![]() |
izsadc topic
:d
|
:(
|
:( post ik ns een keer veel in een izsadc topic, krijg je dit
|
zodra de historie 500 izsadc topics telt, stoppen we er dan mee? :D
misschien komt ie meer tot zn recht op onzin ;) wammus -> waarom zou ik 1 dan náár hawaii gaan en dat hier melden? :rolleyes: Dat zou op vakantie&vrijtetijd horen..... |
Citaat:
|
Het ligt aan jou.
Maar het kan zijn dat je gewoon te ontopic bent :D |
Dan ligt het ook aan mij :s
En ik ben offtopic. |
Ik kan lastig iedereen hints gaan pm'em :s
"Copelandia Cyanescens" ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
5
|
5 slechts? En dat is satisfactory? Man. Dan heb ik me zeker een hoog tolerantieniveau ofzo. (n)
|
Citaat:
|
Hmja, je zou zeggen dat Sirius toch wel weet wat ze verkopen.
Maar we roken al lont toen we het zinnetje 'neem de eerste keer niet meer dan 1 portie' lazen :D |
wammus, no offense, maar ik heb het vorige keer ook al gezegd: izsadc-topics zijn om gezellig een beetje in te chatten, niet om te racen naar wie het een nieuw topic kan openen.
Dus ja, posts die enkel aftellen en volspammen haal ik dan weg. En als dat aan het eind van dit topic weer gebeurt, zorg ik zelfs dat er gezeik komt met het openen van een nieuw topic. Een post als "vol" vind ik niet erg, maar echt aftellen moet je niet gaan doen... |
Fuck, mijn Ephedra is ingenomen. Weet iemand een plek in Nijmegen waar ik ze kan krijgen? De vorige lading heb ik via België laten komen en dat ga ik niet weer doen.
|
Ik woon in heerlen. Dat is een goed excuus om geen leven te hebben, want ik zit om 23:00 op zaterdagavond thuis :|
|
bla bla bla.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lekker weer een weekje naar amsterdam zometeen
Ff een was draaien |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ookal houdt dat in dat ik op zateravond om 23 uur in heerlen d&a in praktijk zit te brengen. It still beats izsadc-flaming :p |
Citaat:
|
Citaat:
@ Type: Ik vind dat je niet zo moet zeuren over dat de laatste paar posts van een topic gebruikt worden om m dicht te spammen zodat er een nieuwe geopend kan worden. Het gaat mij er niet om dat het topic zo snel mogelijk vol is. Als ik dat wil ga ik wel naar onzin. Het gaat mij erom dat het lastig is een gesprek voort te zetten als er nog 5 posts in een topic te gaan zijn en dus spam ik m dicht voor een nieuwe zodat daar weer verder gepraat kan worden. Oftewel ik bedoel het goed maar dat begrijp jij geloof ik niet helemaal. |
Citaat:
Vorige keer had ik 20 gram genomen. 10 van Sirius en 10 van onbekende bron. Dat kwam al wat meer in de richting. :p |
waarom moet je nou altijd zo ruig doen als het om drugs gaat.. nofi maar het valt wel op zegmaar. mij boeit het nog niet als je 100 gram nodig had om te trippen hehe
|
Citaat:
Bij DXM heb ik dan wel weer geluk. 100 gram = veel bling-bling. |
LSD is oke, behalve met een opgeblazen maag en voeten die op modder lijken, hoewel het dan toch nog leuk is maar dan in mindere maten
|
Walla je moeder
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mam wat heb jij met LSD en een opgeblazen maag en voeten die op modder lijken te maken? |
ach, wie weet krijg je obscure familiegeschiedenis te horen. ;)
|
Ik weet al dat ze vroeger spacecake heeft gebakken met eigen teelt uit de tuin :D. Wie weet heeft ze nog wel veel meer dingen gedaan. Ze vertelde me ook ooit eens dat ze vroeger altijd ruzie had met haar moeder omdat ze bier wou drinken wat ABSOLUUT verboden was. Op zich niet eens zo'n gek idee om te gaan doen ook (dat vragen dan :P).
|
|
bla
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
henk :d
|
Schoolwerk... Te veel... Moet het nu doen... :eek:
|
Citaat:
De wcpot was alleen nogal goor de dag erna, het bleek maar weer eens altemeer dat een overmatige alcoholconsumptie leidt tot antiperistaltische bewegingen bij sommige jongens, (en onze 40 jarige verzorgster :D ) Heeft wel weer leuke foto's opgeleverd in ieder geval. En alcohol laat lelijke vrouwen er inderdaad mooi uitzien, vooral als je opgenaait wordt door je teamgenoten. En ow ja, zondagavond op een 50 jarige verjaardag van een oom van me nog de geile slet uitgehangen. (laat maar...) Maarre, nog veel belangrijker: Heeft onze medereizigster haar einddoel nog bereikt, of heb je haar aangerand in de bosjes achtergelaten? |
Citaat:
Citaat:
Het valt ook niet zo op natuurlijk :D Tenzij ik je moet bannen... |
Blargh, allemaal uitslag op mijn gezicht. Waar het vandaan komt is een raadsel.
Eerst maar even me verzekering regelen zodat ik tenminste naar de huisarts kan. Lijkt me wel een slim plan. Als die klote verzekering nou eens terug belde dan kon ik dat tenminste regelen.:mad: Ze schieten niet op! Daar gaat mijn school dag. Weer een hele dag ongeoorloofd afwezig, gaat wel lekker zo! :s Een voordeel heb nu eindelijk wel Campzone rond! Alles is betaald op een tafel na. Dat ga ik aan het eind van de week doen. Frustraties en offtopic.... |
welke verzekering? :evil:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:48. |