![]() |
wk onder 20
hallo,
wie denken jullie dat er wereldkampioen onder de 20 wordt? |
ik denk wel Brazilië en jullie??
|
Me 2
|
oke
|
Argentinië
|
Daar kan ik, werkelijk waar, geen nuttig woord over zeggen. :)
|
Argentinië is erg sterk, Brazilië is dat ook. Ik wilde eigenlijk de wedstrijd vanavond gaan bekijken, omdat ik erg gecharmeerd ben van een aantal spelers bij Argentinië en die graag zou zien spelen. Adu zou dan trouwens ook spelen, wat natuurlijk ook wel eens leuk is om te zien.
Nederland heb ik gisteren zien spelen en hoewel ze natuurlijk wat grote talenten hebben rondlopen in de vorm van Owusu Abeyi, Maduro en mijn persoonlijke favoriet, Jeroen Drost ;) heb ik niet het gevoel dat ze potten zullen kunnen breken. Vlaar viel tegen, gezien zijn extra beetje ervaring op dat niveau had ik er meer van verwacht. En wat me gisteren opviel, dat wist ik niet, Marc Otten loopt daar ook rond. Dat lijkt me nog wel een extra signaal aan het bestuur van NEC, dat ze een speler transfervrij hebben laten vertrekken en hij nu behoort tot de grootste talenten van Nederland. Die hadden we erg goed kunnen gebruiken, zou ik zo zeggen. Mijn stem gaat naar Argentinië dus, maar ik laat me verrassen, de spelers zijn toch nog jong en kunnen ook fouten maken, zelfs bij Argentinië. |
ik hoop natuurlijk ook Nederland, maar Babel en Vlaar en Maduro zijn net terug uit Finland dus die hebben bijna niet kunnen trainen met hun team....
|
Mja Argentinië schijnt erg sterk te zijn. Maar verder wat Wauwel zegt. :)
|
Brazilie en Argentinie zijn altijd sterk natuurlijk :p
VS heeft Adu Spanje Fabregas maar verder weet ik het niet. Nederland heeft een sterke aanval maar de verdediging is zwak. |
Strax maar eens even gaan kijken hoe de heren van Argentinie het doen tegen Adu en vrienden.
Genoten van Nederland gisteren, geweldig team. |
alleen de verdediging is een beetje zwak, maak voorin zijn ze beresterk, middeveld gaat wel. Foppe de Haan is een best goede coach, alleen waar komt die keeper vandaan??(welke club)
|
hey uspalermo, heb jij ook gestemd?
|
Citaat:
|
oke ik dacht eerst van PSV
|
Holland (y)
|
ik hoop et
|
zo zo zo, tog veel mensen denken dat Nederland gaat winnen, maar die sullen niet helemaal logisch nadenken( ik hoop et ook hoor!!) maar het gaat gewooon niet lukken.
|
:(
|
jah sorry hoor!! het leven is hard
|
Turkije, no doubt. :cool:
|
ja turkije kan ook wel goed zijn
|
franky flikker eens op of zet eens wat minder posts(je kan je bericht ook editten! (y) )
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar jij post bijna alleen maar op sport en je hebt er met dit tempo zo meer dan 25 hoor :p Maar begin eerst eens met een post met meer dan 1 zin en leestekens en niet al je zinnetjes verdelen over 10 posts. Dat leest voor ons ook eens stuk makkelijker. |
Argentinie en Brazilie liggen voor de hand. :)
Toch kan Nederland best ver komen hoor! Wereldkampioen worden zal moeilijk zijn, maar zeg nooit nooit.. :) Hoe sterk zijn Italie, Spanje en Duitsland? |
geen flauw idee, ken nl. bijna geen een speler uit andere teams dan het nederlandse
|
Citaat:
is het echt zo hinderlijk als iemand alleen maar kleine tekstjes schrijft? anders sorry hoor! (y) |
Citaat:
Maar goed, een forumcursus zou geen kwaad doen. |
Citaat:
1. Biel Ribas geboren: 2 december 1985 club: Espanyol positie: doelman 2. Molinero geboren: 26 juli 1985 club: Atlético Madrid positie: verdediger 3. Garrido geboren: 15 maart 1985 club: Real Sociedad positie: verdediger 4. Alexis geboren: 4 augustus 1985 club: Málaga positie: verdediger 5. Robusté geboren: 20 mei 1985 club: Espanyol positie: verdediger 6. Raul Albiol geboren: 4 september 1985 club: Getafe positie: middenvelder 7. Juanfran geboren: 9 januari 1985 club: Real Madrid positie: middenvelder 8. Zapater geboren: 13 juni 1986 club: Real Zaragoza positie: middenvelder 9. Llorente geboren: 26 februari 1985 club: Athletic Bilbao positie: aanvaller 10. Jona geboren: 24 september 1985 club: Espanyol positie: aanvaller 11. Gavilán geboren: 12 mei 1985 club: Tenerife positie: middenvelder 12. José Enrique geboren: 23 januari 1986 club: Levante positie: verdediger 13. Manu geboren: 9 mei 1986 club: Sporting Gijon positie: doelman 14. Agus geboren: 3 mei 1985 club: Albacete Balompië positie: verdediger 15. Jesús Navila geboren: 21 november 1985 club: Sevilla positie: middenvelder 16. Silva geboren: 8 januari 1986 club: Eibar positie: middenvelder 17. Francesc Fabregas geboren: 4 mei 1987 club: Arsenal (Engeland) positie: middenvelder 18. Víctor geboren: 28 februari 1985 club: Real Mallorca positie: aanvaller 19. Braulio geboren: 18 september 1985 club: Atlético Madrid positie: aanvaller 20. Markel geboren: 5 mei 1986 club: Real Sociedad positie: middenvelder 21. Roberto geboren: 10 februari 1986 club: Atlético Madrid positie: doelman Bondscoach Ińaki Saez (Spanje) |
Citaat:
1. Emiliano Viviano geboren: 1 december 1985 club: Cesena positie: doelman 2. Lino Marzoratti geboren: 12 oktober 1986 club: AC Milan positie: verdediger 3. Andrea D'Agostino geboren: 4 juli 1985 club: Foggia positie: verdediger 4. Antonio Nocerino geboren: 9 april 1985 club: Catanzaro positie: middenvelder 5. Andrea Coda geboren: 25 april 1985 club: Empoli positie: verdediger 6. Michele Canini geboren: 5 juni 1986 club: Sambenedettese positie: verdediger 7. Marino Defendi geboren: 19 augustus 1985 club: Atalanta positie: middenvelder 8. Lorenzi Carotti geboren: 31 januari 1985 club: Como positie: middenvelder 9. Graziano Pellč geboren: 15 juli 1985 club: Catania positie: aanvaller 10. Michele Troiano geboren: 7 januari 1985 club: Modena positie: middenvelder 11. Daniele Galloppa geboren: 15 mei 1985 club: Triestina positie: middenvelder 12. Fabio Virgili geboren: 26 april 1986 club: AC Parma positie: doelman 13. Francesco Battaglia geboren: 26 april 1985 club: Torino positie: verdediger 14. Palmiro di Dio geboren: 6 juli 1985 club: Ternana positie: verdediger 15. Antonio Aquilanti geboren: 8 november 1985 club: Fiorentina positie: verdediger 16. Simone Bentivoglio geboren: 29 mei 1985 club: Juventus positie: middenvelder 17. Raffaele de Martino geboren: 8 april 1986 club: Bellinzona positie: middenvelder 18. Cristian Agnelli geboren: 23 september 1985 club: Catanzaro positie: middenvelder 19. Francesco Nieto geboren: 17 juni 1985 club: Piacenza positie: aanvaller 20. Giuseppe Cozzolino geboren: 12 augustus 1985 club: Lecce positie: aanvaller 21. Daniele Padelli geboren: 25 oktober 1985 club: Sampdoria positie: doelman Bondscoach Paolo Berettini (Italië) |
Citaat:
1. René Adler geboren: 15 januari 1985 club: Bayer Leverkusen positie: doelman 2. Christoph Jancker geboren: 14 februari 1985 club: 1860 München positie: verdediger 3. Marvin Compper geboren: 14 juni 1985 club: Borussia Mönchengladbach positie: verdediger 4. Marvin Job-Matip geboren: 25 september 1985 club: VfL Bochum positie: verdediger 5. Marcel Schuon geboren: 28 april 1985 club: VfB Stuttgart positie: verdediger 6. Andreas Ottl geboren: 1 maart 1985 club: Bayern München positie: middenvelder 7. Michael Delura geboren: 1 juli 1985 club: Schalke 04 positie: aanvaller 8. Christian Gentner geboren: 14 augustus 1985 club: VfB Stuttgart positie: middenvelder 9. Nicky Adler geboren: 23 mei 1985 club: 1860 München positie: aanvaller 10. Sahr Senesie geboren: 14 augustus 1985 club: Grashopper Zürich (Zwitserland) positie: middenvelder 11. Marcell Jansen geboren: 4 november 1985 club: Borussia Mönchengladbach positie: middenvelder 12. Philipp Tschauner geboren: 3 november 1985 club: FC Nürnberg positie: doelman 13. Alexander Huber geboren: 25 februari 1985 club: Eintracht Frankfurt positie: middenvelder 14. Christopher Reinhardt geboren: 19 mei 1985 club: Eintracht Frankfurt positie: verdediger 15. Sebastian Freis geboren: 23 april 1985 club: Karlsruher SC positie: aanvaller 16. Oliver Hampel geboren: 2 maart 1985 club: Hamburger SV positie: middenvelder 17. Daniyel Cimen geboren: 19 januari 1985 club: Eintracht Frankfurt positie: verdediger 18. Paul Thomik geboren: 25 januari 1985 club: Bayern München positie: verdediger 19. Thomas Broeker geboren: 22 januari 1985 club: FC Köln positie: aanvaller 20. Francis Banecki geboren: 17 juli 1985 club: FC Köln positie: verdediger 21. Erik Domaschke geboren: 11 november 1985 club: Sachsen Leipzig positie: doelman Bondscoach Michael Skibbe (Duitsland) |
Citaat:
|
Citaat:
Hoewel 12. José Enrique familie van? |
Citaat:
jah. dat is inderdaad familie van.... maar ik zette die lijst er alleen op voor die gast die dat vroeg hoor!! |
hey vreselijke fout,
ik kom toch wel dichtbij met die posts hč:P:P had je niet gedacht in een paar dagen hč??:P |
Franky, het is bedtijd.
|
Citaat:
|
:D Franky, stoere kerel. :cool:
Gister Argentinië verloren, Adu van de VS viel toch tegen. Die kerel is teveel, en te vroeg, gehyped. Verder hebben Duitsland en Spanje ook gewonnen. En Honduras was ook goed bezig. (y) |
Ben ik gewoon de eerste die op frankrijk stemt??
Oh Oh Oh... hebben jullie het toch wel gevolgd...? |
Citaat:
|
Spanje!
|
doe mij maar colombia
|
Colombia denk ik, Colombia - Argentinie gaat een mooie pot worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nederland heeft Chili mooi gedold. Dus Nigeria moet ook wel gaan lukken. Jammer van Afellay dat hij er niet meer bij is, maar nu krijgt een ajacied weer meer speelminuten --> Urby Emanuelson. Kvond 'm wel zwak tegen Chili, maar tegen Australie was ie errug goed! Maduro speelde ook een van zijn mindere wedstrijden maar blijft ook een vaste waarde. En vlaar, tering, wah is die jonge goed bezig, al het hele WK. De enige in het elftal waar geen fan van ban zijn Collins John en Prince Rajcomar. Die denken dat ze de trucjes van Quincy Owusu-Abeyie na kunnen doen. Stelletje n00bs. Maar ik denk dat Nederland een grote kans maakt op de finale plaats. Ze hebben geluk dat ze Argentinie en Spanje niet tegenkomen. En dat die in de kwartfinales tegen mekaar moeten, want dan ligt zoiesow één van de twee eruit (Ik denk Argentinie, want hun enige ECHTE goede speler is Messi).
Maar we zullen het zaterdag zien ;) Niels. |
Prince Rajcomar moet ik ook niet. Maar John is wel een echte spits dat was gister goed te zien (y) Dat stapje achteruit daar herken je de echte spits aan :)
|
Spanje.
Ik vond Emanuelson trouwens één van de sterkst spelende spelers tegen Chili. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28. |