![]() |
Tips voor haar?
Hé,
Ik had een vraag, ik heb heel lang dik haar en wil wat leuks met me haar doen maar om het met een knip om hoog te steken daar is het te zwaar voor en met allerlijk knippjes ook. Hebben jullie mischien ideetjes voor mij? =XxX= Cora :confused: |
kleurtjes kunnen met elk haartype :p
|
o jah dat was ik vergeten te zeggen mag me haar niet verven =XxX= Cora |
-beetje touperen/in elkaar draaien en dan krijg je zo'n mislukt knotje geval ding :confused: (y)
-allemaal knotjes (of is het daar te lang voor?) -vlechtjes ach, weetikveel, gewoon een b-tje creatief en je kunt ook neppe haarstukken enzow in je haar doen (zelfs met een schuifje :eek: ) |
touperen... een hoop staartjes, een kuif maken, de wafeltang erop zetten, de krultang erin zetten, vlechtjes, knotjes.... je kan zoooooooveel doen met lang dik haar!
|
zie hierboven
|
dreads (y)
|
Ik stel ook even een vraagje, kan hier wel tussen dnek ik.
Ik laat m'n haar nu groeien omdat ik dreads wil maar nu wil ik het dus weer eens gaan verven. Ik heb het al rood, zwart, groen, blouw en paars gehad. Ik zat te denken aan rose, wat vinden jullie daarvan.? Owja, mijn haar hangt nu tot op mijn schouders. |
Citaat:
|
extensions altijd leuk :) natuurlijke kleurtjes, felle kleurtjes, dreads heb ik ook gehad doe t zelf en ik heb ook lang dik haar
|
ik heb het af laten knippen en ik heb nog geen spijt
|
Citaat:
|
Mijn haar is ook lang en ook megadik, maar je kan er heel veel mee. Ik heb het dan meestal gewoon in een staart, met een beetje wax (valt ie mooi achterover), maar ook veel kleine tsaartjes, knotjes, etc, etc
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50. |