![]() |
Madness in de Melkweg
Madness - the dangermen sessions - live and intensified
in de Melkweg 19 juli.. De prijs is nog niet bekend maar de voorverkoop start aankomende woensdag. |
damn ik had nog zo gehoopt dat niemand het zou posten zodat het lekker rustig zou blijven:D
|
present
|
madness, dat wordt wel een feestje geloof ik. :cool:
|
Keeeeeenker, volgens mij ben ik dan op vakantie.
|
ga denk ik wel, eerst kaartje selecter halen, als ik dan nog geld over heb :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dan kan ik niet :(
|
daar ben ik denk ik wel.
|
Citaat:
|
...lijkt me erg leuk, maar het valt wel midden in de zomerfeesten
|
Citaat:
ik ging ook net checken of t er niet zou staan >< naja ik ga dus ook :o |
Daar wil ik ook wel bij zijn! Ga m'n best doen...
Wist trouwens niet eens dat die lui nog actief waren:o |
Citaat:
maar na wat denk werk kwam ik erachter dat het slimmer is eerst een madness kaartje te kopen omdat selecter niet zo snel zal uitverkopen, madness geef ik nog geen week voor dat dat vol zit :o worden wel lekkere tijden met the skatalites een paar dagen ervoor (y) |
Citaat:
|
ja 30 euro ofzo
|
Citaat:
kun je het nog volgen :o Citaat:
|
30 euro is voor Untermenschen. (n)
|
No one listens to ska anymore...
IM SOOO PUNK |
Citaat:
hoi er zijn al kaartjes bye k lamaar ;x |
30 euro?
Jesus. Maar ik ben dan op vakantie (godverdomme) |
Citaat:
|
30! euro?
blegh, zeker niet aanwezig |
keeenker keeenker wat een geld. krijg je er dan een stropdas en ranja bij ofzo?
maar aan de andere kant kan ik beter die dertig euro daar aan uitgeven dan aan de vele zakken chips, babybell en nutteloze tijdschriften die ik elke maand koop. |
Citaat:
|
Ik laat me nog liever in m'n oogkas penetreren door een zwaar geschapen neger dan dat ik hierheen zou gaan. Madness....komop man.
|
30 euro is veel geld en madness is niet mijn ding plus dat het ook nog eens in de melkweg is maakt dat ik niet present ben.
|
oh ik zou zowiezo wel gepenetreerd willen worden door een neger. maar dan niet in mijn oogkas.
|
Citaat:
maar 30 euro, ha ha ha ha |
inderdaad man haha iedereen blijft maar doorgaan op die 30 euro maar er is nog steeds geen prijs bekend hoor:D Adam Warlock gokte alleen dat het 30 euro ofzo zou zijn.
|
wat is dat nou op de melkweg site staat start voorverkoop 15 juni, en nu is er nog geen prijs bekend?
|
ik snap er ook geen fuuck van idd:s Ik hoor het morgen aan de kassa van het postkantoor wel (y)
|
ghehe droog..
|
Citaat:
|
Inderdaad, 30 euro excl. membership, excl. servicekosten.
Ik haak af. |
30 euro heeft een vriend van me betaald
|
en is ook te zien als je op tickervice.nl kijkt
|
dan laat maar he.
|
jesus, wat zonde toch weer, zo'n hoge prijs.
|
Citaat:
"€ 30,00 + memb" :D |
Citaat:
|
sold out , oh well
|
nah het was toch veels te duur. en verder zijn die lui nu toch iets van 50 ofzo, dat is ook niet heel hip...
|
30 euri vind ik niet te veel ,maar wel te duur
|
oh uitverkocht
jammer dan ;x toch weer een rijles extra :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
was gaaf (y)
alleen die kinks cover.. kon echt niet! (n) verder bekende en minder bekende covers, en slechts een aantal madness-nummers (one step beyond en nightboat to cairo) de gemiddelde bezoeker van de avond was nogal teleurgesteld dat er niet meer madness materiaal werd gespeeld, maar wie een beetje had gezocht op internet was er al achter gekomen dat eigenlijk madness niet zou optreden, maar the dangermen. en dat het verkocht werd onder de naam madness omdat dat van het platenlabel moest (kassa!). |
Ik heb het dus via internet zitten kijken gisteravond. Het klonk wel geinig maar ik vond dat ze veel te traag speelden en dat het daarom ook niet echt dansbaar was. Ik zit er dus niet mee dat ik hier geen 35 euro voor gedokt heb. De covertjes en oude nummers waren allemaal wel geinig maar gewoon te slap en de zang was soms echt te vals. Misschien had ik het vetter gevonden als ik de sfeer erbij had geproefd.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:53. |