![]() |
Fields Of Rock 2005 (2)
voor als er nog behoefte is aan een 2e :o
Weet iemand of team sleep live wel kan boeien, op plaat namelijk niet echt iets, maar om naar Papa Roach te gaan gaat weer heel erg ver :o |
papa roach is vet live. Team Sleep lijkt me zwaar klote omdat Chino gewoon een dikke vatsige junk is die klinkt als een zwijn die een lekkere handjob krijgt.
|
na die post verdien je het te sterven. Papa Roach is erg slecht live
|
laatste 2 keer dat ik ze zag was het vrij aardig, vooral vergeleken met de Deftones (wat zijn dat een stel prutsers geworden). Maar n paar jaar terug was het inderdaad niet veel soeps.
Maar goed. Tzijn beide geen Meshuggah of DEP :P |
chino is een wereld zanger (op cd)
En ik ga niet meer naar for, aangezien de 3 bands waarvoor ik ga elkaar overlappen. |
Papa raoch hoeft niet cool te zijn, als ze beter zijn dan team sleep ga ik er heen want er speelt toch niets anders(wat het vernoemen waard is) rond die tijd (y)
|
Citaat:
|
Goeddddd.
13:00 - 13:50 Alter Bridge 13.50 - 14.35 Team Sleep 15.50 - 16.35 The Dillinger Escape Plan 17.00 - 17.50 After Forever (17.40 - 18.40 Dreadlock Pussy) 18.10 - 19.10 Chimaira 19.30 - 20.30 Machine Head 20:05 - 21:35 Black Sabbath 20.35 - 21.35 Soulfly 20.50 - 21.50 Flogging Molly Geen tijd meer voor Rammstein, kl0tetreinen. :( &Wordt haasten om allemaal (gedeeltelijk) te zien, maargoed. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Klein stukje Machine Head, begin van Black Sabbath meepikken (omdat ik eigk alleen eens Ozzy in t echt wil aanschouwen voor ie compleet uit elkaar valt), dan weer Soulfly vanaf t begin zien, misschien niet helemaal afkijken om een stukje van Flogging Molly mee te pikken ofzo, als ik daar dan zin in heb (anders wordt dat de 3e keer dat ik ze mis op een festival, ook al Pinkpop03 en Lowlands04). En dan op naar de trein.. Zoiets wordt het denk ik. |
haha !
|
Er worden toch extra treinen ingezet?
Of gaan die niet naar die plaatsen heen waar jij moet zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
|
auto mee -> bank plat -> slaap drankje en u kunt lekker slapen :)
|
ik ga niet dus echt veel maakt t me niet uit ...
maar ik snap echt niet dat ze zoveel bekende en vette bands niet over 2 dagen uitspreiden of het van 10 uur sochtends tot 4 uur snachts laten duren ofzo, het is nog erger dan lowlands |
Citaat:
|
Citaat:
Als je even de vorige topics doorneemt, had je kunnen weten dat er iemand is die 4 slaapplaatsen over heeft. |
Citaat:
|
No offence, maar jullie zijn vreemden en dus eng. Enzo. :p
|
Citaat:
maargoed, ik zou voor rammstein wel 40 euro extra betalen voor een cheap hotel of gewoon de hele nacht in de stad rond blijven zwerven en de 1e trein nemen of een taxi naar huis nemen ofzo |
Citaat:
|
de jeugd van tegenwoordig :(
|
Citaat:
|
kut, team sleep(lees: zach hill) in nederland?
wat kost dat kutfestival? |
Citaat:
|
alsof er niet betere drummers te bezichtigen zijn ;P
|
tja beter vast wel
interessanter is de vraag. maar goed melkweg it is |
Citaat:
&Ohja, dat gangstergedoe is ook zo ontzettend serieus. [...] |
Citaat:
Stephane Galland zondag :o :o :o :o :o |
Alter Bridge (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Chino is fucking goed heel deftones is fucking goed. En je moet wat meer respect hebbe voor die mensen |
Citaat:
Duidelijk iemand die ze nog nooit live heeft gezien. |
lolll... :rolleyes:
Vaker als jou en daar durf ik me leven om te verwedden |
Citaat:
|
Citaat:
|
Muddy²
Ik heb de deftones drie keer gezien en het was drie keer om te huilen. |
Aaahh Flogging Molly, nog één week. :)
|
whoei zin in black sabbath :D
|
Citaat:
|
Mensen zijn bang voor mij :cool:
Ik ga definitief niet, mochten er mensen willen kamperen in de achtertuin of de logeerkamer willen benutten, dan moeten ze dat laten horen, mijn broertje gaat wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb deftones nog nooit live gezien en gezien de reacties heb ik ook geen reden om ze te zien. |
Citaat:
die team sleep plaat is fantastisch. |
Citaat:
|
ik hoop dat ik kan gaan (heb nu net te horen gekregen dat ik Pfeiffer heb).
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:24. |