![]() |
Wat verdien je per jaar
Hallo,
Ik ben wel eens benieuwd wat de mensen hier per jaar verdienen of wat je gaat verdienen. Dus fulltime of parttime(Min. 20uur), bruto. Vertel gelijk je niveau en functie en hoelang je al bij het bedrijf werkt. Heb je ook al promotie gehad of bonussen, enz Bedankt TS: Ik begin niet aangezien ik maar 8uur per week werk. ps: vanaf sep. ga ik 6maanden werken. Heb MBO, is 1000 euro netto reeel? Ik ga werken voor een Azie-reis |
ik denk dat op een scholierenforum wellicht de meeste mensen geen part- of fulltime baan hebben.
over je vraag over jouw werk, voordat je daar een zinnig antwoord op zou mogen verwachten zullen we toch moeten weten wat voor werk, in wat voor functie en voor hoeveel uur per week. ik geloof dat ik rond de 3000 euro bruto per maand zit, meestal wat meer. |
Zoveel!! Wat doe je dan. Uni gedaan?
Lama over mijn vraag, is niet interessant. |
Ik werk vier dagen in de week, nu werk ik maar 28 uur, dus verdien maar 480 euro netto.
Volgend jaar ga ik weer normaal werken, 32 uur per week en verdien ik 700~800 euro netto. |
Ik werk maar 8 tot 16 uur per week. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij is rij-instructeur, een loodzware baan.
|
Oh en reken maar dat er nog een derde afgaat, dus dan houdt hij rond de 2000 euro netto over.
|
Ik werk ongeveer anderhalve á twee dag(en) in de week, en verdien daar €600,- bruto in de maand mee.
|
Ik werk niet, dus ik ontvang slechts honderd euro per maand aan (geleende) studiefinanciering. Als ik aangenomen word als junior-docent aan de KUN verdien ik iets van 115% minimumloon, zoiets, in het eerste jaar.
|
Citaat:
ontopic: Ik werk maar een 12-15 uur per week dus ik doe niet mee.. |
Citaat:
(overigens hou ik aan het eind van het jaar aardig wat winst over, waarvan dan een winstuitkering wordt berekend, en waardoor ik wat meer verdien dan alleen mn maandsalaris. ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zoveel verdien je niet per definitie als je een academische opleiding hebt hoor :D
|
Citaat:
zoals benzine, auto, verzekeringen enz? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In principe zijn de loonstijgingen van 'arbeiders' ook gebaseerd op (behalve inflatie) stijgende winst in het bedrijf. Ook hogere functies verdienen natuurlijk meer, maar dat salaris blijft afhankelijk van de winst die het bedrijf waar je voor werkt maakt. (ambtenaren zijn een uitzondering). oftewel, in principe zou je gelijk kunnen hebben, maar het ligt niet bepaald in mijn aard gewoon tevreden te zijn zonder meer te willen, ook op het gebied van bedrijfsactiviteiten. |
Citaat:
|
Citaat:
Als je bijv. als advocaat daarentegen bij het beste kantoor van Nederland in dienst treedt als stagiair, dan trek je op je 23e makkelijk 5000 per maand. |
Citaat:
maar wat ik vragen wou : wa's een aio voor een beest ? |
Nouja, de meeste advocaten verdienen ook niet zo enorm goed hoor. Dat bedrag wat ik noemde is ook wel het meest extreme kantoor van Nederland, waar alleen de allerbeste en de allerballerigste studenten binnenkomen (omdat ze daar nogal geilen op dingen als bestuurs/commissiewerk enz. (n)). Als je als jurist terechtkomt op een middelgroot of kleiner kantoor, de overheid, et cetera, dan verdien je echt minder dan 3000 euro per maand.
Aio is een ietwat verouderde term voor (wetenschappelijk) assistent-in-opleiding. Het wordt vaker junior-docent of junior-onderzoeker genoemd, maar ook wel promovendus: 'hij die zal promoveren'. De belangrijkste taak van een junior-docent is het schrijven van een proefschrift en daar staat vier jaar voor. En dat verdient - althans in het eerste jaar - dus niet echt goed ;) |
je zou het onder kunne brengen in 3 groepen
0-12 uur = korte part-timers 12-32 uur = part-timers 32< uur = full-time Zo is het bij ons onderverdeeld in de supermarkt branch zelf heb ik een contract van 24 uur incl toeslaguren. Werk : Albert Heijn Functie: Verkoper B / Vulploegleider Dienstjaren: 5 inmiddels en ga dit niet me hele leven doen GRTZ ivo |
ongeveer 20 per week, 80 per maand, 960 euro per jaar dus...
|
Citaat:
Uhm functie; psychiatrisch verpleegkundige in een Algemeen Psychiatrisch Ziekenhuis. |
Citaat:
|
Bruto
|
Citaat:
|
Zo te lezen stikt het hier van de ''rijke stinkers'' ;) :D
Ik moet rondkomen met mijn wajong uitkering van € 814 per maand netto. :bloos: |
werkloos:(
|
Citaat:
|
Ik werk momenteel 4 dagen in de week wat neer komt op 34 uur per week.
Bijna €.9000,- per jaar nétto (bruto geen idee) Daarbij komt dan nog vakantiegeld (en dagen), reiskosten, verjaardagsgeld etc. Edit: Ik ben plaatsvervangend moeder (=oppas van 8:00/9:00 tot 17.30) |
uhm 14,000 per jaar met nietsdoen :) :) :) :) :) (y) (y) (y) (y) (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als t 14,- is : who cares. als t 14.000 is : :eek: |
Citaat:
|
Citaat: