![]() |
CS Steam Bots
Weet iemand een goeie bot-programma hoe ik kan spelen met bots onder Counter-Strike Steam?
|
ga gewoon op een n00b server spelen ofzo leer je meer van dan van bots...
|
Wie weet dan een goede noob server?
|
Goede n00b servers bestaan niet :P
|
ja dat klopt, weet iemand dan een (slechte:P) noob-server?
|
Ga gewoon op een willekeurige pub spelen, dan wordt je vanzelf beter.
|
Ja maar het is zo vernederend om de heletijd dood te gaan
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gistren ook voor het eerst gespeeld. Origineel ook nooit gespeeld. 2 uurtjes gedaan, 26 kills en 6X deaths. Ja, doodgaan is balen. Je zorgt er langzamerhand wel voor dat je weet welke wapens je liggen, dat kevlar een must is en dat je ook heel goed in de verte moet turen en niet te veel kamers binnenstormen tenzij je een stevige shotgun hebt.
|
Citaat:
|
Percies, en dr zijn ook cs guides op internet.
Zorg dat in de eerste plaats je beeld niet schokkerig is: als dat wel zo is, moet je ff de resolutie een paar stapjes lager zetten. Loop gewoon met de rest mee, kijk hoe zij het doen :cool: |
Idd, ga gewoon ff op spectatormode en volg iemand met veel kills en weinig deaths.
|
oefening baart kunst, zo is iedereen opgeklommen.
Eerst een paar duizend keer sterven en dan heb je het redelijk onder de knie om zelf ook te moorden. :D |
Je zult gewoon veel moeten oefenen op servers met spelers van jouw niveau.
|
je kan ook half-life singleplayer spelen, zo ben ik ook begonnen want eerst had ik 1 kill op 20 deaths. daarna speelde ik halo online, dat is wat makkelijker met wat meer n00bs, daarna counterstrike :)
|
Citaat:
:D (y) |
|
Bedankt voor alle reacties.
Ik heb nu van CZ bots omgezet naar CS 1.6, werkt goed. Ik post ze volgende week wel voor jullie. Eerst nog ff een goede FTP-server vinden. |
er is wel een beginer server maar daan gaan ze kloten met awp/awm (n)
www.gametiger.com op die site kan je zoeken naar server ofzo http://www.gametiger.com/search?serv...r&game=cstrike bots zijn dom toen ik het voor het eerst speelde wist niet een hoe ik een gun moets kopen 30 sec hield ik het vol tot dat ik per ongeluk op b drukte een een owner was geboren:P(Y) |
^^ :d
ontopic: Niet opgeven he (y) |
kevlar helpt alleen tegen nades en pistols, en een shotgun zuigt..
- probeer wapens als de colt, ak, famas of galil. - waag je nog niet aan de snipers - rustig rondlopen (stil dus) helpt vaak beter dan rondstampen - probeer een beetje te kijken wat de terugslag van je wapens doen, en in korte tikjes te schieten ipv die muis inhouden - niet schieten als je rent (=onnauwkeurig) - op grote afstand: strafe stukje links, schiet, strafe stukje rechts, schiet.. enz.. http://cyborg2.com/ is de site van UK2 servers (zon 40 engelse servers, waaronder ook 10 beginner servers) op deze servers wordt je gekickt als je een te hoge score hebt. |
daar ben ik het niet mee eens cork...
Shotgun kan ownen als je maar goed schot hebt, voor afstanden moet je Deagle meenemen en voor dichtbij je M3 en dan kan je hard ownen...als je maar headshots maakt... |
ja maar deagle moet je toch wel n beetje kunnen aimen, en als je met een shotty (de beste = goedkoopste) mist ben je wel de piemel.. dus.. mss zijn guns waarmee je sneller en meer kan schieten wat handiger om mee te beginnen.
|
ow enne.. resolutie op 800x600 en vsync uitzetten.
|
Citaat:
wat houd vsync in?? |
En nog een vraagje.
Wat is de beste muis voor CS? Ik gebruik zelf de MX518 met 1600 dpi, maar misschien vinden jullie een andere fijner |
Dat verschilt ook per persoon knul, hou nu op met stomme vragen stellen en ga oefenen.
|
Ik heb zelf een logitech muis van 15 euro. Speelt super
|
Balmuizen vind ik chilla0r.
SURF :D te leuk gewoon |
Citaat:
Of spaar door voor een fatsoenlijke rifle. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
1ste paar orndes loop ik meestal met deagle en als het niet wil koop ik mp5 ofzo en als deagle wel wil spaar ik voor colt:D |
1.5 spelen, server zoeken zonder config check, en lekker interpen wil ook wel is helpen
|
Citaat:
|
Ik denk dat dat kijkt of je geen hacks en shit gebruikt :confused:
|
Citaat:
ik haat die kk cheaters(maarja wie niet) wat kan je eraan doen...?? |
Ik denk dat je dan moet stoppen met online gamen aangezien er altijd wel cheaters zullen zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41. |