Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Nachtleven & Festivals (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=44)
-   -   zijn er ook gevaarlijke... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=120046)

darkbabehh 07-06-2002 15:26

Hé,
ik heb mishien een rare vraag ma ik wou het toch even vragen. Zijn er ook gevraarlijke mixen van drank zoals bacardi en pasoa, snap je een beetje wat ik bedoel?
ik hoop het

=XxX= Cora :rolleyes:

Tom 07-06-2002 15:28

vergif zullen ze niet verkopen hé schat :rolleyes:

Maar serieus: wat bedoel je met gevaarlijke dranken? Het ligt gewoon aan jezelf, kan zijn dat jouw lichaam ergens niet goed tegenkan. Weet wanneer je moet stoppen. En verder uitkijken met alcohol in combinatie met medicijnen.

darkbabehh 07-06-2002 15:48

Citaat:

Tom schreef:
vergif zullen ze niet verkopen hé schat :rolleyes:

Maar serieus: wat bedoel je met gevaarlijke dranken? Het ligt gewoon aan jezelf, kan zijn dat jouw lichaam ergens niet goed tegenkan. Weet wanneer je moet stoppen. En verder uitkijken met alcohol in combinatie met medicijnen.

Ik bedoel uh gevaarlijke combies met uh dat het sleht voor je lichaam is of dat je er snel miselijk van word op zich kan ik aardig goed tegen drank. uh jha weet niet echt goed ho ik het moet verwoorden

Tom 07-06-2002 15:53

Citaat:

darkbabehh schreef:

Ik bedoel uh gevaarlijke combies met uh dat het sleht voor je lichaam is of dat je er snel miselijk van word op zich kan ik aardig goed tegen drank. uh jha weet niet echt goed ho ik het moet verwoorden

Als je slecht tegen drank kan moet je sowieso uitkijken.. maar ze zullen je geen dingen verkopen die echt slecht zijn. Maar ligt allemaal aan jezelf... zo'n barman/vrouw kan ook niet zien waar jij wel of niet tegenkunt.. die schenken t gewoon in waar jij om vraagt.. enige manier om erachter te komen is proberen :)

jnieuwelaar 07-06-2002 19:26

Algemeen bekend is baileys - 7-up een keer gemixed. Na verloop van tijd gaat dat spul helemaal indikken en ik geloof best dat dat niet helemaal goed voor je is. Maar het is maar net hoe sterk je maag is.

MissBi@tch 07-06-2002 23:24

Citaat:

jnieuwelaar schreef:
Algemeen bekend is baileys - 7-up een keer gemixed. Na verloop van tijd gaat dat spul helemaal indikken en ik geloof best dat dat niet helemaal goed voor je is. Maar het is maar net hoe sterk je maag is.
idd krijg je n maagsteen van als je niet oppast maar das ook met baileys en andere drankjes met prik bv bitter lemon!!!
je moet t ook niet te snel na elkaar drinken heb ik gehoord!

nare man 07-06-2002 23:45

'Heb ik gehoord' ja...dat is ook alles

Ik heb een keer de proef op de som genomen, en heb mezelf de hele avond volgegoten met Baileys en daarnaast Spa Groen (of 7up, hoe je het maar wilt noemen...en daarnaast nog flink wat bier en tequila, het was gratis zuipen voor € 7,50) en er is me niks van overkomen..behalve dat er de volgende ochtend een gigantische kater langskwam

ESCO 08-06-2002 13:10

Maakt geen fuck uit wat je mixt.

Wel bekend is dat verschillende dranken slechter voor je is dan de hele tijd t zelfde te drinken.

Skrewdriver 15-06-2002 04:49

Citaat:

jnieuwelaar schreef:
Dat is een broodje aap verhaal :D complete onzin.

gooi 't maar eens door elkaar en wacht af. er gebeurd echt niets.

Skrewdriver 15-06-2002 04:51

wel gevaarlijk is Absinth ;) maar dat mag niet verkocht worden ;) heel bizar drankje. ga je ook van trippen. het gevaar zit meer in dat je in paniek kan raken en jezelf wat aandoet. en de combo met alcohol in het algemeen is niet zo jofel.

billy banjo 21-06-2002 21:49

alcohol kun je inprincipe met iedere ander alcoholise drank mixen.

en met prik kan ook nog wel (maar met mate)

maar drink nooit iets met een koffie-likeur of iets dergelijke want dit is echt gevaarlijk weet je.

heb zelf 5 jaar in cafe gewerkt en dus geloof me maar.

NielZ 23-06-2002 19:50

Citaat:

darkbabehh schreef:

=XxX= Cora :rolleyes:

ff offtopic zeiken: de 'rolleyes' zijn bedoeld voor een sarcastische opmerking, iets waarvan je het tegenovergestelde bedoelt dus. Bijvoorbeeld:
"nou aardige jongen is dat! :rolleyes:"
Het is dus een klootzak. ;)
Als je overal een rolleyes bijzet kan het zijn dat mensen je post niet serieus nemen.
No offence/flame, just ter info.

En ontopic: grote hoeveelheden kunnen erg gevaarlijk zijn (;)), daarnaast is er niet echt gevaarlijke rommel wat ze zomaar verkopen...

windsurfgirl 24-06-2002 07:55

het is alleen gevaarlijk als je koffielikeur( bijv. baileys)
en iets met koolzuur drinkt achter elkaar!

nare man 24-06-2002 09:02

Zie post boven...

Breezermeisjespraat, dat

windsurfgirl 24-06-2002 19:59

Citaat:

nare man schreef:
Zie post boven...

Breezermeisjespraat, dat

sloeg het op mij?

NielZ 25-06-2002 17:53

Citaat:

nare man schreef:
Breezermeisjespraat
14-jarige huppelk*tten met in de ene hand een sigaret en in de andere een breezâ in een strak rokje... :D
*Ahum* dat was nie zo liev van mij, excuses.

Spacey 26-06-2002 10:28

nobeltje :)) kijk er voor uit :D (lokaal amelands drankje)

jnieuwelaar 26-06-2002 19:09

Citaat:

Skrewdriver schreef:
wel gevaarlijk is Absinth ;) maar dat mag niet verkocht worden ;) heel bizar drankje. ga je ook van trippen. het gevaar zit meer in dat je in paniek kan raken en jezelf wat aandoet. en de combo met alcohol in het algemeen is niet zo jofel.
Absinth ja, hebben we eens een hele avond in tsjechie gedronken. Bizar drankje: 73% alcohol. Ik las hier in NL pas dat het hier zwaar verboden is, want het geeft een trip. En trippen + alcohol is gevaarlijk. We waren met 3 man, 2 daarvan hebben gekotst en mijn geheugen is nog steeds zo lek als een zeef. We hadden toevallig een fototoestel bij en daar zijn me foto's gemaakt zeg, bah bah hoe ranzig kun je ze hebben.

Dag erop was wel gaaf (nou ja bepaalde dingen dan). Ten eerste had niemand een kater, ten tweede zagen we de teletubbies op het plafond dansen en konden we van alles fantaseren. We waren dus echt aan het trippen nog. Enige nadeel was wel dat we ook niet meer konden lopen door extreem coördinatieverlies.

niekske17 27-06-2002 16:18

typisch iets voor jeroentje hehe..... :D :D

Dutchian 27-06-2002 17:21

Ik heb gehoord dat Baileys en Chocolade niet goed met elkaar gaat. Maar zo te zien zal dat ook wel een gerucht zijn. Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd

dangerous lunatic 28-06-2002 13:36

:p Er zijn geen gevaarlijke mixen die ze schenken in een bar of disco. Er zijn wel gevaarlijke mixen te krijgen maar die moet je vaak zelf maken :D :D :D

AlmereGirl 07-07-2002 22:22

Hoezo, ben je bang dat als je twee drankjes mixt, er een chemische reactie ontstaat zodat alles ontploft ? ;)

dangerous lunatic 08-07-2002 01:43

Citaat:

AlmereGirl schreef:
Hoezo, ben je bang dat als je twee drankjes mixt, er een chemische reactie ontstaat zodat alles ontploft ? ;)

Hoe heet dat drankje ken ik niet :D :D :D :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:07.