echt veel van IDM'
uiteraard lachte ik schamper. en een jongen ging naast me zitten op een trap en hij vroeg 'wil je alleen zijn?' :confused: toen gaf ik geen antwoord omdat ik geen zin had en toen wreef ie over m'n rug en gaf een bemoedigend knikje. hij dacht kennelijk dat ik verdrietig was. toen ben ik de trap afgehold :mad: is afgehold een woord? :mad: |
Citaat:
|
"Ruben hebt ge iets laten doen aan uw tanden, die zijn zo wit?"
"Ja ma, ik heb ze ff laten bleachen tss twee examens door :rolleyes: ". Mama: "Wanneer gaat ge nu es eindelijk naar de kapper, uw haar is lelijk" Ik: "Laat me met rust :mad:" |
|
hedde gai die bustelling al af gehold
das brabants yo. |
Niet iedereen heeft zoveel vrije tijd als jij Willemijn, wij moeten ook gewoon eeeh dingen doen, zoals de hond uit laten en tv kijken en opruimen.
Eh, pap, what's your point? |
Citaat:
|
Citaat:
|
poorleno says:
ja volgens mij waren we dezelfde persoon in het vorige leven ROMANTIEK |
'Oh, je trui is echt leuk en omdat jij tieten hebt staat dat hemdje jou veel leuker.'
|
Otis doet gemeen en lacht me uit :(
|
- "Koop jij nou al je broeken veels te groot.."
(Nee loserr, ik ben 6 kilo afgevallen, maar dat ziet niemand :@) - ' Jij klopt niet" En ik had vandaag sjans van alleen maar oude mannetjes van boven de 30 :| (n) |
Meisje dat ik naar huis moest rijden vond me lekker ruiken én m'n haar leuk én m'n shirt ook nog eens, vreugde alom. Vanavond zet ik het op een zuipen.
|
Citaat:
|
Citaat:
ot: 'wow jouw shirt is roze' en 'hoezo zijn jouw armen slangen?' :D |
"Tering jij bent ook echt elke dag te laat he"
"omg waar is je piercing,je bent echt leeg zonder dat ding'' klasgenoten Mijn piercing zit waarschijnlijk in de stofzuigerzak (n) |
Ik krijg nooit commentaar. Iedereen vind me te griezelig om iets tegen te zeggen (klopt ook uiteraard)
|
jajaja.. ik had commentaar vandaag. "jij bent serieus een mooi meisje" aldus een jongen met tijgerprint haar op een mountainbike.
Doet er wel wat aan af dat hij alleen mn achterkant had gezien maar dan ben ik kennelijk in ieder geval van achter serieus een mooi meisje. Make my day. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:29. |